abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:32:58 #1
277627 Seven.
We are Borg.
pi_112167621
Lange OP, samenvatting onderaan.

Ik ben een maand geleden begonnen aan een nieuwe baan en de samenwerking met 1 bepaalde collega is niet zoals ik graag samenwerk. We zitten op een afdeling van 15 man, met geen van de andere collega's zijn er problemen. Er zijn wel collega's die bevestigen dat deze collega een 'rare' is.

Ik werk voor een transportfirma en het komt er op neer dat ik de planning doe voor land A en zij voor plaats B alwaar we een hub hebben. Dus mijn vracht moet regelmatig naar plaats B waar zij alles verzamelt en dan zorgt dat het op de eindbestemming komt. Om alles in goede banen te leiden, werkt zij met een excel document dat door alle verschillende planners bijgehouden moet worden omdat zij anders niet weet wat er binnenkomt en dus ook niet weet wat er buiten gaat.

En daar loopt het dus mis. Ik zal eerlijk zijn, ik ben niet bepaald de accuraatste persoon ter wereld, typfoutjes zijn snel gemaakt etc etc. Maar op werkelijk ALLE dingen die ik in haar excel bestand zet, heeft ze kritiek. Geen opbouwende kritiek naar mijn mening, het lijkt erop dat ze het gewoon doet om te zeiken. Ze zet overigens ook standaard mijn leidinggevende in cc.

Even een voorbeeldje van vandaag:
quote:
Hi

This job number does not exist, please can you check?

Many thanks
Debbie
quote:
Hi

Job never appeared on the web so I created a new job an hour ago. 62/0047185.

Cheers
Seven.
quote:
OK that’s fine, but you must let me know if details change so I can keep the pre-advice accurate.

Many thanks
Debbie
En dat heb ik dan maar genegeerd. Van bovenstaande conversaties heb ik op 5 weken tijd nu al zeker 15 van zulke conversaties met mijn leidinggevende in cc. Nog een voorbeeld:

Ik stuur haar allerlei vracht gedurende een week. Op maandagmorgen krijg ik een mail waarbij ze mijn planning bevraagt. 'Kon je dit niet direct sturen, waarom heb je dit niet op zus en zo vrachtwagen gepland zodat het niet naar de hub hoeft te komen' en zo nog een paar terecht kritische vragen. Ik ben opgestaan en naar haar toegelopen om uit te leggen waarom mijn planning was zoals die was. Waarop zij doodleuk zegt 'OK, dan ga ik naar J. want ik heb al genoeg te doen' . J. is de baas van de baas van mijn leidinggevende. Dus later die dag komt dat via de hierarchie terug bij mij waarop mijn leidinggevende met mij de planning doorneemt en tot de conclusie komt dat deze gewoon klopt en ik inderdaad de juiste beslissingen genomen had door bepaalde vracht naar de hub te sturen.

Ik heb allerlei dingen geprobeerd. Openlijk mijn fouten toegeven met de baas in cc, gewoon opstaan om met haar te overleggen. Een zelfde soort mail gestuurd toen zij eens een foutje maakte met leidinggevende in cc. Maar ze reageert gewoon nergens normaal op. Ligt het nu aan mij of is dit gewoon een bitch die keihard van repliek gediend moet worden?

Ik heb haar ooit eens gemaild met een luchtige mededeling dat een excel document makkelijk geshared kan worden, geen respons op gehad. Dus nu moet ik 6 keer per dag in haar excel ding gaan terwijl mijn werkdruk al hoog genoeg is en dan vragen of ze er alsjeblieft uit wil gaan.

Goed, ik heb echt geen idee meer. Ik kan die rotkop van d'r inmiddels niet meer zien, ik word al boos als ik zie dat ik mail van haar heb gekregen dus dit gaat echt de verkeerde kant op. Mijn plan is om eerst bij mijn leidinggevende aan te geven dat ik het geprobeerd heb maar dat ik me hier echt niet meer OK bij voel en dat ik het op wil lossen voor ik ontplof. Ikzelf zou het liefst vandaag nog tegen die snol zeggen dat al haar mails vanaf nu gedelete worden en dat ze me haar feedback gewoon mag geven zoals het hoort: mondeling en op een normale manier. Maar dat kan pas over 2 maanden want dan zit mijn proeftijd er op.

Oh, ik ben onlangs naar Engeland verhuisd en daarom heb ik deze nieuwe baan.

Help.

Samenvatting: TS heeft een moeilijke collega die 3x per week d'r inbox volschijt met (niet opbouwende) kritiek met leidinggevende in cc en TS d'r nekharen gaan al overeind staan als er ongelezen mail is van deze collega. TS heeft van alles geprobeerd maar niets lijkt te werken.
Resistance is futile.
pi_112167715
Heb je al eens aan je leidinggevende gevraagd wat die er van vindt dat hij/zij bij alles op cc staat?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:35:54 #3
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_112167720
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:32 schreef Seven. het volgende:
.... Maar op werkelijk ALLE dingen die ik in haar excel bestand zet, heeft ze kritiek. ...
Heb je je posthistory op fok in dat bestand geplakt?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:36:06 #4
320318 amst3l
Lurker deluxe
pi_112167733
many thanks :|W
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:37:48 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_112167793
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:35 schreef lezzer het volgende:
Heb je al eens aan je leidinggevende gevraagd wat die er van vindt dat hij/zij bij alles op cc staat?
Ik zal dat eens aankaarten maar mijn leidinggevende vervangt momenteel 2 personen dus nu bij haar mijn beklag doen zou onredelijk zijn. Volgende week misschien.
Resistance is futile.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:38:21 #6
277627 Seven.
We are Borg.
pi_112167804
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:35 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Heb je je posthistory op fok in dat bestand geplakt?
:* je hebt je duidelijk niet ingelezen in mijn posthistory.
Resistance is futile.
pi_112167808
Beklag? Ik zou er schijtziek van worden als mijn medewerkers hun vete uitvechten via cc's naar mij...
Het zijn toch geen kinderen?
pi_112167830
Wat ook nog kan is dat ze gewoon helemaal niet in de gaten heeft dat ze irritant communiceert.
Dat al eens aangekaart?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:39:23 #9
277627 Seven.
We are Borg.
pi_112167835
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:36 schreef amst3l het volgende:
many thanks :|W
Ja, many thanks :{ .

Ik wil haar :') sturen.
Resistance is futile.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:40:13 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_112167860
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:39 schreef lezzer het volgende:
Wat ook nog kan is dat ze gewoon helemaal niet in de gaten heeft dat ze irritant communiceert.
Dat al eens aangekaart?
Nee, want ik ben hier pas 5 weken. Mijn directe collega's zijn het wel met mij eens dat het een lastig geval is maar zij hoeven niet echt met haar samen te werken.
Resistance is futile.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:40:19 #11
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_112167862
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:39 schreef lezzer het volgende:
Dat al eens aangekaart?
Uhh ik werk voor een internationaal bedrijf en ook daar is het mode om elke leidinggevende tot een bepaald niveau te betrekken in een discussie in de cc.

Ik vind dat ook belachelijk maar het is blijkbaar wel hoe het werkt in de rest van de wereld.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:41:15 #12
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_112167890
Wat dacht je van een reflectiegesprekje regelen tussen jou, je leidinggevende en haar leidinggevende. Dat is de enige manier hoe je zoiets op lost, krijg je dat niet voor elkaar (buiten jouw schuld om) dan zul je haar moeten laten barsten en laat haar maar naar jou komen als ze iets moet hebben.
To doom or not to doom
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:42:16 #13
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_112167935
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:40 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Uhh ik werk voor een internationaal bedrijf en ook daar is het mode om elke leidinggevende tot een bepaald niveau te betrekken in een discussie in de cc.

Ik vind dat ook belachelijk maar het is blijkbaar wel hoe het werkt in de rest van de wereld.
Hier idem.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:42:20 #14
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_112167939
Je zit net een maand bij het bedrijf. Dat is niet het moment om conflicten aan te gaan of al te proberen om dingen te veranderen. Gewoon je werk goed uitvoeren, op je tanden/tong bijten als ze met zeikmailtjes komt en uitzingen tot je wel in de positie bent om er iets aan te doen.
pi_112167946
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee, want ik ben hier pas 5 weken. Mijn directe collega's zijn het wel met mij eens dat het een lastig geval is maar zij hoeven niet echt met haar samen te werken.
Kortom, iedereen vindt haar een irritant wijf, niemand doet iets.
Misschien toch eens vragen of ze problemen heeft met jou, omdat je de indruk hebt dat ze nogal stekelig op jou reageert.
Dat lees ik niet in je OP namelijk, dat je dát gezegd hebt.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:42:33 #16
277627 Seven.
We are Borg.
pi_112167950
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:38 schreef lezzer het volgende:
Beklag? Ik zou er schijtziek van worden als mijn medewerkers hun vete uitvechten via cc's naar mij...
Ja, ik ook lezzer, ik ook. My god, ik persoonlijk zou na 1 week al ingegrepen hebben wat betreft de walgelijke cc'tjes (het excuus is dat mijn leidinggevende mij ook moet vervangen) en over de manier waarop je je feedback geeft aan een nieuwe medewerker. Maar goed, dat is een andere discussie. Mijn leidinggevende is op zich OK maar te druk om zich bezig te houden met het welbevinden van de medewerkers.
Resistance is futile.
pi_112167977
Dus die CC's leest ze ook niet.
Nou ja, da's handig dan ;)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:43:54 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_112168006
quote:

[..]

Hmm, in dit bedrijf doet alleen zij dat hoor. :')
Resistance is futile.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:44:07 #19
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_112168013
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:42 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, ik ook lezzer, ik ook. My god, ik persoonlijk zou na 1 week al ingegrepen hebben wat betreft de walgelijke cc'tjes (het excuus is dat mijn leidinggevende mij ook moet vervangen) en over de manier waarop je je feedback geeft aan een nieuwe medewerker. Maar goed, dat is een andere discussie. Mijn leidinggevende is op zich OK maar te druk om zich bezig te houden met het welbevinden van de medewerkers.
Een slechte leidinggevende dus.
To doom or not to doom
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:45:24 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_112168055
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:41 schreef A-mineur het volgende:
Wat dacht je van een reflectiegesprekje regelen tussen jou, je leidinggevende en haar leidinggevende. Dat is de enige manier hoe je zoiets op lost, krijg je dat niet voor elkaar (buiten jouw schuld om) dan zul je haar moeten laten barsten en laat haar maar naar jou komen als ze iets moet hebben.
Ja, na 5 weken een reflectiegesprekje aanknopen, dat is lekker :') . Dan zet ik mezelf alleen maar voor lul.

Echter, zo kan het niet nog eens 5 weken doorgaan want dit vergalt mijn werkplezier en hier in de UK liggen de banen ook niet voor het oprapen. :P
Resistance is futile.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:46:40 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_112168099
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:44 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Een slechte leidinggevende dus.
Nee, dat ligt aan het bedrijf. Haar takenpakket klopt niet. Zij zijn er eigenlijk alleen als vraagbaak/supervisor en het hoger management is niet bereikbaar voor commentaar want te druk met zakenreizen en 'belangrijke' zaken.
Resistance is futile.
pi_112168108
Nou, spreek haar (die kleega) aan op haar gedrag dus :)
Ze kan toch gewoon fatsoenlijk doen?
Als je vertelt hoe jij het ervaart kan ze weinig te zeiken hebben.
pi_112168127
take it like a man of doe er wat aan maar ga niet de internetheld uithangen en bij je fok vriendjes uithuilen, please. :') :{w :|W

many thanks
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:48:10 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_112168154
Mijn lunchbreak zit erop. Als iemand goede suggesties heeft, ik lees ze gaarne vanavond. Ben al blij dat ik even mijn gal kon spuwen want ik heb nog niet echt een sociaal leven opgebouwd hier.
Resistance is futile.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:48:56 #25
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_112168185
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:45 schreef Seven. het volgende:

Echter, zo kan het niet nog eens 5 weken doorgaan want dit vergalt mijn werkplezier en hier in de UK liggen de banen ook niet voor het oprapen. :P
Tuurlijk kan je nog wel 5 weken zo doorgaan, het is de afgelopen 5 weken toch ook gelukt?

Je moet het ook niet groter maken dan het is hoor. Als ik dat voorbeeld in de OP zie, is het meer een dagelijkse irritatie dan iets wat je werkplezier zou moeten vergallen.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:49:55 #26
277627 Seven.
We are Borg.
pi_112168217
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:47 schreef Deetch het volgende:
take it like a man of doe er wat aan maar ga niet de internetheld uithangen en bij je fok vriendjes uithuilen, please. :') :{w :|W

many thanks
Zegt de kerel met de grootste bek op internet :') . :W .

Tot later.
Resistance is futile.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:51:38 #27
277627 Seven.
We are Borg.
pi_112168296
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:48 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je nog wel 5 weken zo doorgaan, het is de afgelopen 5 weken toch ook gelukt?

Je moet het ook niet groter maken dan het is hoor. Als ik dat voorbeeld in de OP zie, is het meer een dagelijkse irritatie dan iets wat je werkplezier zou moeten vergallen.
OK, nog 1 korte reactie dan. Goed punt. Maar als je om de dag zulk gezeik in je inbox krijgt, dan gaat het vanzelf een keer tegenstaan natuurlijk. Evengoed, ik zal daar ook eens bij stil staan want het is wel een goed punt.
Resistance is futile.
pi_112169004
Niet zelden gedragen dergelijke collega's zich zo om hun eigen hachje veilig te stellen. Ze zijn bang dat er aan hun positie wordt getornd. Ik zou een klein logboekje bijhouden (kladblok-bestand ofzo) waarin je bijhoudt welke fouten ze je jou onterecht aanrekent en hoeveel tijd je kwijt bent om je aan te passen aan haar werkwijzes. Bespreek dat op een gunstig moment met je leidinggevende.

Misschien moet je je leidinggevende gewoon om feedback vragen op jouw functioneren. Je leidinggevende zal dan (waarschijnlijk) aangeven dat je naar behoren functioneert. Je kunt dan opmerken dat collega B 'kennelijk een heel andere indruk' heeft... eventueel kun je dan aangeven dat je hinder ondervindt van haar werkwijze en manier van communiceren. Hoe concreter je die opmerking dan met voorbeelden kunt onderbouwen, hoe sterker je staat.
pi_112169524
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:38 schreef lezzer het volgende:
Ik heb eens van een afstandje mogen meemaken hoe twee teamleiders het ergens over oneens waren. Eén van de twee kende de algemeen directeur een beetje (een keer mee gesproken op een borrel) en besloot hem in te kopiëren in de mailwisseling. Ipv terug te reageren dat ze bij de verkeerde zit, omdat er nog 3 managementlagen tussen zitten, gaat die man zich ermee bemoeien :').
pi_112169745
Zo dat is snel gegaan.. Woon je nu ook samen met die verlegen kerel van je en hoe is het met zijn zelfvertrouwen?

Verder vraag haar gewon eens op de man af of ze je niet uit kan staan. Dan kun je het tenminste uitpraten.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:30:08 #31
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112169809
doe eens wat accurater werken. Ik zou ook gek worden als ik je zooi moest opruimen/herstellen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112170021
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:30 schreef Catch22- het volgende:
doe eens wat accurater werken. Ik zou ook gek worden als ik je zooi moest opruimen/herstellen.
^O^ beste tip tot nu toe
Supra Groningam Nihil
pi_112170037
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zegt de kerel met de grootste bek op internet :') . :W .

Tot later.
je vergat deze nog te kopieren :|W
Supra Groningam Nihil
pi_112179983
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee, dat ligt aan het bedrijf. Haar takenpakket klopt niet. Zij zijn er eigenlijk alleen als vraagbaak/supervisor en het hoger management is niet bereikbaar voor commentaar want te druk met zakenreizen en 'belangrijke' zaken.
Dus het is je supervisor? In UK is het normaal dat er nog een vrij strikte hirarchie heerst binnen het bedrijf. Cctjes en een eventuele belerende toon horen er gewoon bij. Daarbij, die mailtjes in de OP. Als ik het goed begrijp had jij een uur voor dat mailtje het nummer gewijzigd, maar dit dus nog niet veranderd in die lijst? Ik zou ook graag willen dat je alles gewoon goed up to date hield. Zij was daarmee bezig, kwam er achter dat je nummer niet klopte, moet dat eerst nazoeken, dan jou mailen en daar weer op wachten, zij wilde ook gewoon door. Ik zou ook geirriteerd zijn. En je geeft zelf aan niet altijd even accuraat te zijn, het komt dus vaker voor. Tjah, dan zou ik die nieuweling ook niet erg waarderen.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:16:19 #35
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112188529
quote:

[..]

Same here, heb voor een engels bedrijf gewerkt en daar werkten wel 100 debbies verspreid over europa. Gewoon mee leren dealen dus :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 30 mei 2012 @ 08:59:47 #36
277627 Seven.
We are Borg.
pi_112203756
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:09 schreef Elfletterig het volgende:
Niet zelden gedragen dergelijke collega's zich zo om hun eigen hachje veilig te stellen. Ze zijn bang dat er aan hun positie wordt getornd. Ik zou een klein logboekje bijhouden (kladblok-bestand ofzo) waarin je bijhoudt welke fouten ze je jou onterecht aanrekent en hoeveel tijd je kwijt bent om je aan te passen aan haar werkwijzes. Bespreek dat op een gunstig moment met je leidinggevende.

Misschien moet je je leidinggevende gewoon om feedback vragen op jouw functioneren. Je leidinggevende zal dan (waarschijnlijk) aangeven dat je naar behoren functioneert. Je kunt dan opmerken dat collega B 'kennelijk een heel andere indruk' heeft... eventueel kun je dan aangeven dat je hinder ondervindt van haar werkwijze en manier van communiceren. Hoe concreter je die opmerking dan met voorbeelden kunt onderbouwen, hoe sterker je staat.
Goed advies, thanks.
Resistance is futile.
  woensdag 30 mei 2012 @ 09:03:01 #37
277627 Seven.
We are Borg.
pi_112203826
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:00 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Dus het is je supervisor? In UK is het normaal dat er nog een vrij strikte hirarchie heerst binnen het bedrijf. Cctjes en een eventuele belerende toon horen er gewoon bij. Daarbij, die mailtjes in de OP. Als ik het goed begrijp had jij een uur voor dat mailtje het nummer gewijzigd, maar dit dus nog niet veranderd in die lijst? Ik zou ook graag willen dat je alles gewoon goed up to date hield. Zij was daarmee bezig, kwam er achter dat je nummer niet klopte, moet dat eerst nazoeken, dan jou mailen en daar weer op wachten, zij wilde ook gewoon door. Ik zou ook geirriteerd zijn. En je geeft zelf aan niet altijd even accuraat te zijn, het komt dus vaker voor. Tjah, dan zou ik die nieuweling ook niet erg waarderen.
Goed punt. Echter, mijn werkdruk is te hoog om haar pre-advice up to date te houden. Ik wil er best elke dag 2 keer in gaan maar elk uur is niet te doen. Dit is niet het soort bedrijf waar je tussendoor eventjes op internet kan qua werkdruk. Ik heb mazzel als ik aan mijn pauze toekom.

En no offence maar wat een gruwelijk zeikwijf ben je dan als je van 6 verschillende collega's verwacht dat ze in 1 excel document elke verandering minitueus bijhouden, zelfs al komt de vracht pas over een week binnen. Met zulke mensen valt zelden goed samen te werken. :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Seven. op 30-05-2012 09:09:45 ]
Resistance is futile.
  woensdag 30 mei 2012 @ 09:07:42 #38
277627 Seven.
We are Borg.
pi_112203921
En gisteren op het toilet even met mijn supervisor kunnen babbelen, ik gaf aan dat de samenwerking niet ging zoals ik hoopte. Supervisor zei letterlijk 'Debbie is buiten de werkvloer een totaal ander mens, maar op de werkvloer is het gewoon een bitch', inclusief een voorval waarbij ze zichzelf in moest houden om haar niet te wurgen. Men heeft met haar gepraat, men heeft op verschillende manieren geprobeerd met haar te werken en alles faalt. Het hoger management zou er ook zo in staan. En nu blijkt dat vrijwel elke collega die vracht naar haar hub stuurt, problemen met haar heeft.

Goed, feitelijk zegt ze gewoon dat ik haar moet negeren en dat het niet aan mij ligt.
Resistance is futile.
  woensdag 30 mei 2012 @ 09:11:24 #39
277627 Seven.
We are Borg.
pi_112203991
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:30 schreef Catch22- het volgende:
Daar werk ik aan :) . Ik noteer nu alles dat ik moet veranderen in haar pre-advice en 1 a 2 keer per dag update ik de boel en doorgaans foutloos.
Resistance is futile.
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:48:42 #40
277627 Seven.
We are Borg.
pi_112262107
Nog een update: gisteren van me af gebeten. Vanmorgen was ze zowaar vriendelijk?! :? .

Nou ja, vooralsnog blijkt koekje van eigen deeg hier prima te werken. Dus dit hou ik dan maar vol tot blijkt dat het niet (meer) werkt.
Resistance is futile.
pi_112333305
Klinkt eigenlijk wel bekend, heb ook een collega waar niet mee te werken valt. Ben zelf net 1 dag uit de proeftijd. Die collega zit nog in proeftijd. Het hele team kon eigenlijk niet met hem werken, maar wilde hem ook niet direct in kwaad daglicht zetten bij de baas. Uiteindelijk besloten we dat het zo niet langer kon. De baas was natuurlijk ook niet achterlijk en zag wel dat er iets gebeurde, waarop hij ons 1 voor 1 naar binnen riep om onder 4 ogen te spreken over de situatie. Het feit dat ik de eerste de beste dag na proeftijd compleet brak na een dagje met hem gewerkt te hebben vond ik eigenlijk wel boekdelen spreken. Ik heb hem dus ook niet langer in bescherming genomen en mijn hart gelucht en het bleek dat al mijn collega's dat ook hadden gedaan.

Dus mijn tip, als ze bekend staat als een vervelende collega, kan je misschien een front vormen. Klinkt hard, maar er moet ook gewerkt worden en als een collega dat onmogelijk maakt moet daar iets mee gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')