SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Oh? Waarom heeft men het dan over hosselen en het kwijtraken van pandapunten? Confusing shit this isquote:
Omdat nou de pandapunten weer gereset zijn en ik hem had meegenomen naar de beruchte meet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh? Waarom heeft men het dan over hosselen en het kwijtraken van pandapunten? Confusing shit this is
wel goed kauwen anders krijg je spinters... tafel haha snap jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk lekker een chinees/indische rijsttafel naar binnen schuiven
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wel goed kauwen anders krijg je spinters... tafel haha snap jeghehehe *suiker whoeiii *
Scherpquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wel goed kauwen anders krijg je spinters... tafel haha snap jeghehehe *suiker whoeiii *
Ja ik snap hem hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Als jij zorgt voor het bier, zorg ik voor de tieten.quote:
En hij is niet weg gerend dus?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat nou de pandapunten weer gereset zijn en ik hem had meegenomen naar de beruchte meet.
Ik dacht meteen maar even laten zien met wat voor volk ik omga en als ie dan niet hard gillend wegrent is het goed.
Nopequote:
Welk bier prefereer je?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij zorgt voor het bier, zorg ik voor de tieten.
ghehequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:50 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk dat ik maar heel wijselijk mijn mond gaat houden over wegrennen![]()
Dan was het in ieder geval niet heloef.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope![]()
En misschien gaat ie zo nog mee naar de film ook![]()
HET WORDT NU ALLEMAAL WEL HEEL ERG ENG HOOR!!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan was het in ieder geval niet heloef.
Grolsch of Hertog Jan. Laat ik het niet te moeilijk maken.quote:
Ja, maar het was te makkelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik zei toch al dat het geen FOK!ker is
Grolschquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grolsch of Hertog Jan. Laat ik het niet te moeilijk maken.
Truequote:
Die waren volgens mij uitverkocht, zeiden ze op de radio volgens mij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat ik zo naar de AH op jacht naar de oranjejurk ga.
Snel bij wezen, vanmorgen was mijn filiaal al gauw door de eerste lading heen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:57 schreef formerjellybean het volgende:
ghehehe zie jou echt de oranje jurk van een toevallige voorbijganger afrukkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:57 schreef formerjellybean het volgende:
snel naar de winkel dus!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb eigenlijk geen eten in huis. Afgelopen dagen geen honger gehad, maar nu wel.
Ik zeg eigenlijk nooit van dat soort shit, meestal laat ik ze dit filmpje zien om mijn mening over vrouwen enigszins te weergevenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weet ik ondertussen, met zijn keuzes uit de hoeveelheid scharrels.
[..]
Nou Drommel was eigenlijk eerder.
[..]
Tegen hoeveel meisjes zeg je dat? En hoevaak werkt dat?
wraps!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog boodschappen doen. Weet nog niet wat alleen
gheheh jaaaaaaa!quote:
Laat ik dat maar niet doenquote:
vind dat je meloen als toetje moet eten, na je patatquote:
Das geen gek idee. Alleen heb ik geen idee hoe ik ze moet klaarmaken en heb ik geen oven. En die kant en klare vind ik veel te zoutquote:
Gelukkig ben ik niet een hossel van je. Jeetje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zeg eigenlijk nooit van dat soort shit, meestal laat ik ze dit filmpje zien om mijn mening over vrouwen enigszins te weergeven
Daar heb je geen oven voor nodig. Je koopt de wraps en maakt de vulling gewoon in een pan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das geen gek idee. Alleen heb ik geen idee hoe ik ze moet klaarmaken en heb ik geen oven. En die kant en klare vind ik veel te zout
Dank je.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:09 schreef Myraela het volgende:
Ik had meloen gisteren als avond eten.![]()
Dat is kei lekker, met warm weer heb ik niet altijd honger.
Misschien maar wat patat halen dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vind dat je meloen als toetje moet eten, na je patat
gewoon in de pan de vulling bakken, en dan in de wrap doen, beetje kaas eroverheen en dan in de magnetron tot kaas gesmolten is (wordt iet krokant, maar toch erg lekker!)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das geen gek idee. Alleen heb ik geen idee hoe ik ze moet klaarmaken en heb ik geen oven. En die kant en klare vind ik veel te zout
Maar wel een magnetron om de wraps even op te warmen natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb je geen oven voor nodig. Je koopt de wraps en maakt de vulling gewoon in een pan.
Ahh, ok! Dan ga ik in de supermarkt maar even een kijkje nemen wat ze daar hebben. Ik ga in elk geval wel weer komkommer-tomaat salade maken (spullen daarvoor heb ik al in huis).quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb je geen oven voor nodig. Je koopt de wraps en maakt de vulling gewoon in een pan.
en als wrapsaus raad ik je knoflooksaus aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ahh, ok! Dan ga ik in de supermarkt maar even een kijkje nemen wat ze daar hebben. Ik ga in elk geval wel weer komkommer-tomaat salade maken (spullen daarvoor heb ik al in huis).
Een magnetron heb ik welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:10 schreef twi het volgende:
[..]
Maar wel een magnetron om de wraps even op te warmen natuurlijk
Drommel is een echte Frank T.J. Mackey aanhanger.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet een hossel van je. Jeetje.
Ik denk dat ik zonder saus doe, daar word ik toch alleen maar dik(ker) van en voor mij voegt het niks toe aan een wrapquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en als wrapsaus raad ik je knoflooksaus aan
Dan kan ik je daarna altijd troosten met de gedachte dat ik je wel respecteerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet een hossel van je. Jeetje.
mja tis wel calorietjes ja.. maar knoflooksaus is zoooo lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zonder saus doe, daar word ik toch alleen maar dik(ker) van en voor mij voegt het niks toe aan een wrap
Knoflooksausquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja tis wel calorietjes ja.. maar knoflooksaus is zoooo lekker
Houd je bakkes, dat is overbodig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:10 schreef twi het volgende:
[..]
Maar wel een magnetron om de wraps even op te warmen natuurlijk
Okee dan, wraps it is!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja tis wel calorietjes ja.. maar knoflooksaus is zoooo lekker
Dat is wel droog hoor, je hoeft niet veel saus te gebruiken, maar een beetje is toch wel lekker. Anders maak je het zelf op basis van yoghurt ipv mayo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zonder saus doe, daar word ik toch alleen maar dik(ker) van en voor mij voegt het niks toe aan een wrap
aan een culinair avontuurquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Okee dan, wraps it is!![]()
waar ben ik aan begonnen
Goed, maar, dat is toch helemaal niet nodig elke dag?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:14 schreef marbasnarf het volgende:
trouwens mensen... wil even mijn persoonlijk suces delen...
ben de laatste week elke dag aant vegen en dweilen.
voor velen een eitje, maar heb nogal moeite met dagelijkse verplichtingen en t gaat gewoon al een week goed! * trots *
Trouwen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:14 schreef marbasnarf het volgende:
voor velen een eitje, maar heb nogal moeite met dagelijkse verplichtingen en t gaat gewoon al een week goed! * trots *
Elke dag!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:14 schreef marbasnarf het volgende:
Keurig!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:14 schreef marbasnarf het volgende:
met 2 honden die graag in zand spelen welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed, maar, dat is toch helemaal niet nodig elke dag?
Dat puttin on a fight ofzo is wel kei sterk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Drommel is een echte Frank T.J. Mackey aanhanger.
Dat krijg je, met al die windjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met 2 honden die graag in zand spelen welnormaal deed ik t om de dag, maar na 24 uur rook t al niet meer frisjes (ook niet stinken) maar nu is t fijner thuiskomen...
Ja, zeg dat wel. Ik ben totaal geen meesterkok weet je, moet alles nog leren. Maar ik zal even kijken wat er aan wraps te maken valt zodra ik in de supermarkt benquote:
Hell, elke dag schoonmaken. Mooi dat ik nooit hondjes neem.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met 2 honden die graag in zand spelen welnormaal deed ik t om de dag, maar na 24 uur rook t al niet meer frisjes (ook niet stinken) maar nu is t fijner thuiskomen...
Dat vind je alleen omdat vrouwen dat normaal gesproken doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat puttin on a fight ofzo is wel kei sterk.
gewoon gehakt (of kip) en wat groente (mais, paprika, ui, zoiets) en zon zakje met kruidenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel. Ik ben totaal geen meesterkok weet je, moet alles nog leren. Maar ik zal even kijken wat er aan wraps te maken valt zodra ik in de supermarkt ben
Jijquote:
Gelukkig hebben katten geen haar, he.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hell, elke dag schoonmaken. Mooi dat ik nooit hondjes neem.
Dit is gewoon zo fout dat het weer goed isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat puttin on a fight ofzo is wel kei sterk.
Katten maken er niet zo'n klerebende van, nee. Die paar weken rui, dat valt allemaal reuze mee in vergelijking met stinkende kwijlende brokken makende kuthonden.quote:
Ikquote:
Het is gewoon echt zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:17 schreef twi het volgende:
[..]
Dat vind je alleen omdat vrouwen dat normaal gesproken doen
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is gewoon zo fout dat het weer goed is
Pics!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik.
Ik heb een donkerblauw jurkje aan met rode hakken eronder.
je vergeet dat ze ook scheten laten en met hun natte poten door huis lopenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef twi het volgende:
[..]
Katten maken er niet zo'n klerebende van, nee. Die paar weken rui, dat valt allemaal reuze mee in vergelijking met stinkende kwijlende brokken makende kuthonden.
En dat dan in een wrap gooien? Klinkt simpel genoegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewoon gehakt (of kip) en wat groente (mais, paprika, ui, zoiets) en zon zakje met kruiden
Jullie katten misschien niet. Net als dat mijn hondje nauwelijks verhaart.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zoveel en ze stinken niet. Hier hoeft echt niet dagelijks schoongemaakt te worden.
dat doe ik ook, wat is je puntquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je vergeet dat ze ook scheten laten en met hun natte poten door huis lopen
Honden? Ja, oké. Al ken ik ook wel één kat die flinke scheten laat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je vergeet dat ze ook scheten laten en met hun natte poten door huis lopen
wel eerst bakken die zooi hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat dan in een wrap gooien? Klinkt simpel genoeg
Oke.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef twi het volgende:
[..]
Katten maken er niet zo'n klerebende van, nee. Die paar weken rui, dat valt allemaal reuze mee in vergelijking met stinkende kwijlende brokken makende kuthonden.
vooral witte.. (en das geen grapje:P) witte dieren verharen meer dan zwarte bijvquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie katten misschien niet. Net als dat mijn hondje nauwelijks verhaart.
Ik ken katten die tonnen haren per dag verliezen.
Mja, dat lijkt me toch wel erg vervelend. Ik vind het heel fijn als er een of meerdere katjes door huis lopen, maar ik wil niet overal bossen haar hebben. Zou daar ook met de soort meubels een beetje op letten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie katten misschien niet. Net als dat mijn hondje nauwelijks verhaart.
Ik ken katten die tonnen haren per dag verliezen.
Misschien vanavond. Ik ben aan het bedenken wat ik ga eten... Ik denk aardappelpartjes gebakken in olijfolie en rozemarijn.quote:
dat is zooooo lekker!!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien vanavond. Ik ben aan het bedenken wat ik ga eten... Ik denk aardappelpartjes gebakken in olijfolie en rozemarijn.
Klopt, die haren erg veel. Net als dat je ook honden hebt die geen haar verliezen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vooral witte.. (en das geen grapje:P) witte dieren verharen meer dan zwarte bijv
Voor een reden ben ik nu te laatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef twi het volgende:
[..]
Beter dat je dat doet inclusief goede reden waarom je het hebt gedaan.
Dat klopt. Daarom heb ik een teckel en geen witte/witgevlekte katten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, dat lijkt me toch wel erg vervelend. Ik vind het heel fijn als er een of meerdere katjes door huis lopen, maar ik wil niet overal bossen haar hebben. Zou daar ook met de soort meubels een beetje op letten.
klopt, zoals een chinese naakt hondquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, die haren erg veel. Net als dat je ook honden hebt die geen haar verliezen.
Ik doelde eigenlijk op de poedel en de softcoated weatenterrierquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt, zoals een chinese naakt hond![]()
toch veeg ik elke dag liever dan dat ik met zon beest over straat moet
vind een naaktkat er trouwens ook eng uitzien
Daarbij heb je inderdaad geen last van haren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom heb ik een teckel en geen witte/witgevlekte katten.
Sjaak verhaart wel, maar heel minimaalquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarbij heb je inderdaad geen last van haren.![]()
Ik ben alleen een grote hond gewend, een labrador/flat coat. Lang haar en dol op zwemmen. Die geur was echt niet tof.
oeh ja.. en als je je teen beweegt dat t weer terug schiet =( niet leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:32 schreef Myraela het volgende:
Die kramp in je kuit, die je uren laten nog steeds voelt. Niet chill.
tjuusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben even boodschappen halen, later!
Wat fijn dat je zo meelevend bent.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:24 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, dan zie ik het deze keer door de vingers.
Oh kut, ik moest straffen hè?
Jij bent goed bezig!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien vanavond. Ik ben aan het bedenken wat ik ga eten... Ik denk aardappelpartjes gebakken in olijfolie en rozemarijn.
Zag het er een beetje uit?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:41 schreef Myraela het volgende:
Kei weird om een filmpje van je eigen presentatie terug te zien.
brrrrrrr presentaties als ik nou ergens een hekel aan heb.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:41 schreef Myraela het volgende:
Kei weird om een filmpje van je eigen presentatie terug te zien.
Weet ik. Ik gebruik olijfolie met een vleugje citroen.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens wil ik even zeggen dat ik mij dankzij Charmed_Angel al sinds zaterdag heel erg goed voel![]()
![]()
Ik kan best goed presenteren al zeg ik het zelf, ik vind het ook leuk om te doen. Maar deze presentatie stond ik met koorts, ging iets minder soepel dan normaal.quote:
Daar ben ik wel blij meequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelukkig heb je mij altijd als backup.
En jij kan niet kokenquote:
Ohh je wil dat ik de vrouwelijke van ons 2 word?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar ben ik wel blij mee
[..]
En jij kan niet koken
Ja jij bent de ontvanger tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh je wil dat ik de vrouwelijke van ons 2 word?![]()
Ga naar de arena boulevard, genoeg plekken om te eten en is 5minuten lopenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Help, ik moet 4 uur wachten bij De Toekomst in Amsterdam en ik heb honger
Dan bestel je een pizza.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tegenstrijdig toekomst en Amsterdamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
ja wel gek hoor, club met 31 landstitels enzoquote:
Ik had het niet overal dat achterlijke balspelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja wel gek hoor, club met 31 landstitels enzo
Das wel een idee jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga naar de arena boulevard, genoeg plekken om te eten en is 5minuten lopen
ik wel nuquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had het niet overal dat achterlijke balspel
Van Febo tot een tent met hele lekkere broodjes, loop door naar het station en dan heb je een bkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das wel een idee jahoef ik ook niet in de bus te hangen, beetje goeie shit daar?
eerst pinnen dan pizza halen... sjonge moeten we alles voorkauwenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bah, pizza, en geen geld op zak, alleen pinpas..
Dat magquote:
Vette hap wil ik eigenlijk vermijdenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van Febo tot een tent met hele lekkere broodjes, loop door naar het station en dan heb je een bk
Er is van alles eigenlijk
Sowieso voorgekauwd etenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eerst pinnen dan pizza halen... sjonge moeten we alles voorkauwen(ieuw voorgekauwde pizza)
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eerst pinnen dan pizza halen... sjonge moeten we alles voorkauwen(ieuw voorgekauwde pizza)
Nee geen subway, maar het zit eventjes voorbij de feboquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vette hap wil ik eigenlijk vermijdenbroodjestent opzoeken dus, tenzij Subway
Dan blijft alsnog over dat ik niet echt pizza lustquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet echt of echt niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan blijft alsnog over dat ik niet echt pizza lust
Hij wil gelijk neukenquote:
ohja sorry... ik mis echt mannelijk denkvermogen merk ik alquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij wil gelijk neukengeen pizza. Snap dat dan
Als het niet hoeft, dan niet.. en anders alleen met gehakt en bacon of ham en kaas.. ik hou echt niet van tomatensaus enzoquote:
Ach ik menselijk denkvermogen ik weet niet wat erger isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja sorry... ik mis echt mannelijk denkvermogen merk ik al
hm.. pizza zonder tomatensaus en met ham/kaas, is dus gewoon een tostiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het niet hoeft, dan niet.. en anders alleen met gehakt en bacon of ham en kaas.. ik hou echt niet van tomatensaus enzo
Ik heet geen Tijn, ik wil niet over elke vrouw heen die ik ontmoet...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij wil gelijk neukengeen pizza. Snap dat dan
Poesjequote:
Je vergeet dat ik ook over mannen heen wilquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heet geen Tijn, ik wil niet over elke vrouw heen die ik ontmoet...
zo had ik het nieteens bekeken...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. pizza zonder tomatensaus en met ham/kaas, is dus gewoon een tosti
Nee, dat vermelde ik expres niet, want ik wil dat sowieso niet..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Poesje
[..]
Je vergeet dat ik ook over mannen heen wil
Oh vandaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat vermelde ik expres niet, want ik wil dat sowieso niet..
en naar gewillige vrouwenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh vandaar![]()
Veel succes met je zoektocht naar voer
Zelfbruinende crème een idee?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:18 schreef formerjellybean het volgende:
hihi met nieuwe jurkje die wil een schouder bloot dragen en de ander lang maar ik heb een nogal witte schouder super charmant dat dus mijn schouder dan maar verbranden zeg maar .
vraag me altijd of af dat er natuurlijk uitziet, of dat je zon glimmende - net iets andere kleur - bruin op je lijf hebt zitten> en of t geen straaltjes worden als je gaat zwetenquote:
Dat is een briljant idee en opletten dat ik het goed doe want anders word het oompa loompa oranje .quote:
Gheghe ik heb het zelf nog noit gebruikt dus ik heb geen ideequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vraag me altijd of af dat er natuurlijk uitziet, of dat je zon glimmende - net iets andere kleur - bruin op je lijf hebt zitten> en of t geen straaltjes worden als je gaat zweten
Geloof me je moet bij mij het bruin zoeken , ik ben een verschrikkelijke bleekscheet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vraag me altijd of af dat er natuurlijk uitziet, of dat je zon glimmende - net iets andere kleur - bruin op je lijf hebt zitten> en of t geen straaltjes worden als je gaat zweten
Of nog snel heel even onder de zonnebank?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is een briljant idee en opletten dat ik het goed doe want anders word het oompa loompa oranje .
hahaha en dan alleen zon veeg bruin van de creme op je schoudersquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Geloof me je moet bij mij het bruin zoeken , ik ben een verschrikkelijke bleekscheet.
Dat pakt bij mij dus ook niet goed , het worden meer sproetjes dan echt bruin . Ik heb een achterlijke huidquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of nog snel heel even onder de zonnebank?
Haha jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahaha en dan alleen zon veeg bruin van de creme op je schoudersghehe
Die zijn vast wel te vinden in Amsterdam. Tip kijk eens achter de ramenquote:
Ik wist dat de ajax jeugd crimineel wasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij worden de spelers vam Jong Ajax opgehaald, allemaal ongemerkte geblindeerde busjes...
Sproetjesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat pakt bij mij dus ook niet goed , het worden meer sproetjes dan echt bruin . Ik heb een achterlijke huid
Oh wauw ehmm. Spray on tan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat pakt bij mij dus ook niet goed , het worden meer sproetjes dan echt bruin . Ik heb een achterlijke huid
* -Miauw- Zwaaitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die zijn vast wel te vinden in Amsterdam. Tip kijk eens achter de ramen
Jij is in A'dam?quote:
Kun je dat ook niet 'professioneel' laten doen? Geen idee hoe duur het is en hoe lang het blijft zitten...quote:
Bij mij thuis.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zit alleen hier waar is het nog meer gezellig dan?
Doegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:28 schreef marbasnarf het volgende:
tjuus! ik ben ervandoor, ff met mn hondje een stukje fietsen (niet te ver ze is oud)
Nergensquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zit alleen hier waar is het nog meer gezellig dan?
Kloptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga dan maar eens naar die arena boulevard wandelen.. zat daar toch ook een mediamarkt?
de grootste van west europa geloof ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga dan maar eens naar die arena boulevard wandelen.. zat daar toch ook een mediamarkt?
Oh ja Fok! is niet gezellig, dat is waar ookquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de grootste van west europa geloof ik
Wat ga je daar doen eigenlijk?quote:
Ja en een esprit outlet en een sportzaakquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Serieus?
[..]
Wat ga je daar doen eigenlijk?
Die zit niet bij de Arena Boulevardquote:
Marvin Gaye - Let's get it onquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft muziek effect op jullie houding ten opzichte van anderen?
Dus als ik bijvoorbeeld Barry White op zou zetten als er een dame in mijn huis is, zou dat uitmaken, of kan ik ook Pater Moeskroen opzetten?
"Eten" doet het altijd goed natuurlijk als ze een beetje moet opschieten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dus als ik bijvoorbeeld Barry White op zou zetten als er een dame in mijn huis is, zou dat uitmaken, of kan ik ook Pater Moeskroen opzetten?
Ehh jawel, die zit wel op de boulevardquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die zit niet bij de Arena Boulevard
Nou ja ik ben er al een jaar niet geweest dus het zou zo maar kunnen
De arena boulevard zit uberhaupt aan de andere kant van de wegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou haar laten kiezen uit jouw collectiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Echt welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat het (onbewust) wel invloed hebquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook een leuke ja.quote:
Goede tip, zoals altijd. En dan "Darwin" als ik haar in bed wil?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
"Eten" doet het altijd goed natuurlijk als ze een beetje moet opschieten.
Sneaky bastard.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou haar laten kiezen uit jouw collectie
eten en tijd vol maken tot rond 11 uur...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Serieus?
[..]
Wat ga je daar doen eigenlijk?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh jawel, die zit wel op de boulevard
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
De arena boulevard zit uberhaupt aan de andere kant van de wegDe hmh zit tegenover de mediamarkt
Oh shit, ik las HM, zoals in H&Mquote:
Dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:
dacht ze trouwens niet dat h&m bedoeld werd, dat las ik in eerste instantie, tot ik dacht wat moet tijn bij h&m
Wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:42 schreef Myraela het volgende:
Ik wacht nog steeds op mn bestelling bij de h&m
gewoon parkeerplaats over, brug over en je bent er manquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tjonge moet je helemaal omlopen om er te komen...
Jeans en wat topjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?
Ben jij trouwens nog steeds van de nagelkunstwerkjes?
daar staat de bus nu ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Cassandra87 het volgende:
waar moet je komen? Ik stond 'vroega' altijd bij de toekomst, veel goedkoper
Picsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jeans en wat topjes.
Toevallig nu allemaal verschillende kleurtjes stipjes op.Maar ik doe het minder dan een jaar terug.
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk verschil waar mannen en vrouwen van houden!
Too badquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg het niet goed op de foto.Mijn telefoon kan niet macro.
Vandaag mag het, ik doe met je meequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:55 schreef Barbusse het volgende:
Zo, lekker gegetenWel een beetje ongezond
Nee niet die suffe kleding shopquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh shit, ik las HM, zoals in H&M![]()
Waar het hart vol van is![]()
Ik moet een outfit voor een seventies feestje dus ik denk nu in termen van kleding
Ik was al verbaasd dat je dat het leukste vond aan de Arena Boulevardquote:
Zijn vrouwen mensenquote:
Ik ga toch niet voor mijn plezier naar die plaats toe alleen als er goeie muziek in de HMH staatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd dat je dat het leukste vond aan de Arena Boulevard
en voor meetsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga toch niet voor mijn plezier naar die plaats toe alleen als er goeie muziek in de HMH staat
grootste watquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De grootste van West-Europa lees ik net
Jajajaja ik las gewoon verkeerdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga toch niet voor mijn plezier naar die plaats toe alleen als er goeie muziek in de HMH staat
Gegrilde lamsburger met frietjes en salade, was goedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vandaag mag het, ik doe met je mee
Big Americans BBQ Chickenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gegrilde lamsburger met frietjes en salade, was goedWat ga jij eten?
Nee erg gezellig is het er niet neequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vond de arena boulevard maar saaiAl heb ik heel wat uurtjes doorgebracht tussen de trainingen door. Op een gegeven moment was ik vaker op de toekomst te vinden
De grootste Mediamarkt zit erquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah dan is het niet zo vreemd dat ik het niet weet
Oi, daar kan ik 2 dagen van etenquote:
Is niet een favoriete zaak van me. En die hier is al megaquote:
Oh jawel hoor, van west europa, heb er zelf voor gewerkt, voor mediamarkt-saturn holding danquote:
Ik vind het altijd wel leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is niet een favoriete zaak van me. En die hier is al mega
Oh las ik hier netquote:
Dat was ergens anders in Amsterdam, met Amsterdam is niet veel mis ik wil er alleen niet wonenquote:
als ik verdwaal kom jij me dan redden?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De grootste van West-Europa lees ik net
Ja sorry, ik ben niet zo groot en breedquote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
als ik verdwaal kom jij me dan redden?
Nieuw vleesch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk
[..]
Oh las ik hier net
Amsterdam is best tof.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was ergens anders in Amsterdam, met Amsterdam is niet veel mis ik wil er alleen niet wonen
Wel leuk, maar ik kom er toch ook vaak van terug zonder iets te kopenquote:
Hij wil de ballenbak voor zichzelf alleenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jofu wil graag op gehaald worden uit het kinderparadijs.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hier wel jaquote:
Hey dawgquote:
Ik eet zo nog een toetje naquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben niet zo groot en breed
Met Rotterdamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey dawg![]()
Hangt ervan af waarmee je het vergelijkt, lijkt me
nee serieus, was pas in het nieuws. gevaarlijkste stad van nederland. nu is het duidelijk. kan dat geageer tegen helmond voortaan lekker achterwege blijven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey dawg![]()
Hangt ervan af waarmee je het vergelijkt, lijkt me
Ik koop er ook niet zoveel maar dat is meer omdat het aanbod gewoon te groot is. Op een gegeven moment zie ik het niet meer en ga ik weg. Om het vervolgens bij BCC te kopenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel leuk, maar ik kom er toch ook vaak van terug zonder iets te kopen
En die BTW vrij actie laatst deden de dingen die ik zocht net niet mee
Volgens mij zijn vooral de grachten gevaarlijk na een avondje stappenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:11 schreef dawg het volgende:
[..]
nee serieus, was pas in het nieuws. gevaarlijkste stad van nederland. nu is het duidelijk. kan dat geageer tegen helmond voortaan lekker achterwege blijven.
wel saai hier..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Natuurlijk
Maar ik denk dat je het wel redt daar
in amsterdam stappen vind ik niet zo eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn vooral de grachten gevaarlijk na een avondje stappen
Maarrrr, wat moet je er nu doe dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
wel saai hier..
zometeen hapje en drankje doen dan maar.. ik moet vrienden kweken overal waar ik kom voor m'n werk, zo werkt het niet als ik ergens uren sta...
Dat kanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef dawg het volgende:
[..]
in amsterdam stappen vind ik niet zo eerlijk gezegd.
Geniet ervan!quote:
Ah, dat wist ik niet. Maar ja, gevaarlijk voor Nederland is nog steeds een speelplaats vergeleken met sommige andere landen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:11 schreef dawg het volgende:
[..]
nee serieus, was pas in het nieuws. gevaarlijkste stad van nederland. nu is het duidelijk. kan dat geageer tegen helmond voortaan lekker achterwege blijven.
overal wel zo'n beetje. vroeger woonden enkele vrienden van me er, en sinds een paar jaar mijn zus, dus ik heb het meeste wel gezien, maar het staat me niet zo aan.quote:
Hoeveel studies wil jij nog volgen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:11 schreef dawg het volgende:
en even hopen dat ze technische studies gratis gaan maken, dan ga ik denk ik sterrenkunde studeren.
ach. in nederland zijn net zo goed buurten waar je beter niet komt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:13 schreef Barbusse het volgende:
Ah, dat wist ik niet. Maar ja, gevaarlijk voor Nederland is nog steeds een speelplaats vergeleken met sommige andere landen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
En toch is het de grootste van west europa volgens de organisatie zelfquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond die mediamarkt helemaal niet zo groot
Hmm nou dat is jammerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:14 schreef dawg het volgende:
[..]
overal wel zo'n beetje. vroeger woonden enkele vrienden van me er, en sinds een paar jaar mijn zus, dus ik heb het meeste wel gezien, maar het staat me niet zo aan.
eigenlijk alleen die? al twijfel ik of het wel zou kunnen, moet dan eerst nog veel inhalen op wiskundig gebied enzo.quote:
Misschien gewoon te volgeproptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond die mediamarkt helemaal niet zo groot
Geef het opquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch is het de grootste van west europa volgens de organisatie zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |