quote:Hi
This job number does not exist, please can you check?
Many thanks
Debbie
quote:Hi
Job never appeared on the web so I created a new job an hour ago. 62/0047185.
Cheers
Seven.
En dat heb ik dan maar genegeerd. Van bovenstaande conversaties heb ik op 5 weken tijd nu al zeker 15 van zulke conversaties met mijn leidinggevende in cc. Nog een voorbeeld:quote:OK that’s fine, but you must let me know if details change so I can keep the pre-advice accurate.
Many thanks
Debbie
Heb je je posthistory op fok in dat bestand geplakt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:32 schreef Seven. het volgende:
.... Maar op werkelijk ALLE dingen die ik in haar excel bestand zet, heeft ze kritiek. ...
Ik zal dat eens aankaarten maar mijn leidinggevende vervangt momenteel 2 personen dus nu bij haar mijn beklag doen zou onredelijk zijn. Volgende week misschien.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:35 schreef lezzer het volgende:
Heb je al eens aan je leidinggevende gevraagd wat die er van vindt dat hij/zij bij alles op cc staat?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:35 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Heb je je posthistory op fok in dat bestand geplakt?
Nee, want ik ben hier pas 5 weken. Mijn directe collega's zijn het wel met mij eens dat het een lastig geval is maar zij hoeven niet echt met haar samen te werken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:39 schreef lezzer het volgende:
Wat ook nog kan is dat ze gewoon helemaal niet in de gaten heeft dat ze irritant communiceert.
Dat al eens aangekaart?
Uhh ik werk voor een internationaal bedrijf en ook daar is het mode om elke leidinggevende tot een bepaald niveau te betrekken in een discussie in de cc.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:39 schreef lezzer het volgende:
Wat ook nog kan is dat ze gewoon helemaal niet in de gaten heeft dat ze irritant communiceert.
Dat al eens aangekaart?
Hier idem.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Uhh ik werk voor een internationaal bedrijf en ook daar is het mode om elke leidinggevende tot een bepaald niveau te betrekken in een discussie in de cc.
Ik vind dat ook belachelijk maar het is blijkbaar wel hoe het werkt in de rest van de wereld.
Kortom, iedereen vindt haar een irritant wijf, niemand doet iets.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, want ik ben hier pas 5 weken. Mijn directe collega's zijn het wel met mij eens dat het een lastig geval is maar zij hoeven niet echt met haar samen te werken.
Ja, ik ook lezzer, ik ook. My god, ik persoonlijk zou na 1 week al ingegrepen hebben wat betreft de walgelijke cc'tjes (het excuus is dat mijn leidinggevende mij ook moet vervangen) en over de manier waarop je je feedback geeft aan een nieuwe medewerker. Maar goed, dat is een andere discussie. Mijn leidinggevende is op zich OK maar te druk om zich bezig te houden met het welbevinden van de medewerkers.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:38 schreef lezzer het volgende:
Beklag? Ik zou er schijtziek van worden als mijn medewerkers hun vete uitvechten via cc's naar mij...
Het zijn toch geen kinderen?
Hmm, in dit bedrijf doet alleen zij dat hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Uhh ik werk voor een internationaal bedrijf en ook daar is het mode om elke leidinggevende tot een bepaald niveau te betrekken in een discussie in de cc.
Ik vind dat ook belachelijk maar het is blijkbaar wel hoe het werkt in de rest van de wereld.
Een slechte leidinggevende dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, ik ook lezzer, ik ook. My god, ik persoonlijk zou na 1 week al ingegrepen hebben wat betreft de walgelijke cc'tjes (het excuus is dat mijn leidinggevende mij ook moet vervangen) en over de manier waarop je je feedback geeft aan een nieuwe medewerker. Maar goed, dat is een andere discussie. Mijn leidinggevende is op zich OK maar te druk om zich bezig te houden met het welbevinden van de medewerkers.
Ja, na 5 weken een reflectiegesprekje aanknopen, dat is lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:41 schreef A-mineur het volgende:
Wat dacht je van een reflectiegesprekje regelen tussen jou, je leidinggevende en haar leidinggevende. Dat is de enige manier hoe je zoiets op lost, krijg je dat niet voor elkaar (buiten jouw schuld om) dan zul je haar moeten laten barsten en laat haar maar naar jou komen als ze iets moet hebben.
Nee, dat ligt aan het bedrijf. Haar takenpakket klopt niet. Zij zijn er eigenlijk alleen als vraagbaak/supervisor en het hoger management is niet bereikbaar voor commentaar want te druk met zakenreizen en 'belangrijke' zaken.quote:
Tuurlijk kan je nog wel 5 weken zo doorgaan, het is de afgelopen 5 weken toch ook gelukt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:45 schreef Seven. het volgende:
Echter, zo kan het niet nog eens 5 weken doorgaan want dit vergalt mijn werkplezier en hier in de UK liggen de banen ook niet voor het oprapen.
Zegt de kerel met de grootste bek op internetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:47 schreef Deetch het volgende:
take it like a man of doe er wat aan maar ga niet de internetheld uithangen en bij je fok vriendjes uithuilen, please.![]()
![]()
![]()
many thanks
OK, nog 1 korte reactie dan. Goed punt. Maar als je om de dag zulk gezeik in je inbox krijgt, dan gaat het vanzelf een keer tegenstaan natuurlijk. Evengoed, ik zal daar ook eens bij stil staan want het is wel een goed punt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je nog wel 5 weken zo doorgaan, het is de afgelopen 5 weken toch ook gelukt?
Je moet het ook niet groter maken dan het is hoor. Als ik dat voorbeeld in de OP zie, is het meer een dagelijkse irritatie dan iets wat je werkplezier zou moeten vergallen.
Ik heb eens van een afstandje mogen meemaken hoe twee teamleiders het ergens over oneens waren. Eén van de twee kende de algemeen directeur een beetje (een keer mee gesproken op een borrel) en besloot hem in te kopiëren in de mailwisseling. Ipv terug te reageren dat ze bij de verkeerde zit, omdat er nog 3 managementlagen tussen zitten, gaat die man zich ermee bemoeienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:38 schreef lezzer het volgende:
Beklag? Ik zou er schijtziek van worden als mijn medewerkers hun vete uitvechten via cc's naar mij...
Het zijn toch geen kinderen?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:30 schreef Catch22- het volgende:
doe eens wat accurater werken. Ik zou ook gek worden als ik je zooi moest opruimen/herstellen.
je vergat deze nog te kopierenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zegt de kerel met de grootste bek op internet.
.
Tot later.
Dus het is je supervisor? In UK is het normaal dat er nog een vrij strikte hirarchie heerst binnen het bedrijf. Cctjes en een eventuele belerende toon horen er gewoon bij. Daarbij, die mailtjes in de OP. Als ik het goed begrijp had jij een uur voor dat mailtje het nummer gewijzigd, maar dit dus nog niet veranderd in die lijst? Ik zou ook graag willen dat je alles gewoon goed up to date hield. Zij was daarmee bezig, kwam er achter dat je nummer niet klopte, moet dat eerst nazoeken, dan jou mailen en daar weer op wachten, zij wilde ook gewoon door. Ik zou ook geirriteerd zijn. En je geeft zelf aan niet altijd even accuraat te zijn, het komt dus vaker voor. Tjah, dan zou ik die nieuweling ook niet erg waarderen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, dat ligt aan het bedrijf. Haar takenpakket klopt niet. Zij zijn er eigenlijk alleen als vraagbaak/supervisor en het hoger management is niet bereikbaar voor commentaar want te druk met zakenreizen en 'belangrijke' zaken.
Same here, heb voor een engels bedrijf gewerkt en daar werkten wel 100 debbies verspreid over europa. Gewoon mee leren dealen dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Goed advies, thanks.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:09 schreef Elfletterig het volgende:
Niet zelden gedragen dergelijke collega's zich zo om hun eigen hachje veilig te stellen. Ze zijn bang dat er aan hun positie wordt getornd. Ik zou een klein logboekje bijhouden (kladblok-bestand ofzo) waarin je bijhoudt welke fouten ze je jou onterecht aanrekent en hoeveel tijd je kwijt bent om je aan te passen aan haar werkwijzes. Bespreek dat op een gunstig moment met je leidinggevende.
Misschien moet je je leidinggevende gewoon om feedback vragen op jouw functioneren. Je leidinggevende zal dan (waarschijnlijk) aangeven dat je naar behoren functioneert. Je kunt dan opmerken dat collega B 'kennelijk een heel andere indruk' heeft... eventueel kun je dan aangeven dat je hinder ondervindt van haar werkwijze en manier van communiceren. Hoe concreter je die opmerking dan met voorbeelden kunt onderbouwen, hoe sterker je staat.
Goed punt. Echter, mijn werkdruk is te hoog om haar pre-advice up to date te houden. Ik wil er best elke dag 2 keer in gaan maar elk uur is niet te doen. Dit is niet het soort bedrijf waar je tussendoor eventjes op internet kan qua werkdruk. Ik heb mazzel als ik aan mijn pauze toekom.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:00 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dus het is je supervisor? In UK is het normaal dat er nog een vrij strikte hirarchie heerst binnen het bedrijf. Cctjes en een eventuele belerende toon horen er gewoon bij. Daarbij, die mailtjes in de OP. Als ik het goed begrijp had jij een uur voor dat mailtje het nummer gewijzigd, maar dit dus nog niet veranderd in die lijst? Ik zou ook graag willen dat je alles gewoon goed up to date hield. Zij was daarmee bezig, kwam er achter dat je nummer niet klopte, moet dat eerst nazoeken, dan jou mailen en daar weer op wachten, zij wilde ook gewoon door. Ik zou ook geirriteerd zijn. En je geeft zelf aan niet altijd even accuraat te zijn, het komt dus vaker voor. Tjah, dan zou ik die nieuweling ook niet erg waarderen.
Daar werk ik aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:30 schreef Catch22- het volgende:
doe eens wat accurater werken. Ik zou ook gek worden als ik je zooi moest opruimen/herstellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |