SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou me ook niet goed voelen als ik jou wasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
liefde
fred tevens in bed liggen omdat ik mij totaal niet goed voel
Precies! Ik heb gisteren nog drie bakjes mee naar huis genomen omdat ik het anders niet passend kreeg. En dan vanmorgen een bakje op gebruikt, want drie bakjes kunnen nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Desnoods moeten we er een paar in de kast verstoppen bij wijze van!
Niet echt, ik herken het meeste niet eens.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar is dat autisme, als je zo'n soort van dwangneurose hebt?
hihihi garpig manquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik zou me ook niet goed voelen als ik jou was
Wij zijn immers nog steeds gewoontedieren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind het best menselijk als je een aantal dingen hebt die je altijd hetzelfde doet.
Er is natuurlijk een verschil tussen dingen uit gewoonte doen en een dwangneurosequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind het best menselijk als je een aantal dingen hebt die je altijd hetzelfde doet.
Deze is nog niet centraal gezet. Dat gebeurt niet automatisch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef formerjellybean het volgende:
huh hoe komt die nou wel boven aan ???
Liefde is voor losers.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
liefde
fred tevens in bed liggen omdat ik mij totaal niet goed voel
En ook pissig worden als anderen dat niet deden he.quote:
Dat onbegrip ook hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk dat ze autisme met ocd en dwangneuroses verwarren
moet ook al wel anders word je helemaal paraquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef Patje1987 het volgende:
maak er wat van zou ik zeggenquote:
Ik denk dat het wel meevalt. Zoals ik aangaf kan ik ook slecht tegen verandering, kleine boeien me niet, maar grote veranderingen zijn kut.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk dat ze autisme met ocd en dwangneuroses verwarren
Ik klik gewoon op pijltje vooruitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef formerjellybean het volgende:
huh hoe komt die nou wel boven aan ???
Maar dat is voor iedereen toch zo?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Zoals ik aangaf kan ik ook slecht tegen verandering, kleine boeien me niet, maar grote veranderingen zijn kut.
Ik ken genoeg mensen die er totaal geen probleem mee hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat is voor iedereen toch zo?
ja doeiquote:
Met verhuizen bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die er totaal geen probleem mee hebben.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat is voor iedereen toch zo?
okquote:
Ik snap je opmerking gewoon niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja doei
ik ben in bed liggen, ben er beetje klaar mee
Dan ben je autistischquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:21 schreef kree het volgende:
Als ik dit nou lees allemaal en dat is blijkbaar autisme.
Wat ben je dan als je het juist precies andersom doet?
Of te wel alles overal laten slingeren, rommel, niet opruimen, regelmatig spullen kwijt en die weer ergens anders terugvinden, desktop vol icoontjes etc.
ik die van jou ook niet, dus laat maar lekkerquote:
Dan ben je een viespeuk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:21 schreef kree het volgende:
Of te wel alles overal laten slingeren, rommel, niet opruimen, regelmatig spullen kwijt en die weer ergens anders terugvinden, desktop vol icoontjes etc.
Oke. Slaap lekker.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik die van jou ook niet, dus laat maar lekker
Iedereen die hier post is per defenitie een autistische dwangneuroot. Op een zolderkamertje. Jij dus ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:21 schreef kree het volgende:
Als ik dit nou lees allemaal en dat is blijkbaar autisme.
Wat ben je dan als je het juist precies andersom doet?
Njah ik zal niet ontkennen dat ik niet snel ben met opruimen enzo, maar erger me er ook niet aan.quote:
Nee, dan ben je gewoon chaotisch. Ik herken me wel in jouw verhaal, zeker mbt spulletjes steeds kwijtraken (daarom alles op een vaste plek) en het bureaublad vol icoontjesquote:
Excentriek is hier het woord dat gebruikt dient te worden, mijn waarde!quote:
Leuk zooitje bij elkaar wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:24 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, autist, viespeuk, stalker. Van alles wat in dit topic.
Dat sarcasmequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Excentriek is hier het woord dat gebruikt dient te worden, mijn waarde!
Zal ik zwijgen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik zou mezelf niet helemaal normaal willen noemen
quote:
Nee hoorquote:
quote:Geen gezeur, geen pesterijen, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
Hier is het bewolktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
Straks nog lekker Bbq'en
Het is hier weer lekker warm
Laatste dagje denk ik
Schiet maar op, het is hier koud.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
Straks nog lekker Bbq'en
Laatste dagje denk ik
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
Straks nog lekker Bbq'en
Laatste dagje denk ik
nou een kleintje danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]kusje op mijn voorhoofd dan
[..]
25+ and risingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
Straks nog lekker Bbq'en
Laatste dagje denk ik
Hier is het koud en ik wil naar Rotterdam verdomme naar de bioscoop!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
Straks nog lekker Bbq'en
Laatste dagje denk ik
Was niet eens off topic. Ze vinden dat ik zuig of zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jouw post? Dan was ie ook niet zo belangrijk
quote:
Het is nog maar de vraag hoe de mods het zien!quote:
Hij probeert je te verleiden tot banwaardig gedragquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag hoe de mods het zien!
Ik wist niet dat je zo rowdy was bob!quote:
Ja echt hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij probeert je te verleiden tot banwaardig gedrag
Not done!quote:
Hier is het ook nog t-shirt weer (als de zon schijnt)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
Nee geen geintje, de zon begon weer volop te schijnen! In de achtertuin is het gewoon 24 graden
Je hebt geluk zo te zien.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
Nee geen geintje, de zon begon weer volop te schijnen! In de achtertuin is het gewoon 24 graden
Zolang ik geen TR doe zal het vast wel meevallenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag hoe de mods het zien!
Rook ook geen joints hoor. En de rest met matequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo rowdy was bob!
Ik heb spijt dat ik mijn bikini weer heb uitgetrokkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier is het ook nog t-shirt weer (als de zon schijnt)
Loka.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:34 schreef debeterebob het volgende:
Beste manier van zelfbevredeging for girls?
Welke fokker gaat dr helpen?
Ik ga niet eens lezenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:34 schreef debeterebob het volgende:
Beste manier van zelfbevredeging for girls?
Welke fokker gaat dr helpen?
Ik heb haar een tip gegevenquote:
Ik heb principes. Met zo´n nickname kun je het vergeten, hoe lekker ook.quote:
Meisje van 16? Gewoon breezertje toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze is vast ook duurder in onderhoud dan iemand uit Thailand
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als je daar eenmaal aan gewend bent kun je over stappen naar een cactus
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb principes. Met zo´n nickname kun je het vergeten, hoe lekker ook.
Oi, Royco tochquote:
Ik moest lachenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
echt waar rot op te wijsneuzen en praat wat minder beschaaft k snap geen flikker van wat je zegt
Kan dat kind niet gewoon een multicuturele gangbang organiseren?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef debeterebob het volgende:
Hier nog meer shit:
Wat vinden mannen mooi aan "GETINTEDAMES"
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan dat kind niet gewoon een multicuturele gangbang organiseren?
Misschien iets voor drommelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef kree het volgende:
owh lekker ding wel
http://i46.tinypic.com/2pry61c.jpg
Ja dat weet ik daarom moest ik juist nog harder lachenquote:
Groot genoeg voor je?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Nee, niet mijn type. Wel een goede kont trouwens
leuke rondingen hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef kree het volgende:
owh lekker ding wel
Al apps verplaatst naar je geheugenkaart?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy even een vraag mbt een telefoon.
Mijn telefoon om precies re zijn. HTC Desire, roept constant dat mn opslagcapaciteit op begint te raken. Heb op mn foon nog 15 mb over (mn sd kaart nog ruim 3 gig maar er is niks meer wat ik kan verplaatsen)
Hoe ga ik nou toch ruimte op mn foon vrij krijgen?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef kree het volgende:
owh lekker ding wel
De verplaatsbare apps zijn verplaatst (I haz an app for thatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al apps verplaatst naar je geheugenkaart?
Al je naaktfoto's al naar de geheugenkaart gezet?
Me jellyquote:
Ik zou haar doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef kree het volgende:
owh lekker ding wel
Hoeveel apps heb je er dan wel niet opstaan? Je hebt 1gb aan intern geheugen, of heb je de oude desire en niet de desire S?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De verplaatsbare apps zijn verplaatst (I haz an app for that)
Alle brave foto's staan op mn sd kaart en de overige foto's heb ik gewoon netjes op mn netbook staan in een zwaar beveiligde map.
Oudequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoeveel apps heb je er dan wel niet opstaan? Je hebt 1gb aan intern geheugen, of heb je de oude desire en niet de desire S?
over 10 minuten wel hoop ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hij is van mij
[..]
jij hebt geen zon?
Awwwww......quote:
Die TS is fake.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef debeterebob het volgende:
Hier nog meer shit:
Wat vinden mannen mooi aan "GETINTEDAMES"
Heb je er veel mail opstaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oude
Maar bijvoorbeeld WhatsApp en Facebook zijn niet te verplaatsen. Kut is dat!
Op zich wel raar dat er nog geen Pathé zit in Schiedamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij gaat een pathe voor mij bouwen in schiedam zodat ik daar gratis kan parkeren
Wanneer leren mensen het nu, het is squatten! Geen squashen of squirtenquote:
Mijn mailapp kan niet verplaatst worden. En die heeft idd ruim 8 mb aan gegevens staan MAAR als ik die gegevens wis dan moet ik mn mail instellingen weer helemaal opnieuw doen zeker?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je er veel mail opstaan?
Even aangeven dat hij die op de sd kaart opslaat.
Als het hier maar droog blijft vind ik alles bestquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit keer ben ik blij dat ik in Spijkenisse woon
Nee dat niet, gaat puur over de opslaglocatiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn mailapp kan niet verplaatst worden. En die heeft idd ruim 8 mb aan gegevens staan MAAR als ik die gegevens wis dan moet ik mn mail instellingen weer helemaal opnieuw doen zeker?
kijk nog maar eens naar mijn foto, gaat niet lukken hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als het hier maar droog blijft vind ik alles best
Mjah ik vind parkeren bij de pathe gewoon te duur.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op zich wel raar dat er nog geen Pathé zit in Schiedam
Ik wil een Pathé in SpijkenisseDan had ik echt zo'n pas genomen
You sure? Want dan ga ik die gegevens nu wissen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet, gaat puur over de opslaglocatie
Lekker buitje voor ik ga slapen vind ik niet erg hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als het hier maar droog blijft vind ik alles best
Bij de kuip kun je hem gratis kwijt in die woonwijk achter de Mac, als er geen wedstrijd is is het daar niet zo drukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik vind parkeren bij de pathe gewoon te duur.
Oe oe oe. Is parkeren bij de kuip duur? stiekem hoop ik dat er ja gezegd wordt natuurlijk
De gespreklogs.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You sure? Want dan ga ik die gegevens nu wissen!
Je merkt het wel als er paniek uitbreekt.
En als ik gegevens doe wissen van de WhatsApp? Wat verwijder ik dan?
Je kan gratis parkeren bij de kuip zelf! Weet je wel? Bij het mooiste stadion van Nederland.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik vind parkeren bij de pathe gewoon te duur.
Oe oe oe. Is parkeren bij de kuip duur? stiekem hoop ik dat er ja gezegd wordt natuurlijk
Nee, dat doe ik dus niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
kijk nog maar eens naar mijn foto, gaat niet lukken hoor
Ja precies!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker buitje voor ik ga slapen vind ik niet erg hoor
Was echt stikheet gister in mijn slaapkamer
Maar tot 22:00 uur even droog blijven gaarne
Moet heel mn mail opnieuw gaan instellen dusquote:
Dat is dan een dure filmquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:57 schreef Crutch het volgende:
Ineens moest je bij de Pathé de Kuip betalen om te parkeren.
Kom ik terug na een film, bam boete.
Ja maar als je hem in die wijk naast de kuip zet is het toch gratis?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:57 schreef Crutch het volgende:
Is al meer dan een jaar tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:57 schreef Crutch het volgende:
Wat heb je gedaan dan? Je moest alleen de opslaglocatie anders instellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet heel mn mail opnieuw gaan instellen dus
Achosjiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:58 schreef Samzz het volgende:
. Mijn telefoon was een half uur uit. Ik miste jullie.
Zo vaak zijn er geen evenementen, en seizoen is toch afgelopen. Tot die tijd is het veilig dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.dekuip.nl/home/komenengaan/parkeren.aspx
Dat kan ik toch helemaal nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Je moest alleen de opslaglocatie anders instellen.
Vrouwen en techniek
Dan ga ik straks ff filmpje pakkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo vaak zijn er geen evenementen, en seizoen is toch afgelopen. Tot die tijd is het veilig dus
Nee, kan best. Hebben de dames bij mij ook altijdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:03 schreef formerjellybean het volgende:
Is het normaal dat je iemand na een week alweer mist ?? of is de kolder in mijn kop geslagen ???
Hihi ik zwijg wel evenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:03 schreef formerjellybean het volgende:
Is het normaal dat je iemand na een week alweer mist ?? of is de kolder in mijn kop geslagen ???
Ik kan nieteens een week zonder.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:03 schreef formerjellybean het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je rechterhand loopt niet weg hoor
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, kan best. Hebben de dames homies bij mij ook altijd
Ik heb je wel gemist, ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, kan best. Hebben de dames bij mij ook altijd
Na een week. Ik heb dat soms na 2 dagen al.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:03 schreef formerjellybean het volgende:
copics?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:00 schreef formerjellybean het volgende:
mijn copics zijn er vandaag nog niet![]()
Ligt er wel aan wie, maar ik na een paar uur al in sommige gevallenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na een week. Ik heb dat soms na 2 dagen al.
Ach soooquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Soort inktmarkers voor tekenen
Ik ben meer vrijheid blijheid maar schijnbaar is dat dus een rare wending gaan krijgen bij me. Wel apart om het nu te hebben terwijl je dat eerst nooit had.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na een week. Ik heb dat soms na 2 dagen al.
Dat heb ik alleen als ik iemand niet lang genoeg heb kunnen zien. Maar als ik iemand echt een paar dagen heb gezien dan vind ik het altijd ook wel even fijn weer alleen te zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ligt er wel aan wie, maar ik na een paar uur al in sommige gevallen
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef Samzz het volgende:
De ene keer mis ik iemand gigantisch, de andere keer ben ik blij met rust aan m'n kop. Geen pijl op te trekken.
Wat houdt dat in?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb mijzelf jarenlang gemist. Dat is pas erg!
Ja inderdaad dat kost ook even tijd om jezelf weer terug te vinden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb mijzelf jarenlang gemist. Dat is pas erg!
Dat je om wat voor reden dan ook het contact met jezelf kwijt raakt.quote:
Hoeveel pandapunten heb je ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mensen die niet een week zonder seks kunnen
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tuurlijk! Maar dat ligt er ook aan de manier waaropquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad.
Al is het wel fijn als je pandapuntenscore weer op 0 staat hoor
Het gaat niet om de sex maar om de persoonquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja maar jijquote:
Niet zo flauw doen flips!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Student of niet?
[..]
Dat zeg ik maar niet_!
Jamaar seks is toch ook leuk en lekker en zulks?quote:
Ja ga nou niet Mur helpen.quote:
Ohquote:
Okay blalblalblalbla40blalblalblaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fluister het maar in mijn oor, ik help je skatje.
Maar niet voor het huwelijk hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar seks is toch ook leuk en lekker en zulks?
Ik weet niet waarom, maar dit stemt me toch een beetje verdrietigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ga nou niet Mur helpen.Ik had van jou meer steun verwacht.
[..]
Oh
[..]
Okay blalblalblalbla40blalblalbla
In de meeste gevallen gelukkig wel ja!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar seks is toch ook leuk en lekker en zulks?
Schat ik ben gewoon heel nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Oh
[..]
Dat komt goed uit, ik ben al getrouwd geweestquote:
Sorryquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar dit stemt me toch een beetje verdrietig![]()
Zodat je mij keihard kan uitlachen zeker.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de meeste gevallen gelukkig wel ja!
[..]
Schat ik ben gewoon heel nieuwsgierig!
gelukkig is ze student en klinkt het dus langer dan het daadwerkelijk is ja ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar dit stemt me toch een beetje verdrietig![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, ik ben al getrouwd geweest
Ahhw kom maar liefje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Oh
[..]
doe er dan iets aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er veel meer
Geloof wel de meeste uit dit topic![]()
Waarom? Omdat je geen "echte" student bent die met jan en allemaal het nest in duikt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Zodat je mij keihard kan uitlachen zeker.
Ja dan mag hetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, ik ben al getrouwd geweest
ha ha ik heb je aangestokenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb toch maar het AH/supertrash oranje jurkje besteld.Misschien is iets oranjes toch wel eens leuk.
Gelukkigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
gelukkig is ze student en klinkt het dus langer dan het daadwerkelijk is ja ofzo
Ja.quote:
Ik kom geen geschikt relatiemateriaal tegen. Weet trouwens niet eens of ik op moment zelf wel geschikt relatiemateriaal ben eigenlijk. Ik ben uit een diep dal gekomen weet je.quote:
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
gelukkig is ze student en klinkt het dus langer dan het daadwerkelijk is ja ofzo
Lief van jequote:
Thanksquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je geen "echte" student bent die met jan en allemaal het nest in duikt?
Neuh schat dat vind ik juist top van je!
Dat hoeft ook niet hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom geen geschikt relatiemateriaal tegen. Weet trouwens niet eens of ik op moment zelf wel geschikt relatiemateriaal ben eigenlijk. Ik ben uit een diep dal gekomen weet je.
Ik zou niet eens willen trouwenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben nog nooit getrouwd geweest dus dan mag ik eigenlijk dus helemaal geen seks hebben ?![]()
Kans is zeker klein dat een internethuwelijk telt?
Jij helpt bijna ieder meisje er wel graag vanaf.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Flips ik heb je wel van je pandapunten af hoor
Had jij niet een internethuwelijk met annnet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben nog nooit getrouwd geweest dus dan mag ik eigenlijk dus helemaal geen seks hebben ?![]()
Kans is zeker klein dat een internethuwelijk telt?
En toch ben ik stiekem heel blij dat ze van 4 weer terug naar 0 zijnquote:
Zo rolt die jongenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij helpt bijna ieder meisje er wel graag vanaf.
Dank u voor de officiële goedkeuring. Niet dat de absentie daarvan me tegen zou houden, maar toch.quote:
AF!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Flips ik heb je wel van je pandapunten af hoor
Niet, jij bent speciaal voor mijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is nooit tot een huwelijk gekomenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Had jij niet een internethuwelijk met annnet?
Hij is de pandapunt-destroyerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerlijk zullen bro's alles delenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
AF!
Ik was eerst.
Bovendien wil flipje enkel mijn heerlijkheid.
Ik ben trots op jou.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch ben ik stiekem heel blij dat ze van 4 weer terug naar 0 zijn
Whahahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben trots op jou.Goede hossel. Lekkere tepeltjes.
Dat weet ik ondertussen, met zijn keuzes uit de hoeveelheid scharrels.quote:
Nou Drommel was eigenlijk eerder.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
AF!
Ik was eerst.
Bovendien wil flipje enkel mijn heerlijkheid.
Tegen hoeveel meisjes zeg je dat? En hoevaak werkt dat?quote:
je hebt geen relatiemateriaal nodig om seks te hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom geen geschikt relatiemateriaal tegen. Weet trouwens niet eens of ik op moment zelf wel geschikt relatiemateriaal ben eigenlijk. Ik ben uit een diep dal gekomen weet je.
Ik ben niet zo van de 1 night stands enzo. En een fuckbuddy ben ik ook niet (nauwelijks, maar zij was echt oerlelijk en nog bezet ook) tegengekomenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:32 schreef Intronic het volgende:
[..]
je hebt geen relatiemateriaal nodig om seks te hebben
Gewoon alles eerlijk delen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar niet beter.
Het is maar goed dat we brethren zijn, en dus niet om je hoeven te vechten.
Heb jij keuzes dan? Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weet ik ondertussen, met zijn keuzes uit de hoeveelheid scharrels.
[..]
Nou Drommel was eigenlijk eerder.
[..]
Tegen hoeveel meisjes zeg je dat? En hoevaak werkt dat?
Broertje heeft gelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:32 schreef Intronic het volgende:
[..]
je hebt geen relatiemateriaal nodig om seks te hebben
Wie heb je gehosseld, Huppel?quote:
Nopequote:
Keuzes uit mensen waar ik mee naar bed zou kunnen gaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb jij keuzes dan? Lijkt me sterk.
Een leuke, lieve, toffe ajaciedquote:
Ja en/of relatiesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Keuzes uit mensen waar ik mee naar bed zou kunnen gaan?
Niet eens een Fok!ker?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een leuke, lieve, toffe ajacied![]()
Geen FOK!ker
Waarom zou Flips die niet hebbenquote:
Ajax!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Rustig aan!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet eens een Fok!ker?![]()
![]()
![]()
![]()
Maar tof voor je!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ajax!!
En hij heeft maar 1 eis bij een vrouw, ze moet 88 bewust meegemaakt hebben.
Oh hai![]()
Zijn enige nadeel is dat hij te goed is opgevoed.Sorry, maar dan kan ik mijn zegen niet gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze niet, maar dat terzijde. Maar ik ben dan ook man en zolderkamerautist.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou Flips die niet hebben? Als ik ze al heb
.
Ouwe Feyenoorderquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, maar dan kan ik mijn zegen niet geven
Mooi zo, dan is het tenminste niet bij voorbaat al gedoemd te mislukkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, maar dan kan ik mijn zegen niet geven
Relaties geen keuze geloof ik, seks wel. Alleen dat laatste wil ik niet. En nee seks is niet 'zo' speciaal voor mij, maar ik hoef/wil het niet met jan en alleman (te) doen.quote:
Geintje hups, ik hoop dat jullie heel gelukkig worden en maar veel kinderen mogen producerenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi zo, dan is het tenminste niet bij voorbaat al gedoemd te mislukken
Dan gaat dat niet lukken. Probeer vrouw en tieten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb ze niet, maar dat terzijde. Maar ik ben dan ook man en zolderkamerautist.
Beetje jammer ditquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geintje hups, ik hoop dat jullie heel gelukkig worden en maar veel kinderen mogen produceren
Tieten kan wel lukken.Vrouw is al ietsje moeilijkerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan gaat dat niet lukken. Probeer vrouw en tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |