Dan zal je wel een heel moeilijk leven hebben, aangezien zo;n beetje de hele wereld in zo elkaar zitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:39 schreef Poemgirl het volgende:
Ik vind het gewoon niet kunnen dat als iemand met macht mensen negatief beïnvloedt. Dus.
Dat is zo'n beetje wat iedere wereldleider doet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:39 schreef Poemgirl het volgende:
Ik vind het gewoon niet kunnen dat als iemand met macht mensen negatief beïnvloedt. Dus.
Klopt wel ergens....Ook al ben ik tegen tienermoeders.quote:Als iemand van de brug wil springen, ga je toch ook niet zeggen dat ie er recht op heeft?"
Ze hebben 3 kinderen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:41 schreef NooitGenoeg het volgende:
Mijn ouders hadden ook abortus moeten plegen, twee keer.
Verwachtte het al.quote:
Ach rot toch op. 49% stemrecht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Mannen zouden hier niet eens uitspraak over moeten mogen doen. Alsof zij die kinderen eruit persen met al hun macht en kracht, en de vrucht 9 maanden dragen. Zij dumpen alleen maar hun kwakkie in je. Sukkel.
Ik ben geadopteerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Verwachtte het al.
Tja met de dood als definitief einde is dit toch alles wat er is. Succes ermee.
Hey hey Joe Cocker, mannen hebben uiteindelijk flinke last van die "vrucht". Kinderen zijn niet 1 en al lol.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Mannen zouden hier niet eens uitspraak over moeten mogen doen. Alsof zij die kinderen eruit persen met al hun macht en kracht, en de vrucht 9 maanden dragen. Zij dumpen alleen maar hun kwakkie in je. Sukkel.
Vrouwen die denken in ik vorm in een relatie en bij zwangerschapquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Vrouwenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:47 schreef Sanddr het volgende:
[..]En vervolgens wel verwachten dat de man financiert en het kind helpt opvoeden. Nee inderdaad mannen ondervinden er totaal geen gevolgen aan!
Aha. Achja, verwachtingen zijn er om omlaag bij te stellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:47 schreef NooitGenoeg het volgende:
[..]
Nu verwacht ik medeleven en 1000+ volgers op twitter.
Sowieso. Ik moet die vrucht toch uiteindelijk baren. Dus als ik het niet wil dan wil ik het niet. Die Erdogan moet oprotten met zijn uitspraken. Stel dat de meid in kwestie een kind heeft gekregen en die jongen is hem gepeerd, dan moet zij dat kind maar PER SE niet laten aborteren en het opvoeden. Wat denkt hij wel niet. Als de verwekkers evenveel verantwoordelijkheid zouden nemen voor het kind als de mama dan had hij een punt gehad, maar in veel gevallen is dit gewoon niet zo en draait de moeder ervoor op. Domme man.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:46 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Vrouwen die denken in ik vorm in een relatie en bij zwangerschapAls het moeilijk gaat wel janken en zeiken bij de man
![]()
[ afbeelding ]
Domme man? Mens ga nadenken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Sowieso. Ik moet die vrucht toch uiteindelijk baren. Dus als ik het niet wil dan wil ik het niet. Die Erdogan moet oprotten met zijn uitspraken. Stel dat de meid in kwestie een kind heeft gekregen en die jongen is hem gepeerd, dan moet zij dat kind maar PER SE niet laten aborteren en het opvoeden. Wat denkt hij wel niet. Als de verwekkers evenveel verantwoordelijkheid zouden nemen voor het kind als de mama dan had hij een punt gehad, maar in veel gevallen is dit gewoon niet zo en draait de moeder ervoor op. Domme man.
Als jullie die vieze kutjes van jullie beter beschermen komt er ook geen ongewenste zaad binnen. Dus dan heb je ook geen rechten om een abortus te plegen. Tenzij je wordt verkracht maar dat is een andere verhaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Sowieso. Ik moet die vrucht toch uiteindelijk baren. Dus als ik het niet wil dan wil ik het niet. Die Erdogan moet oprotten met zijn uitspraken. Stel dat de meid in kwestie een kind heeft gekregen en die jongen is hem gepeerd, dan moet zij dat kind maar PER SE niet laten aborteren en het opvoeden. Wat denkt hij wel niet. Als de verwekkers evenveel verantwoordelijkheid zouden nemen voor het kind als de mama dan had hij een punt gehad, maar in veel gevallen is dit gewoon niet zo en draait de moeder ervoor op. Domme man.
Anders neem je gewoon een goede vent en blijf je niet achter die petjes dragende josties aanlopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Fok joe, met die enge befsmiley van je. Hou je pik uit vagina's ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Als jullie die vieze kutjes van jullie beter beschermen komt er ook geen ongewenste zaad binnen. Dus dan heb je ook geen rechten om een abortus te plegen. Tenzij je wordt verkracht maar dat is een andere verhaal.
Seks heb je samen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Fok joe, met die enge befsmiley van je. Hou je pik uit vagina's ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |