quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb me nog ingehouden om het niet te typen
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niks, dan gooi je 'm op de grond en gaat er op stampen. Je hebt 'm toch gekocht?
Ik zou 'm recyclen: aan iemand anders geven die het wel kan waarderen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niks, dan gooi je 'm op de grond en gaat er op stampen. Je hebt 'm toch gekocht?
Het is juist de kunst om niet te draaien op complimenten of kritiek van anderen. Je bent al goed genoeg zoals je bent. Je bent alle complimenten waard.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef MsMessy het volgende:
Nou een compliment neem ik gewoon aan. Want doe ik dat niet, dan geef ik naar mezelf toe aan dat ik mezelf dus blijkbaar niet goed genoeg vind en dan haal ik mezelf alleen maar naar beneden, wat niet goed is.
Ok nu begin je zweverig te worden hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is juist de kunst om niet te draaien op complimenten of kritiek van anderen. Je bent al goed genoeg zoals je bent. Je bent alle complimenten waard.
Goed idee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou 'm recyclen: aan iemand anders geven die het wel kan waarderen.
Als ik niet gewoon "dank je" zeg, dan ga ik het zelf gelijk lopen bagatelliseren. Dus daarom voor mij de enige optie of ik het nou geloof of niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is juist de kunst om niet te draaien op complimenten of kritiek van anderen. Je bent al goed genoeg zoals je bent. Je bent alle complimenten waard.
Dat is ook het enige juiste antwoord op een compliment. Maar het zou hier het idee kunnen opwekken dat ik er van geniet of accepteer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als ik niet gewoon "dank je"zeg dan ga ik het zelf gelijk lopen bagatelliseren. Dus daarom voor mij de enige optie of ik het nou geloof of niet.
Duidelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is ook het enige juiste antwoord op een compliment. Maar het zou hier het idee kunnen opwekken dat ik er van geniet of accepteer.
Een compliment kan je toch accepteren zonder ervan te genieten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is ook het enige juiste antwoord op een compliment. Maar het zou hier het idee kunnen opwekken dat ik er van geniet of accepteer.
Ook deze absurde aantijging neem ik niet aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ok nu begin je zweverig te worden hoor
Waarom zo serieus, Weissman neemt het toch ook luchtig opquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ok nu begin je zweverig te worden hoor
Ik ben niet serieusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Waarom zo serieus, Weissman neemt het toch ook luchtig op
Klaar? Waren we ergens mee begonnen dan?quote:
Het begin van het eindequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Begin van het einde? Of begin van het begin?
Gaat het iets beter met je?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Begin van het einde? Of begin van het begin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |