Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Rijst is slechttttquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:33 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb van Rijst gewonnen vanmiddag.
Ben ik nu goed?
GJE, ik, dutchsl en jij hebben van Rijst gewonnen, en wij zijn niet de hoogvliegersquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:33 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb van Rijst gewonnen vanmiddag.
Ben ik nu goed?
Hoeveel heb je er aangesproken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef Fuszy het volgende:
Als ik zie wat er dit weekend op Pinkpop liep qua dames en dan naar de OP kijk, dan zijn die in de OP wel retegeil alleen die op Pinkpop nog geiler
Beter dan Chantal of Cuoco wordt het nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef Fuszy het volgende:
Als ik zie wat er dit weekend op Pinkpop liep qua dames en dan naar de OP kijk, dan zijn die in de OP wel retegeil alleen die op Pinkpop nog geiler
Beter zet je er een emmer onderquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn handen zijn net zo zweterig als het spel van GJE.
ik ook 3x op rij nu hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
GJE, ik, dutchsl en jij hebben van Rijst gewonnen, en wij zijn niet de hoogvliegers
stuk of 50 denk ik. Zonder intenties, dat wel. Ik kom daar niet om te neuken.quote:
Hoeveel zeiden er wat terugquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
stuk of 50 denk ik. Zonder intenties, dat wel. Ik kom daar niet om te neuken.
quote:
Dat is opzich wel knap, 50 aanspreken en 80 die wat terugzeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wel meer dan dat. Ik ben vrij sociaal ingesteld.
Speel je PC?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Net online een godverdeomme mooie goal gemaakt!
playboyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:42 schreef Fuszy het volgende:
Ja ik spreek er 50 aan en anderen komen naar je toe, staan naast je en zeggen wat.
Je hoeft niet altijd een gesprek te beginnen.
Het verandert niets aan het feit, dat ik er vrijwel geen kan krijgen
dat saunts alwees rilly kjoetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:43 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speel 1 conditiepotje en dan wacht ik op je, rijst. I iet joe rauw.
Racistquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:43 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speel 1 conditiepotje en dan wacht ik op je, rijst. I iet joe rauw.
Dat juist niet. In een club heb ik er moeite mee om mensen aan te spreken. Op een festival heb ik dat totaal niet. Zal wel aan de omgeving liggen.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:42 schreef Fuszy het volgende:
Ja ik spreek er 50 aan en anderen komen naar je toe, staan naast je en zeggen wat.
Je hoeft niet altijd een gesprek te beginnen.
Het verandert niets aan het feit, dat ik er vrijwel geen kan krijgen
Xbox.quote:
Clubs zijn ook minder tofquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat juist niet. In een club heb ik er moeite mee om mensen aan te spreken. Op een festival heb ik dat totaal niet. Zal wel aan de omgeving liggen.
Daarnaast heb ik altijd een vrij laag zelfbeeld gehad en die is nog steeds niet echt hoog. Geniet wel echt van zo'n festival.
Gewoon een pilletje in je mik en iedereen is je beste vriendquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat juist niet. In een club heb ik er moeite mee om mensen aan te spreken. Op een festival heb ik dat totaal niet. Zal wel aan de omgeving liggen.
Daarnaast heb ik altijd een vrij laag zelfbeeld gehad en die is nog steeds niet echt hoog. Geniet wel echt van zo'n festival.
kk homo kanker speler die kanker messi moet ze kanker smoel verbouwen kanker lul kk homo kk disconnect kk eaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:48 schreef Pino0 het volgende:
eerste keer dat ik tegen messi speel met fut
Ik slik niks, ik rook niet en ik blow niet. Bij alcohol blijft het meestal ook bij bier.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:46 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Gewoon een pilletje in je mik en iedereen is je beste vriend
TR gemacht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
kk homo kanker speler die kanker messi moet ze kanker smoel verbouwen kanker lul kk homo kk disconnect kk ea
Je zei homoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
kk homo kanker speler die kanker messi moet ze kanker smoel verbouwen kanker lul kk homo kk disconnect kk ea
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Drinken richt ook schade aan in je lichaamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik slik niks, ik rook niet en ik blow niet. Bij alcohol blijft het meestal ook bij bier.
Begin wel benieuwd te raken naar wiet, maar dat is omdat het veel om je heen wordt gebruikt op het festival. Zeg nog altijd nee, want het ziet er smerig uit en ben in principe tegen roken
Nee, wel 300K voor ¤40quote:
Thanks, ik doe hard mijn bestquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:51 schreef Fuszy het volgende:
wat ben je toch ook een kwaliteitsuser Tim86
Ga je nooit krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |