Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Rijst is slechttttquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:33 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb van Rijst gewonnen vanmiddag.
Ben ik nu goed?
GJE, ik, dutchsl en jij hebben van Rijst gewonnen, en wij zijn niet de hoogvliegersquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:33 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb van Rijst gewonnen vanmiddag.
Ben ik nu goed?
Hoeveel heb je er aangesproken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef Fuszy het volgende:
Als ik zie wat er dit weekend op Pinkpop liep qua dames en dan naar de OP kijk, dan zijn die in de OP wel retegeil alleen die op Pinkpop nog geiler
Beter dan Chantal of Cuoco wordt het nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef Fuszy het volgende:
Als ik zie wat er dit weekend op Pinkpop liep qua dames en dan naar de OP kijk, dan zijn die in de OP wel retegeil alleen die op Pinkpop nog geiler
Beter zet je er een emmer onderquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn handen zijn net zo zweterig als het spel van GJE.
ik ook 3x op rij nu hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
GJE, ik, dutchsl en jij hebben van Rijst gewonnen, en wij zijn niet de hoogvliegers
stuk of 50 denk ik. Zonder intenties, dat wel. Ik kom daar niet om te neuken.quote:
Hoeveel zeiden er wat terugquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
stuk of 50 denk ik. Zonder intenties, dat wel. Ik kom daar niet om te neuken.
quote:
Dat is opzich wel knap, 50 aanspreken en 80 die wat terugzeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wel meer dan dat. Ik ben vrij sociaal ingesteld.
Speel je PC?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Net online een godverdeomme mooie goal gemaakt!
playboyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:42 schreef Fuszy het volgende:
Ja ik spreek er 50 aan en anderen komen naar je toe, staan naast je en zeggen wat.
Je hoeft niet altijd een gesprek te beginnen.
Het verandert niets aan het feit, dat ik er vrijwel geen kan krijgen
dat saunts alwees rilly kjoetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:43 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speel 1 conditiepotje en dan wacht ik op je, rijst. I iet joe rauw.
Racistquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:43 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speel 1 conditiepotje en dan wacht ik op je, rijst. I iet joe rauw.
Dat juist niet. In een club heb ik er moeite mee om mensen aan te spreken. Op een festival heb ik dat totaal niet. Zal wel aan de omgeving liggen.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:42 schreef Fuszy het volgende:
Ja ik spreek er 50 aan en anderen komen naar je toe, staan naast je en zeggen wat.
Je hoeft niet altijd een gesprek te beginnen.
Het verandert niets aan het feit, dat ik er vrijwel geen kan krijgen
Xbox.quote:
Clubs zijn ook minder tofquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat juist niet. In een club heb ik er moeite mee om mensen aan te spreken. Op een festival heb ik dat totaal niet. Zal wel aan de omgeving liggen.
Daarnaast heb ik altijd een vrij laag zelfbeeld gehad en die is nog steeds niet echt hoog. Geniet wel echt van zo'n festival.
Gewoon een pilletje in je mik en iedereen is je beste vriendquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat juist niet. In een club heb ik er moeite mee om mensen aan te spreken. Op een festival heb ik dat totaal niet. Zal wel aan de omgeving liggen.
Daarnaast heb ik altijd een vrij laag zelfbeeld gehad en die is nog steeds niet echt hoog. Geniet wel echt van zo'n festival.
kk homo kanker speler die kanker messi moet ze kanker smoel verbouwen kanker lul kk homo kk disconnect kk eaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:48 schreef Pino0 het volgende:
eerste keer dat ik tegen messi speel met fut
Ik slik niks, ik rook niet en ik blow niet. Bij alcohol blijft het meestal ook bij bier.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:46 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Gewoon een pilletje in je mik en iedereen is je beste vriend
TR gemacht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
kk homo kanker speler die kanker messi moet ze kanker smoel verbouwen kanker lul kk homo kk disconnect kk ea
Je zei homoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
kk homo kanker speler die kanker messi moet ze kanker smoel verbouwen kanker lul kk homo kk disconnect kk ea
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Drinken richt ook schade aan in je lichaamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik slik niks, ik rook niet en ik blow niet. Bij alcohol blijft het meestal ook bij bier.
Begin wel benieuwd te raken naar wiet, maar dat is omdat het veel om je heen wordt gebruikt op het festival. Zeg nog altijd nee, want het ziet er smerig uit en ben in principe tegen roken
Nee, wel 300K voor ¤40quote:
Thanks, ik doe hard mijn bestquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:51 schreef Fuszy het volgende:
wat ben je toch ook een kwaliteitsuser Tim86
Ga je nooit krijgenquote:
Ach zet er maar weer een speler opquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:53 schreef BDIL het volgende:
Iemand die 50k wegdoet voor 4,50 ?Heb het nodig voor 3 spelers
Jij was toch degene waar ik geen kanker tegen mocht zeggen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:
Dat was ik of was dat iemand anders?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij was toch degene waar ik geen kanker tegen mocht zeggen?
Lindgren ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat was ik of was dat iemand anders?
Ach het boeit me niet meer, je kan mensen er toch niet mee laten ophouden. Is ingeburgerd
Ik ben skeer mattie, no moneyquote:
Ja. Dat was ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij was toch degene waar ik geen kanker tegen mocht zeggen?
ja, moet nog 1 helft maar tegenstander toch al controller neergelegd.quote:
Snel die ninja edit inzetten gewoonquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Dat was ik.
Nou ja, niet op die manier. Ik verbied je niks, ik vind je alleen hopeloos dom als je 't wel doet.
Ook als die het niet doet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou ja, niet op die manier. Ik verbied je niks, ik vind je alleen hopeloos dom als je 't wel doet.
Geen money G, ik heb hard leventjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
100k kopen? Mag je het meteen weer teruggeven.
Je pa heeft nog wel wat geld voor je.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen money G, ik heb hard leventje
Foutje futhead.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef UltimateTeam het volgende:
Huh heb ik net me team af wat ik op futhead heb ontworpen klopt de chemistry niet
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#kPXh2Cy7bdCBC
Bij de 2 centrale verdedigers geeft futhead gwn chem 9 allebei en ea niet? Foutje ea of fout futhead?
Ook hij is skeeer togquote:
Baggerquote:
Jij verliest van Rijstquote:
Ik win er ook vanquote:
Lucky en h2h telt niet.quote:
Weet je, het maakt me niet uit. Ik erger me er aan als die nieuwe jongeren, want zo wil ik ze best noemen als 21 jarige zo stoer gaan doen met het woord. Niet wetende hoeveel leed je ermee kan veroorzaken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lindgren ook
Maar ik let er iig wel op hier ivm jou
RB Pisvlek welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kun jij je überhaupt 1 speler uit dat team veroorloven? [ afbeelding ]
Zijn kapot, ben overvallenquote:
Jij hebt er duidelijk verstand van.quote:
Typfoutquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk verstand van.
Hij is geen LB.
Of heb je een LB - RB kaartje?
Allemaal gebruikt als peppersprayquote:
2 dode links, slechts één om het op te lossen. Logies.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:06 schreef UltimateTeam het volgende:
Maar iemand een oplossing?
Vind het raar dat Fanni maar 7 chem heeft
Leuk man, hihiquote:
Competitie link = 1quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:04 schreef UltimateTeam het volgende:
Maar waarom is de chemistry van fanni niet goed?
Balen nou zou ik het niet echt wetenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Competitie link = 1
Clublink = 2,5 (1,5 eigenlijk, maar omdat er ook altijd de competitie link is dus 2,5)
Landenlink = 1,5
Het totale aantal moet hoger zijn dan de hoeveel links er mogelijk zijn. Fanni heeft totaal 3,5, terwijl er 4 nodig zijn. (2,5 van Mavuba, 1 van Nsame)
niet genoeg dubbele links he.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:06 schreef UltimateTeam het volgende:
Maar iemand een oplossing?
Vind het raar dat Fanni maar 7 chem heeft
Als je Silva vervangt voor Sakho en Julio Cesar vervangt voor (IF) Lloris zou iedereen 9 chem moeten hebben volgens mij. Wel jammer dat je Silva dan niet kunt gebruiken, maar Lloris is stukken beter dan IF Cesar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:08 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Balen nou zou ik het niet echt weten
Ownedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:13 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Huh hoe doen jullie dat gewoon op het web? Als ik inlog staat er dat ik geen ultimate team heb?
nee ik lig tv te kijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:09 schreef Lindgren. het volgende:
Dudeweiser, kijk je naar de stream? Zo niet; even doen. Je krijgt een live vermelding.
Piquequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:13 schreef UltimateTeam het volgende:
idd of ik doe dit
Fanni---Puyol 88
--------IF Lloris---
Alleen zal puyol wel toty worden en hij is gruwelijk langzaam
Haalt puyol dan wel eigenlijk de 9?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:13 schreef UltimateTeam het volgende:
idd of ik doe dit
Fanni---Puyol 88
--------IF Lloris---
Puyol zou ik niet doen, doe dan Pique.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:13 schreef UltimateTeam het volgende:
idd of ik doe dit
Fanni---Puyol 88
--------IF Lloris---
Ja, één triple link van 4 en een clublink compenseren drie dode links.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:15 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Haalt die 9 omdat hij 3 dode links heeft dan?
Driedubbele link met Fabregas.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:15 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Haalt die 9 omdat hij 3 dode links heeft dan?
Geef dan ook geen corners weg!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:25 schreef Pino0 het volgende:
Gescripten spellen online![]()
Kon het elke keer net niet afmaken, meneer heeft 3x kansen oid gehad de hele wedstrijd, 90e min corner en boem
EA
niet scoren en 90e minuut een corner weggevenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:25 schreef Pino0 het volgende:
Kon het elke keer net niet afmaken, meneer heeft 3x kansen oid gehad de hele wedstrijd, 90e min corner en boem
EA
quote:
Ik ga denk ik Torres proberen.quote:
Nederland - Bulgarijequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:25 schreef Pino0 het volgende:
EA
Ben Arfa!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:26 schreef Coenehv het volgende:
[..]
[..]
Ik ga denk ik Torres proberen.
Iemand nog suggesties op RM? Had er IF Ruiz, maar viel zwaar tegen.
IF Ruiz is inderdaad ruk, ga voor Valencia of Ben Arfa, IF's als je dat kunt betalen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:26 schreef Coenehv het volgende:
[..]
[..]
Ik ga denk ik Torres proberen.
Iemand nog suggesties op RM? Had er IF Ruiz, maar viel zwaar tegen.
dat kan nu ook al hoor. En 5 verdedigers is nooit mooi.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:27 schreef UltimateTeam het volgende:
Volgend jaar wordt de liga bbva mooi om met 5 verdedigers te spelen met alba lwb en alves rwb
Waarom is 5 verdedigers nooit mooi iedereen praat elkaar maar na.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat kan nu ook al hoor. En 5 verdedigers is nooit mooi.
5212 is gewoon pure aids, zowel om tegen te spelen als mee te spelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:35 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Waarom is 5 verdedigers nooit mooi iedereen praat elkaar maar na.
Als jij 3-4-1-2 speelt met een verdedigende LM en RM is dat verdedigender als 5-2-1-2 met een RWB als alves en een LWB als marcelo
oke.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
5212 is gewoon pure aids, zowel om tegen te spelen als mee te spelen.
Het is vertieft om tegen te spelen, je komt er niet door. Je wordt met de lange bal vervolgens weggespeeld met een counter. We praten elkaar niet na, we spelen allemaal fifa, en we ervaren het zelf.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:35 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Waarom is 5 verdedigers nooit mooi iedereen praat elkaar maar na.
Als jij 3-4-1-2 speelt met een verdedigende LM en RM is dat verdedigender als 5-2-1-2 met een RWB als alves en een LWB als marcelo
Amen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is vertieft om tegen te spelen, je komt er niet door. Je wordt met de lange bal vervolgens weggespeeld met een counter. We praten elkaar niet na, we spelen allemaal fifa, en we ervaren het zelf.
Grappig, zon mannetje die hier komt en zegt dat we elkaar allemaal napraten. Alsof we niks van Fifa afwetenquote:
ik snap er helemaal niks van nee. 5 verdedigers is minder verdedigend dan 3 verdedigersquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Grappig, zon mannetje die hier komt en zegt dat we elkaar allemaal napraten. Alsof we niks van Fifa afweten
Grappig heaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Grappig, zon mannetje die hier komt en zegt dat we elkaar allemaal napraten. Alsof we niks van Fifa afweten
Hij heeft wel gelijk hoor, Dani Alves en Marcelo staan alleen maar voorin.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik snap er helemaal niks van nee. 5 verdedigers is minder verdedigend dan 3 verdedigers
kan je beter 3412 spelen, heb je tenminste een fatsoenlijk middenveld en twee spelers die ook goed zijn als ze voorin staan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor, Dani Alves en Marcelo staan alleen maar voorin.
Dani Alves is aanvallend anders erg goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je beter 3412 spelen, heb je tenminste een fatsoenlijk middenveld en twee spelers die ook goed zijn als ze voorin staan.
en lekker duurquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dani Alves is aanvallend anders erg goed.
Idd zou zn toty best als rw willenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dani Alves is aanvallend anders erg goed.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:42 schreef Dudeweiser het volgende:
je zal maar zo'n playstation ding hebben zeg, je kan niet eens normaal een potje streamen zonder lag en constant uitvallen enzo en vastlopers.
7-0quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
wow richievdm heeft een wedstrijd gewonnen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit ligt aan rijst niet aan ps3 nerd, kap is met trollenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:53 schreef Dudeweiser het volgende:
je kan niet eens een friendly spelen op de playstation
waar ligt het dan aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:54 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
dit ligt aan rijst niet aan ps3 nerd, kap is met trollen
jawel, dat komt omdat ea kut servers heeft, en sommige internetverbindingen het wel doen en sommige nietquote:
883 goalsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:58 schreef poker4lifee het volgende:
Hoeveel goals moet jij nog Toefjes? Ik zit op 781 nu.
k nice, dan ben je er wel eerder dan ikquote:
het is natuurlijk onmogelijk om kopballen te missen met Gervinhoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:02 schreef StijnDa het volgende:
Aparte eerste wedstrijd met mijn Afrika Squad4-2 gewonnen, 4 keer Gervinho, 3 kopballen en een rebound
Ja Drogba komt er gewoon niet meer aan te pasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is natuurlijk onmogelijk om kopballen te missen met Gervinho
Dat is mij ook al 2x gebeurdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:04 schreef diedjuh het volgende:
Iemand net die wedstrijd van Serena Williams gezien net tegen die Franse? Was echt geweldig.
Net trouwens de finale van 4k toernooi verloren door een
4-3 in de laatste minuut na een 1-3 voorsprong
Ja 2e set gekeken, tot de Belg hem afbrak in de tie break, moesten naar volgende programmaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:04 schreef diedjuh het volgende:
Iemand net die wedstrijd van Serena Williams gezien net tegen die Franse? Was echt geweldig.
Niet gezien, wel het verloop gevolgd via het internet. Aardige sensatie, als Sharapova haar hoofd koel houdt, heeft ze een zeer goede kans om door te gaan naar de finale.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:04 schreef diedjuh het volgende:
Vet teamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:07 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
7 chem voor Boateng en Soumahoro. Iemand suggesties?
Cameroen, Ghana en Ivoorkust zitten erin.
Dat is ook zon fifa ziekte, eigenlijk elke wedstrijd wel een balletje op de lat of paalquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:11 schreef wieisboos het volgende:
OMG ik verlies een wedstrijd 2-1, 28 schoten 21 op doel. 4x paal/lat, mijn Stekelenburg 0 reddingenecht nog nooit zoiets meegemaakt.
Idd, in het echt vliegen alle schoten erin. Ik zie in het echt nooit een bal op de paal gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:12 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dat is ook zon fifa ziekte, eigenlijk elke wedstrijd wel een balletje op de lat of paalEn dan Fifa 12 realistisch noemen LOL
Scheidsrechter was echt gek, ze gaf twee keer een strafpunt aan die Franse voor hinderen, omdat ze schreewde nadat ze zich verstapte. allebei op 30-30, verschil tussen matchpoint en breakpoint.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja 2e set gekeken, tot de Belg hem afbrak in de tie break, moesten naar volgende programma
Veranderen ja, altijd voor 9 chem gaan. En doe Hart of Cech op doel, die krijgen tenminste 9 chem.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:15 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Zal ik de formatie van heitinga veranderen of maakt het niet zoveel uit?
[ afbeelding ]
En gunstig voor Rus, nu hoeft ze niet tegen Williams.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet gezien, wel het verloop gevolgd via het internet. Aardige sensatie, als Sharapova haar hoofd koel houdt, heeft ze een zeer goede kans om door te gaan naar de finale.
huhquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:16 schreef diedjuh het volgende:
[..]
En gunstig voor Rus, nu hoeft ze niet tegen Williams.
Dit. Als ik mijn knoppen aanraakte gebeurde het zo'n 5 seconden later op het veld pas.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit. Als ik mijn knoppen aanraakte gebeurde het zo'n 5 seconden later op het veld pas.
Ik zou echt dat middenveld vervangen. Fer mid-mid, Urby naar RCM verplaatsen maar dan moet wel het hele team op de schop (+donk +buttner LB en een LCM zoals de Guzman).quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:15 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Zal ik de formatie van heitinga veranderen of maakt het niet zoveel uit?
[ afbeelding ]
Hulde aan dat team van mijquote:
Als je er niet tegen kan moet je er mee stoppen, seriouslyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:28 schreef Pino0 het volgende:
zit weer tegen of andere noob die in de 20e minuut cristiano ronaldo erin zet
wat zitten er toch trieste mensen op dit spel
Lol jealous much?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:28 schreef Pino0 het volgende:
zit weer tegen of andere noob die in de 20e minuut cristiano ronaldo erin zet
wat zitten er toch trieste mensen op dit spel
Random mensen 'kk mongooltjes' noemen gaat wel verquote:
Vorige x zei dat ook, toen zat je nogquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Random mensen 'kk mongooltjes' noemen gaat wel ver
Vast niet.quote:
Doe nou gewoon eens rustig man, nergens voor nodigquote:
Dan welquote:
quote:
nee. Maar had je lag?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
rijst, wat is dezen.Bestuur jij mijn PS3 ofzo? Ballen die zomaar uitgaan, spelers die de bal over de lijn rouletten.
Koreaanse maffiapraktijken dit. Aluhoedjes op!
Niet écht lag, maar wel gigantische button lag. Een mcgeady spin willen doen en de bal over de lijn geroulette zien worden.quote:
Rustig. Je bent toch geen Pino-. Het is maar een spel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan hier wel ziek van worden.Tyfusspel. Niets ten onrechte van rijst en hij heeft eerlijk gewonnen, maar dit is echt bullshit. Mijn keeper heeft het hoogste passingspercentage gok ik. Ballen die niet aankomen, buttonlag van zo'n 4 minuten en Neymar die van 5 meter afstand naast R1't. Leuk gespeeld rijst, maar er heerst een vloek op je gamertag denk ik. Ib4 Suk.
Binnenkort nog een rematch, rijst? Heb nu eerst even zin om een muur in tweeën te slaan.
Ik niet, maar van de vier of vijf keer toen wel twee keer dced volgens mij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Rustig. Je bent toch geen Pino-. Het is maar een spel.
Heeft iedereen hier die tegen mij speelt van lag?
nergens last van.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij DCed zelf elke pot hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik niet, maar van de vier of vijf keer toen wel twee keer dced volgens mij.
Ik had het ook, ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik was je voor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en TR gemacht. Dat figuurtjes als pino0 maar gauw neer mogen vallen.
Ja, mij ook. Ik ben echt geen rager, maar situaties als zonet halen echt het bloed onder m'n nagels vandaan. Gooien met spullen doe ik niet, maar pissed ben ik nu wel. Ik heb het gevoel dat ik minimaal gelijkwaardig ben aan rijst, maar álles zat tegen in het potje zonet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dit spel maakt mij bozer dan welk spel dan ook.
quote:
''Elke pot'' ? en altijd? Nee hoor, ik dc nauwelijks, toevallig nu drie keer tegen een FOK!ker maar normaal nooit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tegen mij, Rijst, DutchSL dacht ik ook nog. Ik hoor jou altijd over disconnects hier maar het probleem ligt niet bij jou
Oh het is wel duidelijk wie de betere spelers is hoor. De winnaar is niet altijd de beste.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Ik ben echt geen rager, maar situaties als zonet halen echt het bloed onder m'n nagels vandaan. Gooien met spullen doe ik niet, maar pissed ben ik nu wel. Ik heb het gevoel dat ik minimaal gelijkwaardig ben aan rijst, maar álles zat tegen in het potje zonet.
Wijze woorden van Rijst.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh het is wel duidelijk wie de betere spelers is hoor. De winnaar is niet altijd de beste.
Dit. Ik was wel een beetje lucky met H2H denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh het is wel duidelijk wie de betere spelers is hoor. De winnaar is niet altijd de beste.
Hoezo vond je hem beter dan? Omdat hij kon skillen? Kan best zo zijn daar niet van maar uit deze paar potjes zou ik dat niet kunnen halenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. Arsenal voorhoede> Chelsea achterhoede.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit. Ik was wel een beetje lucky met H2H denk ik
Hij iig creatieverquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoezo vond je hem beter dan? Omdat hij kon skillen? Kan best zo zijn daar niet van maar uit deze paar potjes zou ik dat niet kunnen halen
Dat wel.. En Mertesackerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. Arsenal voorhoede> Chelsea achterhoede.
Werkt niet Pinoquote:
Fifa is het meest agressie opwekkende spel dat er bestaatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dit spel maakt mij bozer dan welk spel dan ook.
Die gyazo's falen ook 9 vd 10 keer nadat hij 5 keer bekeken isquote:
Die call of duty meuk kan ook wel agressie verwekken denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Fifa is het meest agressie opwekkende spel dat er bestaatDat is onderzocht
Juist niet. Schiet het er juist uit. Ik ga het nu doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die call of duty meuk kan ook wel agressie verwekken denk ik
Klopt, dan stopt hij even en daarna doet ie het weer. Maar het is gewoon een erg handig programmaatjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die gyazo's falen ook 9 vd 10 keer nadat hij 5 keer bekeken is
puush > gyazoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:51 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Klopt, dan stopt hij even en daarna doet ie het weer. Maar het is gewoon een erg handig programmaatje
www.puush.mequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:51 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Klopt, dan stopt hij even en daarna doet ie het weer. Maar het is gewoon een erg handig programmaatje
quote:
Nee man, ik kalmeer er juist vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
That's what she said broquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Juist niet. Schiet het er juist uit. Ik ga het nu doen.
Fifa wekt zóóveel meer agressie op dan COD.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat snap ik nou nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Trollquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zij schiet het er uit? Ik mag het niet hopen voor je...
Deze snap ik ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zij schiet het er uit? Ik mag het niet hopen voor je...
Kan wel als je serieus speelt met een doel om een nuke te halen ofzo. Maar als je gewoon speelt zonder al te hoge killstreaks is het heel chill.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik werd goed boos als ik 2 kills voor m'n nuke gepakt werd
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik werd goed boos als ik 2 kills voor m'n nuke gepakt werd
Ik was best goed, in het begin alleen echt kut. Ik daag je uit om een potje te snelscopenquote:
?quote:
SNELSCOPENquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik was best goed, in het begin alleen echt kut. Ik daag je uit om een potje te snelscopen
Ik zat bij FaZequote:
Tik het in op youtubequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en je verwacht dat wij weten wat dat is?
1v1 mw2 nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |