Whut?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef Sinosappel het volgende:
Altijd nog liever Fernandes dan dit hier
Why Y U mad tho, zal wel iets Duits zijn hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben hier nooit weg geweest ja? Had je vandaag nog een examen of niet? Of is dat alweer voorbij?
Moet je laatste topic even lezen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja en waarom is dat nou gebeurt.................
Fernandes heeft tenminste nog wat hete boys er tussen zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut?Komt dit uit jouw mond? Jij hebt liever al die neppe lesbiennes dan dit? Ik ook.
Ja echt heel recht zijn ze niet hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Damn
En dan gewoon 1 voor 1 die laagjes? Skillz
Korte samenvatting: Er was een meet met users uit r&p, één van de users was stoned en ladderzat en heeft de rest van de groep uitgescholden. Groep is dus weggegaan en heeft d'r achtergelaten en nu beweert ze te zijn aangerand in het park. Maar er mag dus eigenlijk niet over gesproken worden dus verder zeg ik niksquote:
Gaan we nu discrimineren ja? He?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Why Y U mad tho, zal wel iets Duits zijn heMaar nee heb vanochtend al gehad, voor nu ben ik klaar met leren tot 20 juni
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Korte samenvatting: Er was een meet met users uit r&p, één van de users was stoned en ladderzat en heeft de rest van de groep uitgescholden. Groep is dus weggegaan en heeft d'r achtergelaten en nu beweert ze te zijn aangerand in het park.
True truequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Fernandes heeft tenminste nog wat hete boys er tussen zitten
Dit vind ik opzich best wel grappig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Korte samenvatting: Er was een meet met users uit r&p, één van de users was stoned en ladderzat en heeft de rest van de groep uitgescholden. Groep is dus weggegaan en heeft d'r achtergelaten en nu beweert ze te zijn aangerand in het park. Maar er mag dus eigenlijk niet over gesproken worden dus verder zeg ik niks![]()
Die heb ik uitgetrokken ja.quote:
quote:
Vond m wel een makkie, en vrijdag heb ik jawohl: Duitse brief. Maar daar hoef ik dus niet voor te leren, dat is m'n laatste CEquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gaan we nu discrimineren ja? He?
Hoe ging het?
Anders vraag je aan Fräulein Titi hulp.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vond m wel een makkie, en vrijdag heb ik jawohl: Duitse brief. Maar daar hoef ik dus niet voor te leren, dat is m'n laatste CE
Hehequote:
Bij deze.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Anders vraag je aan Fräulein Titi hulp.
twitter:OmroepBNN twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 16:09:28Uitzending #Loverboys vanavond is onzeker. Straks een kort geding van een ex die de uitzending wil voorkomen. reageer retweet
Triestquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:57 schreef Sinosappel het volgende:
twitter:OmroepBNN twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 16:09:28Uitzending #Loverboys vanavond is onzeker. Straks een kort geding van een ex die de uitzending wil voorkomen. reageer retweet
!
ik zag 'm al aankomenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een paar knappe jongens Tim, een paar.
Hehe zit nu de oude afleveringen nog terug te kijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:57 schreef Sinosappel het volgende:
!
NEEEE,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:57 schreef Sinosappel het volgende:
!
quote:
Kom maar even langs dan met bikini een dezer dagenquote:
Denk dat het gewoon doorgaat hoor. Check ook dezenquote:
En anders krijgen we aflevering 8 dusquote:twitter:Phalerieau twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 14:46:36Ik hoor in de wandelgangen dat de Loverboys zijn aangeklaagd. reageer retweet
twitter:Phalerieau twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 15:15:152 Miljoen, Hollywood taferelen alles. reageer retweet
twitter:Phalerieau twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 15:29:03Ik ben iig benieuwd of afl. 7 vanavond gewoon op tv is, of dat jullie 'wegens omstandigheden' afl. 8 te zien krijgen. #Loverboys #BNN reageer retweet
Dat was sowieso al het plan. Moet je me wel even ophalen, rijden er wel treinen naar Limburg?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:00 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Kom maar even langs dan met bikini een dezer dagen
Niet dunner dan ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben hem een keer tegen gekomen in Den Bosch, die vent is echt dun dun.
Zie hem ook weleens hij is echt mini jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben hem een keer tegen gekomen in Den Bosch, die vent is echt dun dun.
Ja hij heeft flinke swagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zie hem ook weleens hij is echt mini jaMaar whatever, Valerio
Hij heeft dikkere armen dan ik, en een baardquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
haha denk het wel, die was echt dun dun dun dun
Oh nee foutje ik verwarde het even met Jong: Misbruikt door een pedoseksueel en het verhaal van een pedofiel wat in 2 delen uitgezonden wordquote:
Waarom zie ik hem nooit? Serieus ruk de kleren van zijn lijfquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je bent zelf ook miniquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. En het is kaolo veel dus als je met twee bent is 1 bord couscous ruim voldoende.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:06 schreef Maisnon het volgende:
hebben ze bij Bazar eigenlijk ook al het eten even exotisch als de inrichting?
Lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. En het is kaolo veel dus als je met twee bent is 1 bord couscous ruim voldoende.
Hehe, ik waarschuw je als ik je voorbij zie komen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Wanneer zijn de loverboys uitzendingen opgenomen die nu worden uitgezonden?
True, hij houd het ook altijd lekker luchtig enzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind dat Valerio dat Je zal het maar hebben ook supergoed presenteerd
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Lekker
ik moest eraan denken omdat ik gisteren marokkaanse lamsstoof had met couscous
Vind ik ook!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind dat Valerio dat Je zal het maar hebben ook supergoed presenteerd
Nee man je voelt je echt kolossaal naast hemquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zie ik hem nooit? Serieus ruk de kleren van zijn lijf
Als jij nu voor de camera bent gekomen dan kom je volgensmij volgend seizoen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Wanneer zijn de loverboys uitzendingen opgenomen die nu worden uitgezonden?
U callin tli a fatty oi???quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vind ik ook!
[..]
Nee man je voelt je echt kolossaal naast hem
Slaan die love messages meestal ergens op? Ik blaatte namelijk wat randoms.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe, ik waarschuw je als ik je voorbij zie komen.
Ik had laatst een mega lekkere couscoussalade gemaaktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Lekker
ik moest eraan denken omdat ik gisteren marokkaanse lamsstoof had met couscous
Weet je nog wat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Slaan die love messages meestal ergens op? Ik blaatte namelijk wat randoms.
Ik weet nog dat ik zei dat ik Gerben heette.quote:
Ja, die rijden er zeer zeker. Alleen kutverbinding met Nijmegen/Arnhem.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat was sowieso al het plan. Moet je me wel even ophalen, rijden er wel treinen naar Limburg?
draag dan godverdomme normale schoenen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef wolvendagen het volgende:
Godsamme ze mag nu wel opschieten. Mn voeten sterven af in deze hakken.
walgelijke naamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik zei dat ik Gerben heette.
Nee deze hakken zijn chiquequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
draag dan godverdomme normale schoenen.
Was ook een grapje he.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:14 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja, die rijden er zeer zeker. Alleen kutverbinding met Nijmegen/Arnhem.
Mocht je willen, ik ken je geheim en ik ga je ermee confronteren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Slaan die love messages meestal ergens op? Ik blaatte namelijk wat randoms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iksta al een halfuur op mn moeder te wachten hoorquote:
wil je wel komen ophalenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iksta al een halfuur op mn moeder te wachten hoor
Ja wat is dit nuquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mocht je willen, ik ken je geheim en ik ga je ermee confronteren.Ja oké, ik heb dr inderdaad geneukt. Houd dr nou eens over op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Nou ja zeg...quote:
Heb je ook deze sticker op je scooter?quote:
Ja, neem Jumi enzo ook mee dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:20 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja wat is dit nu. Moet ik je nog met auto ophalen dan?
lol bij mij zou er alleen grass op staan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je ook deze sticker op je scooter?
[ afbeelding ]
Kan je niet met de bus ofzo menquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga sowieso niet gezellig doen in de auto. Dit is toch geen service
Ok, sorry hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iksta al een halfuur op mn moeder te wachten hoor
Maar al te graagquote:
Bij mij alleen Ass.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lol bij mij zou er alleen grass op staan.
Neu moet met mama meerijden. Anders was ik de metro al in.quote:
Je zou kk gezellig hebben als ik muziek op zet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga sowieso niet gezellig doen in de auto. Dit is toch geen service
Omdat ze je dan niet hoort?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je zou kk gezellig hebben als ik muziek op zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |