Heb toch als een ware coach gevraagd hoe het ging?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:40 schreef satecl het volgende:
In de OP staat trouwens dat Happel de Coach was. Maar die is maar een keer langs gewandeld met 3 bier in ze hand. De enige echte coach was natuurlijk de pa van DonRaja.
Je hebt iig. de sfeer er goed in gebrachtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb toch als een ware coach gevraagd hoe het ging?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:40 schreef satecl het volgende:
In de OP staat trouwens dat Happel de Coach was. Maar die is maar een keer langs gewandeld met 3 bier in ze hand. De enige echte coach was natuurlijk de pa van DonRaja.
In het Zuiderpark Rotterdamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:54 schreef Dekatria het volgende:
We kunnen er ook gewoon een BBQ van maken, met 'n partijtje voetbal erbijbijvoorkeur op de vooravond van de eerste voorronde wedstrijd
Ik ben omquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:53 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb in ieder geval 3 (grote) barbecues op butaangas die kunnen voldoen aan de voedselvoorziening van tussen de 20 en 25 man. Ik zelf ben parttime kok zoals jullie weten dus bij enorme animo ga ik het anders doen; dan regel ik vanuit mijn werk 12 grote kookpitten op gas en ga ik met tekeer in het weiland met een heus drie gangenmenu.
Enkel als Kapiteintje meehelpt that is.
Opmerking van de dagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb toch als een ware coach gevraagd hoe het ging?
Mijn voetbaloutfit is nog van toen ik twaalf wasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:09 schreef Typisch het volgende:
Ja ik wil ook wel komen, kan alleen niet mee voetballen.
Koop een nieuwe outfit, mijn knie is kapot die is niet zomaar even te kopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:15 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Mijn voetbaloutfit is nog van toen ik twaalf was
Deze moet in de OP!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:22 schreef Dekatria het volgende:
Joh, degene die een balletje willen trappen doen dat, de rest gaat lekker zitten schransenprima toch.
Dan is alles wat je hoort
een broodje uierboord
Hand in hand karbonades
Hand in hand voor kipsaté
niet smoren maar braden
en neem een biertje mee.
Godverdomme als rijmen me nu ook al ontnomen wordt kap ik er helemaal mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:22 schreef Dekatria het volgende:
Joh, degene die een balletje willen trappen doen dat, de rest gaat lekker zitten schransenprima toch.
een broodje uierboord
Hand in hand karbonades
niet smoren maar braden
en neem een biertje mee.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gegadigden zover:
CasselerRIP
Dekatria
HMF
Typisch
Locatie?
Ik ben erbij, eerst nog een datum prikkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gegadigden zover:
CasselerRIP
Dekatria
HMF
Typisch
Locatie?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:22 schreef Dekatria het volgende:
een broodje uierboord
Hand in hand karbonades
niet smoren maar braden
en neem een biertje mee.
Briljantquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:22 schreef Dekatria het volgende:
een broodje uierboord
Hand in hand karbonades
niet smoren maar braden
en neem een biertje mee.
Is nog helemaal niet bekend wanneer het uit en thuis is, hè? Dat is pas met de loting.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:38 schreef Dekatria het volgende:
Viertal mogelijke data dan, iemand een voorkeur?
29 juli
30 juli (vooravond heenwedstrijd vCL)
5 augustus
6 augustus (vooravond terugwedstrijd vCL)
Heb het maar even geript van FR12. Anders weten we het ook pas een week van tevoren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Is nog helemaal niet bekend wanneer het uit en thuis is, hè? Dat is pas met de loting.
Ok. Ik kan sowieso niet die data. Als groundhoppert gaat ik natuurlijk naar het land van bestemming.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb het maar even geript van FR12. Anders weten we het ook pas een week van tevoren.
Jij bent niet bij de voorrondes...?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok. Ik kan sowieso niet die data. Als groundhoppert gaat ik natuurlijk naar het land van bestemming.
Jawel...maar het is sowieso nog niet bekend wanneer we uit of thuis spelen. Dus als ik kom, dan is dat afhankelijk van de data dat er uit gespeeld wordt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij bent niet bij de voorrondes...?
De zaterdagen verdienen mijn voorkeur.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:26 schreef Dekatria het volgende:
Heb er even twee zaterdagen bijgezet, lijkt me ook handiger.
Zat 26 juli
Zat 1 augustus
Mij maakt het niet uit.
Eind juli gaat een beetje lastig worden, maar schrijf me er alvast bij. Zo te lezen kom het veel mensen die data niet uit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:38 schreef Dekatria het volgende:
Viertal mogelijke data dan, iemand een voorkeur?
Zat 26 juli
Zat 1 augustus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |