IK neem wel een goede vent. Het gaat niet om, maar om de 100.000 (vooral jonge) meiden aan wie dit ongeluk ten deel valt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef NooitGenoeg het volgende:
[..]
Anders neem je gewoon een goede vent en blijf je niet achter die petjes dragende josties aanlopen.
Jij wil echt heavy gelikt worden. Gefrustreerd? En nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Fok joe, met die enge befsmiley van je. Hou je pik uit vagina's ja.
Doe dan niet je benen wijd zonder de man een condoom om te laten doen, tering.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Sowieso. Ik moet die vrucht toch uiteindelijk baren. Dus als ik het niet wil dan wil ik het niet. Die Erdogan moet oprotten met zijn uitspraken. Stel dat de meid in kwestie een kind heeft gekregen en die jongen is hem gepeerd, dan moet zij dat kind maar PER SE niet laten aborteren en het opvoeden. Wat denkt hij wel niet. Als de verwekkers evenveel verantwoordelijkheid zouden nemen voor het kind als de mama dan had hij een punt gehad, maar in veel gevallen is dit gewoon niet zo en draait de moeder ervoor op. Domme man.
Met zo'n uitspraak vind ik het een domme man. Een zéér zéér domme man.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Domme man? Mens ga nadenken.
Je was toch zo onafhankelijk? Gedraag je dan ook zo. Als jij afhankelijk bent van een man dan kan je ook wel begrip gaan tonen voor zijn mening, gek wijf.![]()
Sletjes verdienen het. Wel zielig voor die kindjes eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
IK neem wel een goede vent. Het gaat niet om, maar om de 100.000 (vooral jonge) meiden aan wie dit ongeluk ten deel valt.
Precies, en laat mij de vrucht dan ook lekker aborteren. Is mijn lichaam. Tering.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:52 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Doe dan niet je benen wijd zonder de man een condoom om te laten doen, tering.
O, je bedoelt die minister, ik dacht dat je diegene die je quote bedoelde.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Met zo'n uitspraak vind ik het een domme man. Een zéér zéér domme man.
Niks ongeluk, je bepaalt toch zelf of je neukt met of zonder voorbehoedsmiddelen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
IK neem wel een goede vent. Het gaat niet om, maar om de 100.000 (vooral jonge) meiden aan wie dit ongeluk ten deel valt.
Dat klopt, en ik bepaal ook zelf of ik het kind hou of nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Niks ongeluk, je bepaalt toch zelf of je neukt met of zonder voorbehoedsmiddelen?
Maar het staat ergens wel scheef, dat een vrouw daar 100% zeggenschap in heeft, maar dat een man dat niet heeft, terwijl een man wel verplichtingen meekrijgt bij vaderschap.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Precies, en laat mij de vrucht dan ook lekker aborteren. Is mijn lichaam. Tering.
In Turkije dus niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat klopt, en ik bepaal ook zelf of ik het kind hou of niet
Wat ben jij een kutwijf zeg. Daarom ben je eenzaam.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat zijn naïeve sletjes, je kan ook best nee zeggen. En als je onveilig seks hebt en er een kind komt is dat de fout van de man EN de vrouw. Allebei dom dus dragen die consequenties.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Lekker egoïstisch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En jij bepaald ook dat de vader het kind niet mag opvoeden en eist alimentatie van hem.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Die in een heleboel gevallen niet worden nagekomen. Hoevaak komt het wel niet voor dat de vrouw in kwestie het kind zelf moet opvoeden, zonder hulp van de verwekker. Gebeurt zeer vaak.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar het staat ergens wel scheef, dat een vrouw daar 100% zeggenschap in heeft, maar dat een man dat niet heeft, terwijl een man wel verplichtingen meekrijgt bij vaderschap?
Ach kom nou... Doe niet zo kortzichtig mens. Dat er mannen en vrouwen zijn die het verneuken betekent nog niet dat je het rectificeert voor de andere partij om zeggenschap te hebben over de andere partij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Die in een heleboel gevallen niet worden nagekomen. Hoevaak komt het wel niet voor dat de vrouw in kwestie het kind zelf moet opvoeden, zonder hulp van de verwekker. Gebeurt zeer vaak.
Als alle mannen hun verantwoordelijkheid zouden nemen dan zij Erdogan een goed punt hebben.
Ik ben niet eenzaam hoor. Ik ben best gelukkigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Wat ben jij een kutwijf zeg. Daarom ben je eenzaam.
Vind jij beffen vies?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik ben niet eenzaam hoor. Ik ben best gelukkig
En wat ben jij een vieze beffer, een wonder dat je geen leven hebt.
Satan help mequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik ben niet eenzaam hoor. Ik ben best gelukkig
En wat ben jij een vieze beffer, een wonder dat je geen leven hebt.
Prachtig antwoord, heel mooi. Alleen zou er ZOUDEN MOETEN tussen moeten staan. Dan zou het kloppen. Want in veel gevallen gaat dit niet op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef NooitGenoeg het volgende:
[..]
Dat zijn naïeve sletjes, je kan ook best nee zeggen. En als je onveilig seks hebt en er een kind komt is dat de fout van de man EN de vrouw. Allebei dom dus dragen die consequenties.
Mens, dat jij mannen lijkt te haten geeft je nog geen recht om over mannen te mogen beslissen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Prachtig antwoord, heel mooi. Alleen zou er ZOUDEN MOETEN tussen moeten staan. Dan zou het kloppen. Want in veel gevallen gaat dit niet op.
Ze krijgt geen geile likbeurten dus ze is een beetje gefrustreerdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mens, dat jij mannen lijkt te haten geeft je nog geen recht om over mannen te mogen beslissen.
Jawel, vrouwen mogen abortus plegen als ze dat willen. Stel dat ik per ongeluk zwanger word, en mijn vriend wil het houden, en ik wil het gewoon ECHT niet houden, dan pleeg ik abortus. En omgekeerd zou ik het ook niet houden als hij het niet wil.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach kom nou... Doe niet zo kortzichtig mens. Dat er mannen en vrouwen zijn die het verneuken betekent nog niet dat je het rectificeert voor de andere partij om zeggenschap te hebben over de andere partij.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Prachtig antwoord, heel mooi. Alleen zou er ZOUDEN MOETEN tussen moeten staan. Dan zou het kloppen. Want in veel gevallen gaat dit niet op.
quote:Anders neem je gewoon een goede vent en blijf je niet achter die petjes dragende josties aanlopen.
Ohjee, maak een opmerking over een bepaalde groep mannen en meteen ben ik een 'mannenhater'. Jij bent zeker zo iemand die in alle vrouwentopics iets roept over feminismequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mens, dat jij mannen lijkt te haten geeft je nog geen recht om over mannen te mogen beslissen.
Nietus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jawel, vrouwen mogen abortus plegen als ze dat willen. Stel dat ik per ongeluk zwanger word, en mijn vriend wil het houden, en ik wil het gewoon ECHT niet houden, dan pleeg ik abortus. En omgekeerd zou ik het ook niet houden als hij het niet wil.
Ik noem je alleen zo naar aanvang van je posts met gebrek aan inleving in mannen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ohjee, maak een opmerking over een bepaalde groep mannen en meteen ben ik een 'mannenhater'. Jij bent zeker zo iemand die in alle vrouwentopics iets roept over feminisme
Dit vind ik belachelijk, een beetje de keuze maken voor de man. Als de man hem wil houden dan sta je hem na de bevalling toch gewoon af? Dat is toch niet zo moeilijk. Jij bent wel ontzettend egoïstisch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jawel, vrouwen mogen abortus plegen als ze dat willen. Stel dat ik per ongeluk zwanger word, en mijn vriend wil het houden, en ik wil het gewoon ECHT niet houden, dan pleeg ik abortus. En omgekeerd zou ik het ook niet houden als hij het niet wil.
Jawel. Jij gaat niet voor mij bepalen of ik een kind hou of niet. Dat bepalen we samen, in geval van relatie. En als die jongen hem gepeerd is dan heeft hij er helemaal níéts meer mee te maken. En dan hoeft ene Erdogan me echt niet te vertellen of ik het kind moet houden of niet. Was hij van plan het op te voeden soms?quote:
Oneens, een bevalling is niet niks, laat staan dat het geen impact op je leven zou hebben als je weet dat je een kind hebt rondlopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:03 schreef NooitGenoeg het volgende:
[..]
Dit vind ik belachelijk, een beetje de keuze maken voor de man. Als de man hem wil houden dan sta je hem na de bevalling toch gewoon af? Dat is toch niet zo moeilijk. Jij bent wel ontzettend egoïstisch.
Belachelijk. Een beetje tegen je zin een kind krijgen. Als één van de twee het niet wil is het gewoon klaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:03 schreef NooitGenoeg het volgende:
[..]
Dit vind ik belachelijk, een beetje de keuze maken voor de man. Als de man hem wil houden dan sta je hem na de bevalling toch gewoon af? Dat is toch niet zo moeilijk. Jij bent wel ontzettend egoïstisch.
Je vangt dan wel kinderbijslag he, lekker met je diva's op stapquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jawel. Jij gaat niet voor mij bepalen of ik een kind hou of niet. Dat bepalen we samen, in geval van relatie. En als die jongen hem gepeerd is dan heeft hij er helemaal níéts meer mee te maken. En dan hoeft ene Erdogan me echt niet te vertellen of ik het kind moet houden of niet. Was hij van plan het op te voeden soms?
Nou het eerste wat je roept in dit topic is dat mannen niks mogen zeggen over abortus. Lekker manvriendelijk ben jij hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ohjee, maak een opmerking over een bepaalde groep mannen en meteen ben ik een 'mannenhater'. Jij bent zeker zo iemand die in alle vrouwentopics iets roept over feminisme
Neehoor, hij moet dan nog steeds alimentatie betalen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jawel. Jij gaat niet voor mij bepalen of ik een kind hou of niet. Dat bepalen we samen, in geval van relatie. En als die jongen hem gepeerd is dan heeft hij er helemaal níéts meer mee te maken. En dan hoeft ene Erdogan me echt niet te vertellen of ik het kind moet houden of niet. Was hij van plan het op te voeden soms?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |