als ik dat af en toe hoor ben ik nog een lieve userquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja maar zo leren ze je nooit kennen
En wanneer er ruzie uitbreekt, is het meteen pesten en met een groep tegen een persoon, dat zag je bij dat R&P gedoe
Tuurlijk wel; alleen kost het een beetje tijd. Maar in een normale SC worden mensen echt niet buiten gesloten en als ze toevoeging aan het topic hebben wordt er heus wel op ingegaan.quote:
Ik ben niet zo CULquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met zo'n username zou je best in een CUL SC passen toch?
Ik zag jou laatst nog in KLB SC.quote:
Wat ben je wel? Daar gaat het om. Interesses, hobby's, soort persoon, hoe ben je in de omgang. Ergens moet er wel een plekje voor jou zijn me dunkt.quote:
Klopt, het kost tijd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tuurlijk wel; alleen kost het een beetje tijd. Maar in een normale SC worden mensen echt niet buiten gesloten en als ze toevoeging aan het topic hebben wordt er heus wel op ingegaan.
Ik vind jou ook lief hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:50 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
als ik dat af en toe hoor ben ik nog een lieve user
Ik vind het meer iets voor F&F.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met zo'n username zou je best in een CUL SC passen toch?
Volgens mij vind je slowchats niet leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, het kost tijd.
En je moet altijd maar je mond houden, al maken sommige een lullig opmerking, want als je dat niet doet, is hele SC meteen boos op je terwijl je de helft niet kent
[..]
Ik vind jou ook lief hoor
Ik ben een normaale jongeman die hard heeft gewerkt voor zijn eigen bedrijfquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:52 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wat ben je wel? Daar gaat het om. Interesses, hobby's, soort persoon, hoe ben je in de omgang. Ergens moet er wel een plekje voor jou zijn me dunkt.
Dus je kijkt wel, stiekem?quote:
Best leuke SC daar ja. Soms ook nog over politiekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ga naar POL, die zijn best tolerant
dankjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, het kost tijd.
En je moet altijd maar je mond houden, al maken sommige een lullig opmerking, want als je dat niet doet, is hele SC meteen boos op je terwijl je de helft niet kent
[..]
Ik vind jou ook lief hoor
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit is je probleem. Je past gewoon nergens op FOK!.
Ik vind het wel leuk om van een topic mijn SC te makenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij vind je slowchats niet leuk
quote:
je mag van mijn topic een SC maken hoor..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om van een topic mijn SC te maken
En ligt er ook aan wie er aanwezig zijn op dat moment.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:59 schreef Stink-ui het volgende:
[..]ik ben te goed voor FOK!? wil je dat zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |