Nee, alleen als de vrouw niet wilt is het klaar, de man heeft geen zeggenschap.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Belachelijk. Een beetje tegen je zin een kind krijgen. Als één van de twee het niet wil is het gewoon klaar.
Dat is ook jouw eigen schuld dat die gast verdwijnt. Dan heb jij nog niet het recht om een baby te vermoorden. Vieze babymoordenaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jawel. Jij gaat niet voor mij bepalen of ik een kind hou of niet. Dat bepalen we samen, in geval van relatie. En als die jongen hem gepeerd is dan heeft hij er helemaal níéts meer mee te maken. En dan hoeft ene Erdogan me echt niet te vertellen of ik het kind moet houden of niet. Was hij van plan het op te voeden soms?
Een embryo leeft niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Dat is ook jouw eigen schuld dat die gast verdwijnt. Dan heb jij nog niet het recht om een baby te vermoorden. Vieze babymoordenaar.
Maar het kind is niet alleen de verantwoordelijkheid van de vrouw, ook niet van de man. Dus als 1 van beide partijen het wel wil houden, waarom zou je dan abortus plegen? Ik snap best dat een bevalling niet alles is, maar je kan ook niet zomaar iemand zijn/haar kind wegnemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oneens, een bevalling is niet niks, laat staan dat het geen impact op je leven zou hebben als je weet dat je een kind hebt rondlopen.
Moeten moeten moeten. Gebeurt dat ook? Nee, vaak niet. Belachelijk veel alleenstaande moeders in Nederland die de kinderen 24/7 zonder de vader opvoeden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, hij moet dan nog steeds alimentatie betalen.
Tuurlijk wel. Dat zijn verhaaltjes van pro-abortus hippies. Beetje spelen met een leven.quote:
Dan nog...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:06 schreef NooitGenoeg het volgende:
[..]
Maar het kind is niet alleen de verantwoordelijkheid van de vrouw, ook niet van de man. Dus als 1 van beide partijen het wel wil houden, waarom zou je dan abortus plegen? Ik snap best dat een bevalling niet alles is, maar je kan ook niet zomaar iemand zijn/haar kind wegnemen.
Klopt, want hij groeit ook, dat kan toch niet als die dood isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:08 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat zijn verhaaltjes van pro-abortus hippies. Beetje spelen met een leven.
Echt hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:08 schreef NooitGenoeg het volgende:
[..]
Klopt, want hij groeit ook, dat kan toch niet als die dood is.
Dat gebeurt al helemaal niet... En is ook niet nodig...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Moeten moeten moeten. Gebeurt dat ook? Nee, vaak niet. Belachelijk veel alleenstaande moeders in Nederland die de kinderen 24/7 zonder de vader opvoeden.
En bovendien moet er wel meer gebeuren dan alleen alimentatie betalen. Ook een stuk liefde, opvoeding. Door de vader 50% van de tijd om precies te zijn.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:40 schreef RichardDawkins het volgende:
Ik ben pro abortus. Veel te veel volk op deze aardbal.
Pardon? Heb je hier een bron voor?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat gebeurt al helemaal niet... En is ook niet nodig...
Alimentatie betalen is wettelijk verplicht zo een beetje.... Dus dat ligt aan de moeders dat ze dat niet krijgen. Ja tenzij je verkracht bent uiteraard -.-.
Nu snap ik wat jij op FOK! doet... wat een klootzak ben jij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:08 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat zijn verhaaltjes van pro-abortus hippies. Beetje spelen met een leven.
50% van de opvoeding voor de man?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Pardon? Heb je hier een bron voor?
AUB zeg, rot op. "Is ook niet nodig"
Ik snap dat wanneer een vrouw een verkrachting ondergaan is dat de mening van de man niet telt en dat je het weg kan halen als je dit wilt. Maar wanneer een kind verwekt wordt uit liefde, hoe kortstondig dan ook, heb je niet als vrouw het alleen recht om te zeggen ik haal het weg. Nee de man beslist mee, het is ook zijn kind.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan nog...
Ik vind dat een vrouw de plicht heeft om de mening van de man mee te nemen in de beslissing, maar de vrouw houdt het veto-recht, het is haar lichaam.
Dit is echt klinkklare onzinquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
50% van de opvoeding voor de man?
De moeder / kind relatie is velen malen belangrijker dan de vader / kind relatie. 50% van de tijd van het kind in de omgeving van de vader is wellicht schadelijk voor het kind omdat hij/zij te weinig tijd in de omgeving van de moeder is.
Bron? Ik heb hier nog nooit van gehoord of gelezen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
50% van de opvoeding voor de man?
De moeder / kind relatie is velen malen belangrijker dan de vader / kind relatie. 50% van de tijd van het kind in de omgeving van de vader is wellicht schadelijk voor het kind omdat hij/zij te weinig tijd in de omgeving van de moeder is.
Die laatste uitspraak is wel heel wereldvreemd.quote:"Er zijn mensen die roepen dat het een vrouw haar eigen lichaam is. Als iemand van de brug wil springen, ga je toch ook niet zeggen dat ie er recht op heeft?"
Rationeel nadenken, een man kan ook geen borstvoeding geven bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:13 schreef NooitGenoeg het volgende:
[..]
Dit is echt klinkklare onzin. Waar haal jij dit vandaan man?
Ik ben een klootzak, ik geef het toe. Durf jij ook toe te geven dat je fucking hard gelikt wil worden en dat je niet krijgt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nu snap ik wat jij op FOK! doet... wat een klootzak ben jij.
Wat een overbaas ben je ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je kijkt naar de achtergrond van Erdogan had jij kunnen zien ts dat Erdogan bij de oprichting betrokken is geween van de AK-partij. De AK-partij is een vrij conservatieve partij met een weinig seculier gedachtegoed, vergelijk het een beetje met de islamitische tegenhanger van de SGP qua religieus conservatisme. Geen wonder dus dat deze man tegen de abortus, vraag hier in Nederland elke conservatieve gelovige wat hij of zij van abortus vindt en je zal een vergelijkbare reactie krijgen. Dit conservatisme is ook zichtbaar als je kijkt naar landen in het Midden-Oosten, lang is Turkije niet als voorbeeld gezien omdat het toch wat meer met het Westen heulde, maar met deze nieuwe religieuze conservatieve koers zie je dat veel islamitische landen toch weer tegen Turkije op gaan kijken. Nu wil ik niet zeggen dat Turkije net zo conservatief is als bijv. Iran, maar toch, conservatiever op religieus gebied dan enige tijd geleden. Daarom is het niet verwonderlijk dat de premier niet veel op heeft met abortus.
En dat jij daar zo fel op tegen bent is jouw eigen mening, iedereen mag zelf zijn mening over abortus hebben. Zoveel het pro-abortus kamp heeft goede argumenten als het contra kamp. Jij veroordeelt dit dus met jouw eigen mening en plakt er meteen het label verkeerd op, wat niet helemaal correct is.
Eerste paar maanden tenminste, als een kind een bepaalde leeftijd bereikt heeft dan lijkt mij het inderdaad verwaarloosbaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die laatste uitspraak is wel heel wereldvreemd.
Ik zou absoluut voor abortus kiezen. Egoïstisch? Zwangerschap en bevalling is niet niks. Als de man zo graag een kind wil, doet ie dat maar bij een ander.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:03 schreef NooitGenoeg het volgende:
[..]
Dit vind ik belachelijk, een beetje de keuze maken voor de man. Als de man hem wil houden dan sta je hem na de bevalling toch gewoon af? Dat is toch niet zo moeilijk. Jij bent wel ontzettend egoïstisch.
Parasieten leven weer wel toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, het is meer een soort parasiet.
Sperma-bankquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou absoluut voor abortus kiezen. Egoïstisch? Zwangerschap en bevalling is niet niks. Als de man zo graag een kind wil, doet ie dat maar bij een ander.
Ik doelde op het zelfmoord gedeelte. Genoeg mensen die wél vinden dat iemand het recht zou moeten hebben zichzelf van het leven te beroven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eerste paar maanden tenminste, als een kind een bepaalde leeftijd bereikt heeft dan lijkt mij het inderdaad verwaarloosbaar.
Oo, ik quote de verkeerdequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik doelde op het zelfmoord gedeelte. Genoeg mensen die wél vinden dat iemand het recht zou moeten hebben zichzelf van het leven te beroven.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou absoluut voor abortus kiezen. Egoïstisch? Zwangerschap en bevalling is niet niks. Als de man zo graag een kind wil, doet ie dat maar bij een ander.
Nee, met straw is niks mis, jij hebt alleen een gebrek aan inlevingsvermogen en zelfreflectie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]![]()
Kijk maar uit voordat je wordt uitgemaakt voor feministische bitch
Bij het hechtingsproces zijn beide ouders van nut, het zal wel lukken alleen met de moeder, maar als een vader daarbij is werkt dat niet averechts o.i.d. dit werkt juist bevorderend. Een kind heeft een vader- en moederfiguur nodig om zich aan te kunnen refereren. Het is juist 'schadelijk' voor de kind dat hij/zij alleen maar vrouwen om zich heen heeft, een mannelijke rolmodel is alles behalve negatief.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rationeel nadenken, een man kan ook geen borstvoeding geven bijvoorbeeld.
Nou ja, plicht...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan nog...
Ik vind dat een vrouw de plicht heeft om de mening van de man mee te nemen in de beslissing, maar de vrouw houdt het veto-recht, het is haar lichaam.
Ik zeg precies hetzelfde, maar dan in hardere taal. Ik zou zeker abortus plegen. Ga nou maar lopen janken in een hoekje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, met straw is niks mis, jij hebt alleen een gebrek aan inlevingsvermogen en zelfreflectie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |