Heb het al eerder gezegd: ik denk omdat Bronn duidelijk geniet van het vechten/doden en er niet serieus over doet en The Hound een soort twisted knight's honour heeft en het daar dus niet mee eens is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waarom wilde hij vechten met Bronn?
Khaleesi is echt knap hier.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef Krekkelens het volgende:
Het stukje vanaf 0:50 is hilarisch. Alfy (Theon Greyjoy) heeft een fictief script voorgeschoteld gekregen dat hij dood gaat. Ik moest lachen om de manier waaropStoer dat er ruimte is voor dit soort humor
![]()
Ze kon m.i. in de beperkte screentime die ze kreeg niet echt overtuigen. Niet alleen qua uitspraak, maar ook (gebrek aan) uitstraling. Ze kwam nogal mat over vond ik...quote:
Wat heeft die uitspraak er nou weer mee van doen? Ben het (hoe verrassend) niet met je eens, maar goed.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:04 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ze kon m.i. in de beperkte screentime die ze kreeg niet echt overtuigen. Niet alleen qua uitspraak, maar ook (gebrek aan) uitstraling. Ze kwam nogal mat over vond ik...
Ik haal S01 hier ook net binnenquote:
Ik herken die linker chick trouwens TOTAAL nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef Krekkelens het volgende:
Het stukje vanaf 0:50 is hilarisch. Alfy (Theon Greyjoy) heeft een fictief script voorgeschoteld gekregen dat hij dood gaat. Ik moest lachen om de manier waaropStoer dat er ruimte is voor dit soort humor
![]()
Dat meen je toch niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik herken die linker chick trouwens TOTAAL nietWie is het?
Cersei bedoel je?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik herken die linker chick trouwens TOTAAL nietWie is het?
Teksten als "The lowd of light" en "the night is dark and full of terrors" kwamen er keer op keer op zo'n manier uit dat de rillingen over mijn rug liepen (maar misschien was dit wel juist de bedoeling, dan sjapeau). Tenenkrommend.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat heeft die uitspraak er nou weer mee van doen?
Nou, nou, let's not make things personal....quote:Ben het (hoe verrassend) niet met je eens, maar goed.
Blond, donker, boobs, don;t care...quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
Cersei, wat een monster lekker wijf is dat zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |