quote:
Dafuqquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staat in de OP schat: (UDOWU staat voor: Users die overal worden uitgekotst.
Ik ben hier nooit weg geweest ja? Had je vandaag nog een examen of niet? Of is dat alweer voorbij?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen de fernandes sc hier kwam was jij alweer min of meer weg, met één voet uit de deur
Damnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik ook goed voor moeten oefenen hoor
Wat doen ze dan hier als ze overal worden uitgekotst?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staat in de OP schat: (UDOWU staat voor: Users die overal worden uitgekotst.
Hier uitgekotst wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat doen ze dan hier als ze overal worden uitgekotst?
Omdat UDOWU dicht isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat doen ze dan hier als ze overal worden uitgekotst?
Whut?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef Sinosappel het volgende:
Altijd nog liever Fernandes dan dit hier
Why Y U mad tho, zal wel iets Duits zijn hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben hier nooit weg geweest ja? Had je vandaag nog een examen of niet? Of is dat alweer voorbij?
Moet je laatste topic even lezen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja en waarom is dat nou gebeurt.................
Fernandes heeft tenminste nog wat hete boys er tussen zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut?Komt dit uit jouw mond? Jij hebt liever al die neppe lesbiennes dan dit? Ik ook.
Ja echt heel recht zijn ze niet hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Damn
En dan gewoon 1 voor 1 die laagjes? Skillz
Korte samenvatting: Er was een meet met users uit r&p, één van de users was stoned en ladderzat en heeft de rest van de groep uitgescholden. Groep is dus weggegaan en heeft d'r achtergelaten en nu beweert ze te zijn aangerand in het park. Maar er mag dus eigenlijk niet over gesproken worden dus verder zeg ik niksquote:
Gaan we nu discrimineren ja? He?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Why Y U mad tho, zal wel iets Duits zijn heMaar nee heb vanochtend al gehad, voor nu ben ik klaar met leren tot 20 juni
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Korte samenvatting: Er was een meet met users uit r&p, één van de users was stoned en ladderzat en heeft de rest van de groep uitgescholden. Groep is dus weggegaan en heeft d'r achtergelaten en nu beweert ze te zijn aangerand in het park.
True truequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Fernandes heeft tenminste nog wat hete boys er tussen zitten
Dit vind ik opzich best wel grappig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Korte samenvatting: Er was een meet met users uit r&p, één van de users was stoned en ladderzat en heeft de rest van de groep uitgescholden. Groep is dus weggegaan en heeft d'r achtergelaten en nu beweert ze te zijn aangerand in het park. Maar er mag dus eigenlijk niet over gesproken worden dus verder zeg ik niks![]()
Die heb ik uitgetrokken ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |