Het is meer een vraag dan een punt. Ik zie in elk wat overeenkomsten wat betreft de beursgang van World-online en Facebook. In beide gevallen werd de particulier een - via een uitgekiende mediastrategie - opgeklopt verhaal voorgehouden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:44 schreef Zith het volgende:
Welk punt wil je maken met deze twee posts?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:54 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Het is meer een vraag dan een punt. Ik zie in elk wat overeenkomsten wat betreft de beursgang van World-online en Facebook. In beide gevallen werd de particulier een - via een uitgekiende mediastrategie - opgeklopt verhaal voorgehouden.
Ik wil zeker niet stellen dat zoiets typisch of exclusief Joods is, maar er zijn wel Joodse mensen die menen dat het 'geoorloofd is' om niet-Joden (Goyim) op een 'nette manier' te bestelen. Het woord 'Jodenstreek' zou daar verband mee kunnen houden, en wie weet is het ook in deze gevallen van toepassing?
Nou, verkapt....quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:55 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zou er door de modjes nog een keer worden opgetreden tegen jouw constante verkapte antisemitisme?
(Dit woord staat overigens ook in de Van Dale: http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=anti-semitisme&lang=nn)
Ik zie niet wat er antisemtisch is. Ik geef toch aan dat het niet over 'Joden in het algemeen' gaat.quote:
Logisch ook, want anders dan dat heeft de financiele sector nauwelijks bestaansrecht.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:56 schreef eleusis het volgende:
[..]iedereen in de financiële sector vindt dat het geoorloofd is om de dommen en buitenstaanders geld af te troggelen, dat heeft weinig met joods zijn te maken
Als we zo gaan redeneren zijn er veel meer sectoren die nauwelijks bestaansrecht hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:35 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Logisch ook, want anders dan dat heeft de financiele sector nauwelijks bestaansrecht.
het is meer een vuile streek van de banken dan van zuckerberg of brinkquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:54 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Het is meer een vraag dan een punt. Ik zie in elk wat overeenkomsten wat betreft de beursgang van World-online en Facebook. In beide gevallen werd de particulier een - via een uitgekiende mediastrategie - opgeklopt verhaal voorgehouden.
Ik wil zeker niet stellen dat zoiets typisch of exclusief Joods is, maar er zijn wel Joodse mensen die menen dat het 'geoorloofd is' om niet-Joden (Goyim) op een 'nette manier' te bestelen. Het woord 'Jodenstreek' zou daar verband mee kunnen houden, en wie weet is het ook in deze gevallen van toepassing?
bron?quote:Ik ben wel van mening dat een kleine groep Joden elkaar veel macht geven en dat ze mogelijk neerkijken op niet-Joden (goyim/gentiles) als 'üntermenschen'.
Mainstreet zijn ook een stel flapdrollen dat ze meegaan in zulke belachelijk prijzen waarvoor deze aandelen geintroduceerd worden. Als de P/E verhoudingen helemaal zoek zijn moet je er ook gewoon niet instappen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:56 schreef Outlined het volgende:
wall street neemt main street gewoon keihard in de zeik.
Misschien iemand die een verkeerde order op had gegeven? Duur foutje danquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:17 schreef kibo het volgende:
[..]
Wel een merkwaardig kort piekmomentje anders....
Altijd een goed teken dat je standpunt zó sterk is, dat anderen bronnen voor jou moeten gaan zoekenquote:
Ik ben ook benieuwd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:55 schreef WebBeestje het volgende:
Ik las net een bericht op Reuters en heb het al getwittert:
'Lawsuit Against Facebook Inc' by Reuters, read: http://www.reuters.com/fi(...)ents/article/2550113 #Facebook #FB
Ik ben benieuwd waar het naartoe gaat met FB want er lijken er een groot aantal geld te willen zien.
Maar wat gebeurt er al de klacht gehonoreerd wordt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:31 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd.
Nina Brink startte overigens destijds zelf ook nog eens een rechtszaak om te proberen haar naam te zuiveren: http://www.deondernemer.n(...)schijnvertoning.html
Het kan heel rationeel zijn om in een zeepbel te stappen, zolang je eruit bent wanneer ie klapt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:57 schreef monkyyy het volgende:
Emotionele stabiliteit en rationaliteit zijn bij veel mensen ver te zoeken op de beurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |