SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou me ook niet goed voelen als ik jou wasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
liefde
fred tevens in bed liggen omdat ik mij totaal niet goed voel
Precies! Ik heb gisteren nog drie bakjes mee naar huis genomen omdat ik het anders niet passend kreeg. En dan vanmorgen een bakje op gebruikt, want drie bakjes kunnen nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Desnoods moeten we er een paar in de kast verstoppen bij wijze van!
Niet echt, ik herken het meeste niet eens.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar is dat autisme, als je zo'n soort van dwangneurose hebt?
hihihi garpig manquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik zou me ook niet goed voelen als ik jou was
Wij zijn immers nog steeds gewoontedieren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind het best menselijk als je een aantal dingen hebt die je altijd hetzelfde doet.
Er is natuurlijk een verschil tussen dingen uit gewoonte doen en een dwangneurosequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind het best menselijk als je een aantal dingen hebt die je altijd hetzelfde doet.
Deze is nog niet centraal gezet. Dat gebeurt niet automatisch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef formerjellybean het volgende:
huh hoe komt die nou wel boven aan ???
Liefde is voor losers.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
liefde
fred tevens in bed liggen omdat ik mij totaal niet goed voel
En ook pissig worden als anderen dat niet deden he.quote:
Dat onbegrip ook hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk dat ze autisme met ocd en dwangneuroses verwarren
moet ook al wel anders word je helemaal paraquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef Patje1987 het volgende:
maak er wat van zou ik zeggenquote:
Ik denk dat het wel meevalt. Zoals ik aangaf kan ik ook slecht tegen verandering, kleine boeien me niet, maar grote veranderingen zijn kut.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk dat ze autisme met ocd en dwangneuroses verwarren
Ik klik gewoon op pijltje vooruitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef formerjellybean het volgende:
huh hoe komt die nou wel boven aan ???
Maar dat is voor iedereen toch zo?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Zoals ik aangaf kan ik ook slecht tegen verandering, kleine boeien me niet, maar grote veranderingen zijn kut.
Ik ken genoeg mensen die er totaal geen probleem mee hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat is voor iedereen toch zo?
ja doeiquote:
Met verhuizen bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die er totaal geen probleem mee hebben.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat is voor iedereen toch zo?
okquote:
Ik snap je opmerking gewoon niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja doei
ik ben in bed liggen, ben er beetje klaar mee
Dan ben je autistischquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:21 schreef kree het volgende:
Als ik dit nou lees allemaal en dat is blijkbaar autisme.
Wat ben je dan als je het juist precies andersom doet?
Of te wel alles overal laten slingeren, rommel, niet opruimen, regelmatig spullen kwijt en die weer ergens anders terugvinden, desktop vol icoontjes etc.
ik die van jou ook niet, dus laat maar lekkerquote:
Dan ben je een viespeuk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:21 schreef kree het volgende:
Of te wel alles overal laten slingeren, rommel, niet opruimen, regelmatig spullen kwijt en die weer ergens anders terugvinden, desktop vol icoontjes etc.
Oke. Slaap lekker.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik die van jou ook niet, dus laat maar lekker
Iedereen die hier post is per defenitie een autistische dwangneuroot. Op een zolderkamertje. Jij dus ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:21 schreef kree het volgende:
Als ik dit nou lees allemaal en dat is blijkbaar autisme.
Wat ben je dan als je het juist precies andersom doet?
Njah ik zal niet ontkennen dat ik niet snel ben met opruimen enzo, maar erger me er ook niet aan.quote:
Nee, dan ben je gewoon chaotisch. Ik herken me wel in jouw verhaal, zeker mbt spulletjes steeds kwijtraken (daarom alles op een vaste plek) en het bureaublad vol icoontjesquote:
Excentriek is hier het woord dat gebruikt dient te worden, mijn waarde!quote:
Leuk zooitje bij elkaar wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:24 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, autist, viespeuk, stalker. Van alles wat in dit topic.
Dat sarcasmequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Excentriek is hier het woord dat gebruikt dient te worden, mijn waarde!
Zal ik zwijgen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik zou mezelf niet helemaal normaal willen noemen
quote:
Nee hoorquote:
quote:Geen gezeur, geen pesterijen, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
Hier is het bewolktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
Straks nog lekker Bbq'en
Het is hier weer lekker warm
Laatste dagje denk ik
Schiet maar op, het is hier koud.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
Straks nog lekker Bbq'en
Laatste dagje denk ik
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
Straks nog lekker Bbq'en
Laatste dagje denk ik
nou een kleintje danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]kusje op mijn voorhoofd dan
[..]
25+ and risingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
Straks nog lekker Bbq'en
Laatste dagje denk ik
Hier is het koud en ik wil naar Rotterdam verdomme naar de bioscoop!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
Straks nog lekker Bbq'en
Laatste dagje denk ik
Was niet eens off topic. Ze vinden dat ik zuig of zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jouw post? Dan was ie ook niet zo belangrijk
quote:
Het is nog maar de vraag hoe de mods het zien!quote:
Hij probeert je te verleiden tot banwaardig gedragquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag hoe de mods het zien!
Ik wist niet dat je zo rowdy was bob!quote:
Ja echt hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij probeert je te verleiden tot banwaardig gedrag
Not done!quote:
Hier is het ook nog t-shirt weer (als de zon schijnt)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
Nee geen geintje, de zon begon weer volop te schijnen! In de achtertuin is het gewoon 24 graden
Je hebt geluk zo te zien.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
Nee geen geintje, de zon begon weer volop te schijnen! In de achtertuin is het gewoon 24 graden
Zolang ik geen TR doe zal het vast wel meevallenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag hoe de mods het zien!
Rook ook geen joints hoor. En de rest met matequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo rowdy was bob!
Ik heb spijt dat ik mijn bikini weer heb uitgetrokkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier is het ook nog t-shirt weer (als de zon schijnt)
Loka.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:34 schreef debeterebob het volgende:
Beste manier van zelfbevredeging for girls?
Welke fokker gaat dr helpen?
Ik ga niet eens lezenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:34 schreef debeterebob het volgende:
Beste manier van zelfbevredeging for girls?
Welke fokker gaat dr helpen?
Ik heb haar een tip gegevenquote:
Ik heb principes. Met zo´n nickname kun je het vergeten, hoe lekker ook.quote:
Meisje van 16? Gewoon breezertje toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze is vast ook duurder in onderhoud dan iemand uit Thailand
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als je daar eenmaal aan gewend bent kun je over stappen naar een cactus
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb principes. Met zo´n nickname kun je het vergeten, hoe lekker ook.
Oi, Royco tochquote:
Ik moest lachenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef SARAHxDUSHI het volgende:
[..]
echt waar rot op te wijsneuzen en praat wat minder beschaaft k snap geen flikker van wat je zegt
Kan dat kind niet gewoon een multicuturele gangbang organiseren?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef debeterebob het volgende:
Hier nog meer shit:
Wat vinden mannen mooi aan "GETINTEDAMES"
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan dat kind niet gewoon een multicuturele gangbang organiseren?
Misschien iets voor drommelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef kree het volgende:
owh lekker ding wel
http://i46.tinypic.com/2pry61c.jpg
Ja dat weet ik daarom moest ik juist nog harder lachenquote:
Groot genoeg voor je?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Nee, niet mijn type. Wel een goede kont trouwens
leuke rondingen hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef kree het volgende:
owh lekker ding wel
Al apps verplaatst naar je geheugenkaart?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy even een vraag mbt een telefoon.
Mijn telefoon om precies re zijn. HTC Desire, roept constant dat mn opslagcapaciteit op begint te raken. Heb op mn foon nog 15 mb over (mn sd kaart nog ruim 3 gig maar er is niks meer wat ik kan verplaatsen)
Hoe ga ik nou toch ruimte op mn foon vrij krijgen?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef kree het volgende:
owh lekker ding wel
De verplaatsbare apps zijn verplaatst (I haz an app for thatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al apps verplaatst naar je geheugenkaart?
Al je naaktfoto's al naar de geheugenkaart gezet?
Me jellyquote:
Ik zou haar doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef kree het volgende:
owh lekker ding wel
Hoeveel apps heb je er dan wel niet opstaan? Je hebt 1gb aan intern geheugen, of heb je de oude desire en niet de desire S?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De verplaatsbare apps zijn verplaatst (I haz an app for that)
Alle brave foto's staan op mn sd kaart en de overige foto's heb ik gewoon netjes op mn netbook staan in een zwaar beveiligde map.
Oudequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoeveel apps heb je er dan wel niet opstaan? Je hebt 1gb aan intern geheugen, of heb je de oude desire en niet de desire S?
over 10 minuten wel hoop ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hij is van mij
[..]
jij hebt geen zon?
Awwwww......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |