Heel eerlijk gezegd: moet kunnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het enigste wat ik weet is dat ze het beide uit hebben gemaakt met hun vriendje en binnen nog geen week bij een fokker sliepen.
Jij zit voor mij ook nog steeds in de twilightzone wat dat betreft.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik praatte er met Chris altijd over hoor, maar ja, die is er niet meer.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mannen hebben nog moraal codes, vrouwen...
En weet je ook waar die quote vandaan komt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een nagellakje en die heet it's just a flesh wound, toepasselijk wel
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een nagellakje en die heet it's just a flesh wound, toepasselijk wel
We found a witch, may we burn herquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En weet je ook waar die quote vandaan komt?
MP tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En weet je ook waar die quote vandaan komt?
Mee eens zolang er niemand vreemdgaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja ze moeten zelf weten wat ze doen toch
Leuk voor haar ex die alles mee kan lezen ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen stijl iddquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leuk voor haar ex die alles mee kan lezen ja.
Datquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mee eens zolang er niemand vreemdgaat.
Ik snap alleen niet waar die opmerking jegens mij vandaan komt? Ik ken je niet eens.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
O wacht dat vertelde je er niet bijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt ...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Even mezelf om laten bouwen, sorryquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat de aantal vagins groter is dan piemels in deze SC
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waar die opmerking jegens mij vandaan komt? Ik ken je niet eens.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:38 schreef Jachtgeweer het volgende:
Wat een hoop vrouwen hier. De hosselman is er, opgepast.
Sorry dat ik het gemiddelde zo omlaag trekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat de aantal vagins groter is dan piemels in deze SC
Als je hier komt posten moet je dealen met tliciouzquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waar die opmerking jegens mij naartoe komt? Ik ken je niet eens.
Laten we dat maar zo houden dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waar die opmerking jegens mij vandaan komt? Ik ken je niet eens.
Das prima.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als je hier komt posten moet je dealen met tliciouz
Dus;
[ afbeelding ]
Anders had ik er ook echt geen opmerking over gemaakt, maar dit is gewoon sad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O wacht dat vertelde je er niet bij
Nee dat is not done
Roaaarrrrquote:
Lol.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt ...
Niet veel voor nodig zo te zien hehequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Even mezelf om laten bouwen, sorry
Ik vroeg of iemand wiltquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Roaaarrrr
wise heeft vast wel wat popcorn over
Kunnen we jouw pagina wel voor gebruikenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:41 schreef Gridlok het volgende:
Ik denk dat er toch maar een Facebook page gemaakt moet worden voor alle roddels, weg van de modjes.
Ja, geef hierquote:
Thanks Sinos.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als je hier komt posten moet je dealen met tliciouz
Dus;
[ afbeelding ]
quote:
Zo ben ik gewoon, één en al mysterie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geef hier![]()
Doorgaans zeg je dan: wil er iemand popcorn? Nu is het net alsof je het vraagt.
Ik had L0t al gevraagd wanneer ze haar FOK!Glossy met alle roddels uitbrachtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:41 schreef Gridlok het volgende:
Ik denk dat er toch maar een Facebook page gemaakt moet worden voor alle roddels, weg van de modjes.
Of WD.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:41 schreef tliciouz het volgende:
Jeez, heel die sc hierWaar is mijn bad bitch Ally
Scotch tapequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
Vraagje aan de nagelmeisjes dan maar.
Ik wil voor het EK zo rood-wit-blauw (miss oranje erbij) nagels maken, zegmaar op iedere individuele nagel die 3 streepjes. Wat is de beste manier om dat te doen? Oja en ik wil niet dat het gradients worden
Of met losse hand, of plakband.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
Ik wil voor het EK zo rood-wit-blauw (miss oranje erbij) nagels maken, zegmaar op iedere individuele nagel die 3 streepjes. Wat is de beste manier om dat te doen? Oja en ik wil niet dat het gradients worden
Zou wel handig zijn, ik mis elke keer een hoop blijkbaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had L0t al gevraagd wanneer ze haar FOK!Glossy met alle roddels uitbracht
Je vingers in een bak zoutzuur stoppen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
Oh is dat hetquote:
Dan wordt het toch niet blauwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:43 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je vingers in een bak zoutzuur stoppen.
Met de losse hand, kan jij dat?quote:
en daarna maak ik eht uit en zoek ik een andere foksterquote:
Als je nog kan typen als ik klaar ben met jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
en daarna maak ik eht uit en zoek ik een andere fokster
Ja, maar daar heb ik ook goed voor moeten oefenen hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Met de losse hand, kan jij dat?Of bedoel je nog met een brush erbij?
Met plakband wordt het bij mij altijd op de 1 of andere manier lelijk
Stiekem ben ik best wel trots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkt wel weer dat dit de gezelligste SC is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh god oh god, het gros van Udowu komt hier
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef Mozy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stiekem ben ik best wel trots.
Welkom op FOK!
Zo dachten we ook toen de fernandes sc hier kwam. Grapjen schatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh god oh god, het gros van Udowu komt hier
Hoezo dachten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo dachten we ook toen de fernandes sc hier kwam. Grapjen schat
Toen de fernandes sc hier kwam was jij alweer min of meer weg, met één voet uit de deurquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo dachten we ook toen de fernandes sc hier kwam. Grapjen schat
Staat in de OP schat: (UDOWU staat voor: Users die overal worden uitgekotst.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Wss hele stomme vraag hoor ... maar waar staat dat udowu nou voor? Ik ben er nog nooit geweestik weet wel dat het iets uit onz is toch?
Users die overal worden uitgekotst ofzo?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Wss hele stomme vraag hoor ... maar waar staat dat udowu nou voor? Ik ben er nog nooit geweestik weet wel dat het iets uit onz is toch?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef Mozy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stiekem ben ik best wel trots.![]()
Figuresquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staat in de OP schat: (UDOWU staat voor: Users die overal worden uitgekotst.
Ja sorry ik was ff te lui om naar ONZ te gaan en die SC op te zoeken enzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tli beschermt haar oude maatjes tenminste.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen de fernandes sc hier kwam was jij alweer min of meer weg, met één voet uit de deur
quote:
Dafuqquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben hier nooit weg geweest ja? Had je vandaag nog een examen of niet? Of is dat alweer voorbij?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen de fernandes sc hier kwam was jij alweer min of meer weg, met één voet uit de deur
Damnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik ook goed voor moeten oefenen hoor
Wat doen ze dan hier als ze overal worden uitgekotst?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier uitgekotst wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat doen ze dan hier als ze overal worden uitgekotst?
Omdat UDOWU dicht isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat doen ze dan hier als ze overal worden uitgekotst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |