Ben je nou nog niet weg?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik vind het anders niet zo komisch dat ik dat van mezelf vind.
Je bent nog erger dan ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef Pien85 het volgende:
Iemand zin om sigaretten voor mij te halen? Ik krijg mezelf niet van de bank af gesleept
ik wou net gaan stoppenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef Pien85 het volgende:
Iemand zin om sigaretten voor mij te halen? Ik krijg mezelf niet van de bank af gesleept
Maar ik heb maar een uurtje geslapen en hard gewerkt vandaagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je bent nog erger dan ik.Oké drie, twee,....
Oh, kom je jouw sigaretten dan even brengen?quote:
Das wat ver voor sigaretten jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:22 schreef Waaghals het volgende:
je weet toch wel waar je woont![]()
Ik in Maastricht
Zonde..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef Pien85 het volgende:
Ben alweer terugquote:
Hoestend lachen is niet grappig!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:11 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Finally! 3 idiots is een geweldige film. Word je vast beter van!
sorry!quote:
En???????quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoestend lachen is niet grappig!
[..]
sorry!
HEEEY ken je me niet meer???quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:02 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Er zijn nog zat films die jou kunnen verrassenOpen staan voor goede films haha
All is welll
My name is Khan moet je ook zien!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Goede film! Bollywood heeft me met deze film positief verrast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |