Bollywood, Akon en beroemd in 1 zin. Wat is deze dan ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:41 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hm, jullie luisteren écht geen R&B he
Oke, Akon is een beroemde zanger en heeft veel nummers gemaakt. Hij heeft recent ook een liedje voor een Bollywood film gemaakt (Chammak chello). Bollywood is een Indiase film genre.
Oh, Top40... Laatste keer dat ik dat heb gehoord was ik 16... en dat was per ongelukquote:
Dat laatste wist ik wél!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:41 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hm, jullie luisteren écht geen R&B he
Oke, Akon is een beroemde zanger en heeft veel nummers gemaakt. Hij heeft recent ook een liedje voor een Bollywood film gemaakt (Chammak chello). Bollywood is een Indiase film genre.
ja dat blijktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:41 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Oke, Akon is een beroemde zanger en heeft veel nummers gemaakt.
Het is een gavequote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bollywood, Akon en beroemd in 1 zin. Wat is deze dan ?
buiten mijn aandachtsveld denk ik eerderquote:
Dan nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef Weissman het volgende:
Bedankt voor de lofuitingen verspreid over meerdere topics mensen. Alleen weiger ik het te accepteren.
Waarom?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef Weissman het volgende:
Bedankt voor de lofuitingen verspreid over meerdere topics mensen. Alleen weiger ik het te accepteren.
Sukkel. Ze zijn welgemeend, durf een compliment gewoon te accepteren!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef Weissman het volgende:
Als iemand je een cadeau geeft; en je neem het niet aan, van wie is het cadeau dan ?quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als iemand je een cadeau geeft; en je neem het niet aan, van wie is het cadeau dan ?
Zo ook met kritiek hier. Ik zal het niet aannemen.
http://www.moviemeter.nl/film/39686quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom?
@IHaveAmnesia:
bedoel je [ afbeelding ] ?
Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp 'm niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als iemand je een cadeau geeft; en je neem het niet aan, van wie is het cadeau dan ?
Zo ook met kritiek hier. Ik zal het niet aannemen.
Geeft niet; als je rijp genoeg bent zal het vanzelf gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp 'm niet.
Als jij een bos bloemen koopt en iemand neemt het niet aan, wat heb jij dan in je handen vast?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp 'm niet.
Niks, dan gooi je 'm op de grond en gaat er op stampen. Je hebt 'm toch gekocht?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Als jij een bos bloemen koopt en iemand neemt het niet aan, wat heb jij dan in je handen vast?
Een bos bloemen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Als jij een bos bloemen koopt en iemand neemt het niet aan, wat heb jij dan in je handen vast?
Ik heb me nog ingehouden om het niet te typenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niks, dan gooi je 'm op de grond en gaat er op stampen. Je hebt 'm toch gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |