Dan zal je wel een heel moeilijk leven hebben, aangezien zo;n beetje de hele wereld in zo elkaar zitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:39 schreef Poemgirl het volgende:
Ik vind het gewoon niet kunnen dat als iemand met macht mensen negatief beïnvloedt. Dus.
Dat is zo'n beetje wat iedere wereldleider doet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:39 schreef Poemgirl het volgende:
Ik vind het gewoon niet kunnen dat als iemand met macht mensen negatief beïnvloedt. Dus.
Klopt wel ergens....Ook al ben ik tegen tienermoeders.quote:Als iemand van de brug wil springen, ga je toch ook niet zeggen dat ie er recht op heeft?"
Ze hebben 3 kinderen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:41 schreef NooitGenoeg het volgende:
Mijn ouders hadden ook abortus moeten plegen, twee keer.
Verwachtte het al.quote:
Ach rot toch op. 49% stemrecht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Mannen zouden hier niet eens uitspraak over moeten mogen doen. Alsof zij die kinderen eruit persen met al hun macht en kracht, en de vrucht 9 maanden dragen. Zij dumpen alleen maar hun kwakkie in je. Sukkel.
Ik ben geadopteerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Verwachtte het al.
Tja met de dood als definitief einde is dit toch alles wat er is. Succes ermee.
Hey hey Joe Cocker, mannen hebben uiteindelijk flinke last van die "vrucht". Kinderen zijn niet 1 en al lol.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Mannen zouden hier niet eens uitspraak over moeten mogen doen. Alsof zij die kinderen eruit persen met al hun macht en kracht, en de vrucht 9 maanden dragen. Zij dumpen alleen maar hun kwakkie in je. Sukkel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |