Had al TR gedaan maar niemand gaat er op in.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Ludo, het is toch banwaardig als iemand foto's van een ander post om diegene zwart te maken?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:25 schreef Allure_ het volgende:
dWc heeft zó'n kutleven dat ie noodgedwongen op internet zijn frustraties kwijt moet.
lukt het een beetje¿quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Hele dag bezig geweest met school, en kan zo weer bikkelen. Gun mij m'n momentje.
Meh, ik gun je wat anders nu.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Hele dag bezig geweest met school, en kan zo weer bikkelen. Gun mij m'n momentje.
Moeilijk he, HBO.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
vies weer vandaag. Bewolkt en regen en 22 gradenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:27 schreef Juminelle het volgende:
Wat een kutweer vandaag trouwensWaar is mijn zon?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou alle SC's sluiten als ik jou was. Altijd gedonder, mensen die gepest worden, etc.
Ja zou wel het jammer vinden, sc's zijn bijna nooit langere leuk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Jij huilt het hardste dan.
Oh, nu ben ik weer Chai aan het bashen.
Gaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou alle SC's sluiten als ik jou was. Altijd gedonder, mensen die gepest worden, etc.
Dat dus. Ik wilde buiten eten, maar bij nader inzien ben ik op de bank gaan zitten met m'n badjas aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:28 schreef wise het volgende:
[..]
vies weer vandaag. Bewolkt en regen en 22 graden
nu beetje zon
Dat mag!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Jij huilt het hardste dan.
Oh, nu ben ik weer Chai aan het bashen.
Lentekabinet. Mits goed weer.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat dus. Ik wilde buiten eten, maar bij nader inzien ben ik op de bank gaan zitten met m'n badjas aan
Diehard. Partners in crime willen niet wanneer kutweer.quote:
Nou!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik gedraag me best goed nu he?Trotse FOK! mama?
Mietjes zijn het.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Diehard. Partners in crime willen niet wanneer kutweer.
Haha, ja. En terecht. Wat een droeftoeter. Niet te filmen.quote:
Sisfist.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, lekker voor hem. Triest gedoe dit man
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ja. En terecht. Wat een droeftoeter. Niet te filmen.
Zei ik ook al.quote:
Yes, sinds vandaag ook volgens Osiris.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zei ik ook al.
Heb je nou je Bachelor of niet?
Dit dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind die mensen die nu 60 keer moeten herhalen hoe triest het wel niet is ook best wel sneu eigenlijkLaat het en ga er niet op in.
Ik vind foto's van iemand posten om iemand zwart te maken toch nét iets triester.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind die mensen die nu 60 keer moeten herhalen hoe triest het wel niet is ook best wel sneu eigenlijkLaat het en ga er niet op in.
Kom modderworstelen jijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef Juminelle het volgende:
Hürah und kongratuliert.quote:
Zó scherp, deze damequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind foto's van iemand posten om iemand zwart te maken toch nét iets triester.
Oké. Na 30 posts daarover had ik dat inmiddels wel begrepen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind foto's van iemand posten om iemand zwart te maken toch nét iets triester.
luister tourist in je naspace onderweg naar huis en je komt knallend klaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oké. Na 30 posts daarover had ik dat inmiddels wel begrepen.
En nu genieten
fuquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom openen die zemmels die hier niet horen nooit gewoon een nieuw deel
Ik moet je teleurstellen, macaroni met spinazie.quote:
Die is ook heerlijk ja. Heb je die albums/EP van Siah gedownload?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
luister tourist in je naspace onderweg naar huis en je komt knallend klaar.
Ja gast hou nou maar op. Als iemand foto's van jou plaatst en teksten erbij om je zwart te maken ben je ook niet blij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:37 schreef Arcadia het volgende:
Als hij een link had geplaatst naar de betreffende post van haar, was het dan ook zo schandelijk? Nee toch? Dat iemand je direct confronteert maakt het dan erger
not sure if serial.quote:
Meh, ben dood van m'n werk nu en ik moet minstens 2 uur niks doen wil ik weer normaal kunnen functionerenquote:
Het is volgens mij algemeen bekend dat foto's plaatsen om iemand af te zeiken een ban oplevert.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zit in mijn zomerhuisje, geen PS3 hier.
kuthoerenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, ben dood van m'n werk nu en ik moet minstens 2 uur niks doen wil ik weer normaal kunnen functionerenVanavond wil ik wel.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:40 schreef Juminelle het volgende:
Dus geen foto's meer posten van mij in bikini graag, Yuri. k thnx xx
Dat is niet bij jou het gevalquote:
Hihi.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:40 schreef Juminelle het volgende:
Dus geen foto's meer posten van mij in bikini graag, Yuri. k thnx xx
Tot zo. Mag ik +2?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom haten, kan hier binnen smoken en heb OFWGKTA op me speakers.
Heerlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker 2010/2011quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik smoke weinig de laatste tijd dus vergeef mij wanneer ik in autistmodus ga wanneer ik zo stoned als een piraat ben.quote:
Daar heb ik ook last van als ik weer eens smoke jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik smoke weinig de laatste tijd dus vergeef mij wanneer ik in autistmodus ga wanneer ik zo stoned als een piraat ben.
Ik praat alleen maar blaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van als ik weer eens smoke ja
Leverde wel een zinloze discussie op andersquote:
Ja, "hoooo ze heeft geen cup E"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Leverde wel een zinloze discussie op anders
Discussie over hoe fabulous je bent?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Leverde wel een zinloze discussie op anders
Laatst wel een verhitte discussie met iemand terwijl ik knetter was. Kon verrassend goed zijn argumenten neer knallen. Voelde mij een waarlijke Phoenix Wright.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van als ik weer eens smoke ja
Ik zeg echt niet veel als ik stoned benquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik praat alleen maar blaLike always maar dan nog erger
Hahaha, je kunt je ook fucking goed concentreren als je stoned bent dus als je op één ding kan focussen dan ben je er 200% klaar voorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laatst wel een verhitte discussie met iemand terwijl ik knetter was. Kon verrassend goed zijn argumenten neer knallen. Voelde mij een waarlijke Phoenix Wright.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef Gridlok het volgende:
aanstaan op speakers want ik ben Jamaicaan.
Ja daar was ik mee bezig, alleen niet echt veel zin meer gehad om eraan te werken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zit het met jouw sleeve eigenlijk, Grid? Daar was je mee bezig, toch?
Zonde.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja daar was ik mee bezig, alleen niet echt veel zin meer gehad om eraan te werken.
Wanneer ga je mijn "Inglorious" ontwerpen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja daar was ik mee bezig, alleen niet echt veel zin meer gehad om eraan te werken.
Mja doe ik wel een keer als ik in een minder destructieve periode zit.quote:
Sooon!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wanneer ga je mijn "Inglorious" ontwerpen?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja doe ik wel een keer als ik in een minder destructieve periode zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |