Ja ik heb ook het liefst dat mijn hypotheekverstrekker zegt hey vosss weet je wat, omdat je het zo graag wilt hoef je nu niet meer te betalen!quote:Het liefst heb ik dat ik gewoon voor 1 keertje niet hoef te betalen...
Dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sowieso bellen en als de sodemieter op zoek naar geld.
Als je een keer later betaald zal het mogelijk wel meevallen maar als je nu al weet volgende maand ook niet voldoende te hebben heb je dan de derde maand voldoende alle 3 de maanden te betalen?
Wat Waaghals zegt, het is geen liefdadigheid.
Huur is 375 alleen heb maar rond de 170 op de bank.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef Deetch het volgende:
Hoeveel is de huur en waarom kun je die niet betalen en zag je dat niet al veel langer aankomen?
Klop aan bij de schuldhulpsanering van je gemeente.
Heb je nog besparingstips nodig?
Kun je niet iets verkopen (mobiel, computer, fiets, je konjte)?
Je hebt de huur contant in je portemonee zitten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:19 schreef zyntex het volgende:
[..]
Huur is 375 alleen heb maar rond de 170 op de bank.
Ik kan dat wel overmaken alleen ik moet ook nog eten, printen op school enz.
Ja iets verkopen zat ik zelf ook al aan te denken alleen heb niks dat mogelijk 375 kost. Ja de laptop waar ik nu op typ maar die doe ik natuurlijk niet weg...
Ik had wat drankjes teveel op en me portemonnee kwijt geraakt. Normaal ga ik wel goed om met me geld alleen geen reserve achter de hand.
Is het een kwestie van of je laptop houden of een dak boven je hoofd hebben?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:19 schreef zyntex het volgende:
[..]
Ja iets verkopen zat ik zelf ook al aan te denken alleen heb niks dat mogelijk 375 kost. Ja de laptop waar ik nu op typ maar die doe ik natuurlijk niet weg...
Ik had wat drankjes teveel op en me portemonnee kwijt geraakt. Normaal ga ik wel goed om met me geld alleen geen reserve achter de hand.
tja de kosten van "anoniem" levenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:19 schreef zyntex het volgende:
[..]
Als je een Grieks paspoort het ,geef ik je een goede kans in alle andere gevallen ligt je huisraad 1 juni in een container voor de deur .quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:01 schreef zyntex het volgende:
Het liefst heb ik dat ik gewoon voor 1 keertje niet hoef te betalen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |