quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
olie ketjap sambal peper zout en knoflook. Nu stinken mn handen naar knoflook
Persoonlijk nog nooit meegemaakt dat ik iemand alleen zag als vrienden en hem toen opeens leuk begon te vinden omdat hij zich anders ging gedragenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gedrag heeft daar dan dus ook mee te maken.
Nicequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
olie ketjap sambal peper zout en knoflook. Nu stinken mn handen naar knoflook
Over de kraan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nom
tip: haal je handen even over je kraan, dat haalt die lucht grotendeels weg.
Hoor deze amateur psychologe danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt doordat ze uit zichzelf beredeneren. In principe kunnen ze het op elk meisje en als 1 bepaald meisje dan hun aandacht weet te trekken dan gaan ze die vanzelf leuk vinden.
Ze denken dan dat het omgekeerd ook zo werkt en willen de aandacht van een meisje trekken.
Ah, jouw sc is dicht dus nu kom je alle jongens hier maar versieren?quote:
Zo werkt dat bij mij dus ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt doordat ze uit zichzelf beredeneren. In principe kunnen ze het op elk meisje en als 1 bepaald meisje dan hun aandacht weet te trekken dan gaan ze die vanzelf leuk vinden.
Ze denken dan dat het omgekeerd ook zo werkt en willen de aandacht van een meisje trekken.
Normaal vanaf sochtends tot het avondeten, maar nu was de kip nog niet ontdooit dus maar 1.5-2 uurquote:
Hehe, ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ah ja dat past ook bij je
Geschiedenis fetisj
Klopt van geen kanten hoor.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Normaal vanaf sochtends tot het avondeten, maar nu was de kip nog niet ontdooit dus maar 1.5-2 uur![]()
Ik ga mihoen maken
werkt niet bij goedkope kranen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nom
tip: haal je handen even over je kraan, dat haalt die lucht grotendeels weg.
Ja, dat brengt een scheikundige reactie te weeg, die ik niet kan uitleggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Over de kraan?
ik doe meestal mn handen vochtig maken, even met zout scrubben en dan met lauw water afspoelen maar ik was nog te lui om dat meteen te doen
Alle mensen redeneren vaak van uit zichzelf hoor... niks met fok te maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt van geen kanten hoor.
Hoewel het vanuit zichzelf redeneren wel een duidelijk probleem is van veel FOK!kers in R&P, dat ziet iedereen met een gemiddeld EQ.
ik ben over 1,5 uur bij jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Normaal vanaf sochtends tot het avondeten, maar nu was de kip nog niet ontdooit dus maar 1.5-2 uur![]()
Ik ga mihoen maken
Is ze smooth?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah, jouw sc is dicht dus nu kom je alle jongens hier maar versieren?
Oh dan is mijn kraan een durequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werkt niet bij goedkope kranen.
wel bij je koksmes (moet rvs zijn)
De baas is er weer, koffie of thee mevrouw?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah, jouw sc is dicht dus nu kom je alle jongens hier maar versieren?
De bitchshieldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle mensen redeneren vaak van uit zichzelf hoor... niks met fok te maken.
Ik weet niet waar je woontquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Pik mij even onderweg op danIk heb ook nog geen avondeten!
hihiquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Pik mij even onderweg op danIk heb ook nog geen avondeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |