abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:01:00 #1
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_112168631
Ik red het deze maand niet om mijn huur te betalen.
Ook is het zo dat stel dat ik uitstel krijg de volgende keer weer niet kan betalen.
In het verleden altijd netjes op tijd betaald.
Ook huur ik dit kamertje al meer dan een jaar dus opzich altijd een goede huurder geweest.

Mijn vraag is hoe huisbaas benaderen.
Hij is gewoon particulier dus geen bedrijf.
Mailen of bellen? Beide?

Het liefst heb ik dat ik gewoon voor 1 keertje niet hoef te betalen...

Wat ik ook zit te denken om gewoon 50 euro ofzo over te maken om mijn goede wil te tonen :')
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:01:53 #2
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_112168665
Ik denk niet dat hij het uit liefdadigheid doet
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_112168702
sowieso bellen en als de sodemieter op zoek naar geld.
Als je een keer later betaald zal het mogelijk wel meevallen maar als je nu al weet volgende maand ook niet voldoende te hebben heb je dan de derde maand voldoende alle 3 de maanden te betalen?

Wat Waaghals zegt, het is geen liefdadigheid.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_112168737
pareltje in wording!

Maar ts wat denk je zelf???
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_112168771
quote:
Ja ik heb ook het liefst dat mijn hypotheekverstrekker zegt hey vosss weet je wat, omdat je het zo graag wilt hoef je nu niet meer te betalen!

Wat denk je nou zelf man :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_112168772
Je kan niet aankomen met "hee, vriend... laten we de huur deze maand even overslaan".

Maar je kan wel uitstel van betaling aanvragen, of verzoeken om een betalingsregeling te treffen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:05:19 #7
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_112168806
Je krijgt helaas geen pluspunten door jarenlang huur betalen. Verplichting van elke maand betalen blijft. Je huurt per slot die kamer. En daarom mag je er wonen.
Verstandig is in overleg te gaan, en niet via de mail, maar bellen. Is veel persoonlijker. Melden dat het deze maand een probleem wordt. Voorstel tot afbetaling doen en hard gaan sparen/werken/ wat ever om geld voor volgende maanden te regelen/hebben.
Zoniet wordt het erg vervelend.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:05:24 #8
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_112168811
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sowieso bellen en als de sodemieter op zoek naar geld.
Als je een keer later betaald zal het mogelijk wel meevallen maar als je nu al weet volgende maand ook niet voldoende te hebben heb je dan de derde maand voldoende alle 3 de maanden te betalen?

Wat Waaghals zegt, het is geen liefdadigheid.
Dit. ^O^
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_112168888
Buiten dat zou ik niet mailen en/of bellen, maar gewoon in persoon even praten met hem.

Kan je ook even persoonlijk kort toelichten waarom je nu even geen geld hebt (niet dat hem dat verder wat aangaat, maargoed) en inderdaad gewoon wel een beetje sjieke aanbetaling doen.

Als je nu uitstel aanvraagt en je weet nu al dat je dan volgende maand ook niet kan betalen dan zou ik eens mijn financiėn op een rijtje zetten, want dan geef je meer uit dan er binnen komt of er komt simpelweg teweinig binnen.

Beiden zijn geen problemen die niet op te lossen zijn. Geef minder uit of ga meer werken.

Succes :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:08:36 #10
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_112168952
Zoek een kamer bij een homoseksuele verhuurder die flink lelijk is. Maakt betaling in natura wat makkelijker.

Gewoon even contact opnemen met je verhuurder en aangeven dat je even krap zit. Dan weet hij waar ie aan toe is en behoud je de sfeer waarschijnlijk een stuk beter dan zonder dat te melden.
Ook hoi !
pi_112169045
Succes, weet je wel wanneer je de huur weer wel kunt betalen? Misschien kan je een regeling treffen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_112169087
Hoeveel is de huur en waarom kun je die niet betalen en zag je dat niet al veel langer aankomen?

Klop aan bij de schuldhulpsanering van je gemeente.

Heb je nog besparingstips nodig?

Kun je niet iets verkopen (mobiel, computer, fiets, je konjte)?
Supra Groningam Nihil
pi_112169358
Denken dat je niet hoeft te betalen is natuurlijk onzin, dit gaat geen enkele huisbaas voor je doen.

Ik zou hem een mail sturen met daarin je situatie en uitleggen waardoor je geen geld hebt om je huur te betalen. Betaal in ieder geval wat mogelijk is en geef daarbij aan dat je bereid bent om er zoveel mogelijk aan te doen om je betalingsachterstand zo snel mogelijk recht te trekken. Je kan een betalingsregeling voorstellen waarin je de nog te betalen huur van deze maand door vier deelt, en dit de komende 4 maanden extra op je normale huur betaalt.

Als je denkt volgende maand ook niet te kunnen rondkomen moet je gaan werken/meer gaan werken/beter betaald werk zoeken. Als je denkt dat dat er niet in zit kun je beter je kamer opzeggen en opzoek gaan naar een situatie die wel betaalbaar is voor jou.
pi_112169363
Je huisbaas is natuurlijk geen liefdadigheidsinstelling. Ik zou op zoek gaan naar een baantje of een andere manier om geld bij elkaar te sprokkelen. Of een persoonlijk gesprek aangaan met je huisbaas, je situatie op tafel leggen en vragen of een betalingsregeling treffen een optie is. Wat ik me trouwens ook afvraag, is of je financieel wel capabel genoeg bent om de x-aantal maanden die volgen te kunnen betalen?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:19:08 #15
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_112169369
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef Deetch het volgende:
Hoeveel is de huur en waarom kun je die niet betalen en zag je dat niet al veel langer aankomen?

Klop aan bij de schuldhulpsanering van je gemeente.

Heb je nog besparingstips nodig?

Kun je niet iets verkopen (mobiel, computer, fiets, je konjte)?
Huur is 375 alleen heb maar rond de 170 op de bank.
Ik kan dat wel overmaken alleen ik moet ook nog eten, printen op school enz.

Ja iets verkopen zat ik zelf ook al aan te denken alleen heb niks dat mogelijk 375 kost. Ja de laptop waar ik nu op typ maar die doe ik natuurlijk niet weg...

Ik had wat drankjes teveel op en me portemonnee kwijt geraakt. Normaal ga ik wel goed om met me geld alleen geen reserve achter de hand.
pi_112169403
dan moet je meer pinnen en niet alles cash doen ;)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:20:45 #17
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_112169431
Tips om anoniem te leven

Extra grote aankoop van alu hoedjes deze maand? :')

gewoon een maandje niet betalen :') :')
Dum de dum
  PR/Manusje van alles dinsdag 29 mei 2012 @ 15:20:59 #18
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_112169448
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:19 schreef zyntex het volgende:

[..]

Ja iets verkopen zat ik zelf ook al aan te denken alleen heb niks dat mogelijk 375 kost. Ja de laptop waar ik nu op typ maar die doe ik natuurlijk niet weg...

Ik had wat drankjes teveel op en me portemonnee kwijt geraakt. Normaal ga ik wel goed om met me geld alleen geen reserve achter de hand.
Je hebt de huur contant in je portemonee zitten?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_112169454
quote:

[..]

Is het een kwestie van of je laptop houden of een dak boven je hoofd hebben?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:23:11 #20
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_112169525
Heb je niet nog een maand borg staan misschien?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:23:40 #21
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_112169547
Ouders?
pi_112169618
quote:

[..]

tja de kosten van "anoniem" leven :')
Supra Groningam Nihil
pi_112169640
je kunt altijd weer bij je paps en mams intrekken, wat zullen ze trots zijn op hun "anoniem" levende zoon. :')
Supra Groningam Nihil
pi_112169672
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:01 schreef zyntex het volgende:

Als je een Grieks paspoort het ,geef ik je een goede kans in alle andere gevallen ligt je huisraad 1 juni in een container voor de deur .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_112169700
Ga naar het uitzendburo. Werk 5 avonden per week na school. Krijg iedere week uitbetaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')