Nou!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik gedraag me best goed nu he?Trotse FOK! mama?
Mietjes zijn het.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Diehard. Partners in crime willen niet wanneer kutweer.
Haha, ja. En terecht. Wat een droeftoeter. Niet te filmen.quote:
Sisfist.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, lekker voor hem. Triest gedoe dit man
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ja. En terecht. Wat een droeftoeter. Niet te filmen.
Zei ik ook al.quote:
Yes, sinds vandaag ook volgens Osiris.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zei ik ook al.
Heb je nou je Bachelor of niet?
Dit dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind die mensen die nu 60 keer moeten herhalen hoe triest het wel niet is ook best wel sneu eigenlijkLaat het en ga er niet op in.
Ik vind foto's van iemand posten om iemand zwart te maken toch nét iets triester.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind die mensen die nu 60 keer moeten herhalen hoe triest het wel niet is ook best wel sneu eigenlijkLaat het en ga er niet op in.
Kom modderworstelen jijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef Juminelle het volgende:
Hürah und kongratuliert.quote:
Zó scherp, deze damequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind foto's van iemand posten om iemand zwart te maken toch nét iets triester.
Oké. Na 30 posts daarover had ik dat inmiddels wel begrepen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind foto's van iemand posten om iemand zwart te maken toch nét iets triester.
luister tourist in je naspace onderweg naar huis en je komt knallend klaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oké. Na 30 posts daarover had ik dat inmiddels wel begrepen.
En nu genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |