Vanuit HK of China mainland.... HK is het snelst met alles hoe dan ook.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb wel een tracking numer ja, maar de laatste update is van 12 Meidat 'ie aangekomen was op het mail centre van het internationale vliegveld (Outgoing International).
Daarna niks meer van vernomen...
Vier shirtjes, toch $91 dollar verneukt. [ afbeelding ]
Thailand, Bangkok in dit geval.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:24 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Vanuit HK of China mainland.... HK is het snelst met alles hoe dan ook.
Bij mij is dit de huidige status:quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, volgens mij kan je hem niet verder tracken dan Hong Kong post als hij Hong Kong verlaat...
maar dat weet ik niet zeker ...
dan wordt hij nu gesorteerd in het postkantoor in NL lijkt me...quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:26 schreef Pikhoofd het volgende:
[..]
Bij mij is dit de huidige status:
Destination - Netherlands
The item (RB343732377HK) was in transit within Hong Kong or its destination on 30-May-2012.
Bij een vorige status stond er dat hij in de destination country was aangekomen en daarvoor zat ie in het vliegtuig. De track code kreeg ik op 19 mei
Ja inderdaad, maar je kan dus wel verder tracken dan alleen tot je pakje HK uit is, dat was mijn punt een beetjequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dan wordt hij nu gesorteerd in het postkantoor in NL lijkt me...
nog een mailtje sturen, maar met als titel die je gebruikt als je een order wilt maken, anders lezen ze hem nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:32 schreef Sanderrkdvc het volgende:
Sorry, maar nog een vraag:
21 mei heb ik het uitshirt van Chelsea besteld via google checkout bij 9football. Ik kreeg dit mailtje:
thank you for order ,
But this order not show on website system , No worried for this .
I will process this order and confirm shipping as soon as possible.
Best regards,
Op de website stond bij mijn account geen order status. Ik heb geen trackingnummer dus kunnen ze van 9football ook niks doen, het is al wel van mijn rekening...
What to do?
Neem contact op met postNL.. krijg je een nieuwe trackingcode van hen! Vul het in op postnl en je ziet wanneer het afgeleverd wordquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:26 schreef Pikhoofd het volgende:
[..]
The item (RB343732377HK) was in transit within Hong Kong or its destination on 30-May-2012.
Bij een vorige status stond er dat hij in de destination country was aangekomen en daarvoor zat ie in het vliegtuig. De track code kreeg ik op 19 mei
Geen idee.. voor de zekerheid even contact opnemen met PostNL en je HK code doorgeven!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:56 schreef Gerrit8 het volgende:
Die van mij staat nog steeds op dit:
The item (*************) left Hong Kong for its destination on 9-May-2012
Zal ie nog komen?
Dit stond er gister ook bij mij na 20.00uur.. lijkt mij dat die vandaag of hooguit morgen bij jou afgeleverd moet worden.. Neem even contact op met PostNLquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:26 schreef Pikhoofd het volgende:
[..]
Mijn pakket is net een uur geleden thuis afgeleverd!quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:00 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
Dit stond er gister ook bij mij na 20.00uur.. lijkt mij dat die vandaag of hooguit morgen bij jou afgeleverd moet worden.. Neem even contact op met PostNL
Raar, zou maar ff een mail sturen naar waar jij besteld hebt! Lijkt me stug dat hij er 20dagen overdoet om in NL aan te komen..quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:01 schreef Gerrit8 het volgende:
Al gedaan, maar het is nog niet in NL, dus hebben ze nog geen code
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:02 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
Raar, zou maar ff een mail sturen naar waar jij besteld hebt! Lijkt me stug dat hij er 20dagen overdoet om in NL aan te komen..
die van Shirley zien er goed uit, niet van echt te onderscheiden, alleen weet ik niet hoe het met de stof zit...quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:11 schreef Vak113 het volgende:
Hoe groot is het verschil in kwaliteit tussen Shirley en echt? (Of Shirley en 9football?)
mijn verjaardag, alweer genoemdquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:13 schreef Gerrit8 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook.
Ik wacht nu op antwoord, hoop dat t voor 9 juni nog binnenkomt!
Kwaliteit is goed! Heb wel 4 authentics replica gekregen en 1 replica replica ..quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:11 schreef Vak113 het volgende:
Hoe groot is het verschil in kwaliteit tussen Shirley en echt? (Of Shirley en 9football?)
gewoon nog een keer bellen dusquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:29 schreef LDS het volgende:
Vandaag toch nog die code gekregen van de NUsport via de post voor t NL shirt. Veel te lang geduurd (2 weken), en dat meisje aan de telefoon had hem gisteren al besteld bij het hoofdkantoor. Zou lachen zijn als ik er uiteindelijk 2 heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |