Jovink en de voederbietels..quote:
Al die menselijke psyche talenten op FOK! toch ook altijd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:15 schreef casper1916 het volgende:
Ze is eigenlijk heel leuk, knap charmant enzo. Niet echt zoals andere vrouwen. Ze is wel iemand die iedereen te vriend wil houden en als ik er zo over nadenk lijdt ze denk ik ook aan FOMO. Fear of missing out. Google dit maar even als je er nog niet van gehoord hebt. Ze is ook constant met haar smartphone in de weer om te checken of ze iets gemist heeft.
Ondertussen ben ik hier zelf ook al ingetrapt omdat ik dus constant dingen aan het checken ben wat ze aan het doen is en met wie. (Er zijn meer kapers op de kust)
"vind ik leuk"quote:
Lekker.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:22 schreef LudoSanders het volgende:
Dubbeldrank Abrikoos & sinosappel en een paar kiwis on the side.
"ignore"quote:
Ik van Brilotietenquote:
Ja? Beetje pittig maken en zo?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Zou kunnen werken.
Wacht wat? hete saus?
Ga je mee naar CUL SC?quote:
Volgens mij trollt ie me nu gewoon. Hij gebruikt zelfs xDquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wist echt niks... en dan type ik gewoon het eerste wat in mij op komt
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Al die menselijke psyche talenten op FOK! toch ook altijd.
ohzoquote:
Hij is 18quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Volgens mij trollt ie me nu gewoon. Hij gebruikt zelfs xD
illigalie drugsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er hangt een politieheli boven mijn huis.. watskeburt?
Damsco? hier niets.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er hangt een politieheli boven mijn huis.. watskeburt?
quote:
Schilderswijk zeker, dat is gewoon een standaard helikopter voor de ghetto daar.quote:
Vanochtend wel... sinsd uur of 11 blauwe lucht zon alles. En ik zit binnenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:34 schreef Maisnon het volgende:
Is het bij jullie ook zo grijs? Hier echt bijna heel de dag al bewolkt en koud
Nu schijnt de zon weerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:34 schreef Maisnon het volgende:
het begint ja..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:34 schreef Maisnon het volgende:
Ja, lijkt op een herfst dag ofzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:34 schreef Maisnon het volgende:
Ja, ik woon in de Schilderswijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:34 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Schilderswijk zeker, dat is gewoon een standaard helikopter voor de ghetto daar.
Wel tof dat ze daar een vaste heli voor hebbenquote:
Ik geloof echt helemaal niets van deze post.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik woon in de Schilderswijk
[..]
Wel tof dat ze daar een vaste heli voor hebben
Welk gedeelte?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik geloof echt helemaal niets van deze post.
Je kan het vergelijken met de helikopter waarmee wetenschappers of de BBC het wilde ongetemde Afrika filmtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik woon in de Schilderswijk
[..]
Wel tof dat ze daar een vaste heli voor hebben
En de 'drinkplaats' is de lokale KFC?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:37 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Je kan het vergelijken met de helikopter waarmee wetenschappers of de BBC het wilde ongetemde Afrika filmt
Ja mijn playskillz zijn wat stoffigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanochtend wel... sinsd uur of 11 blauwe lucht zon alles. En ik zit binnen
@Sinos, play die toyboi dan.
Dat klopt.quote:
Niet reageren is meer dan alleen stoffig tho.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja mijn playskillz zijn wat stoffig
Jaja ik heb al wat gezegdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet reageren is meer dan alleen stoffig tho.
Daarom had ik jouw huillachsmileys gequotequote:
Slim vrouwtje, deze.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom had ik jouw huillachsmileys gequote
twitter:Phalerieau twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 14:46:36Ik hoor in de wandelgangen dat de Loverboys zijn aangeklaagd. reageer retweet
twitter:Phalerieau twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 15:15:152 Miljoen, Hollywood taferelen alles. reageer retweet
Wel allemaal kijken vanavond hae!twitter:Phalerieau twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 15:29:03Ik ben iig benieuwd of afl. 7 vanavond gewoon op tv is, of dat jullie 'wegens omstandigheden' afl. 8 te zien krijgen. #Loverboys #BNN reageer retweet
en als ik dat niet doe?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:44 schreef Sinosappel het volgende:
twitter:Phalerieau twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 14:46:36Ik hoor in de wandelgangen dat de Loverboys zijn aangeklaagd. reageer retweet
twitter:Phalerieau twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 15:15:152 Miljoen, Hollywood taferelen alles. reageer retweet
Wel allemaal kijken vanavond hae!twitter:Phalerieau twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 15:29:03Ik ben iig benieuwd of afl. 7 vanavond gewoon op tv is, of dat jullie 'wegens omstandigheden' afl. 8 te zien krijgen. #Loverboys #BNN reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |