Iemand anders was je gewoon voorquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Zo ziet men weer jongens en meisjes een fokdate regelen is niet eenvoudig.
Geen idee?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
WTFPien en HJ doen zich voor als Tijnbrein?
Nee dat is echt zo hij is gejatquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:27 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
ze hebben jouw UI... Of is dat alleen bij mij?
[25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #4quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:27 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
ze hebben jouw UI... Of is dat alleen bij mij?
lolquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #4
En Pien vindt dat goedquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
Over seksdates gesproken, had vanavond weer een date via paiq. Die dame wist er wel raad mee kan ik je zeggen. Morgen een date met dame twee en vrijdag naar dame drie.
Nu eerst dat laken uit mijn reet zien te peuteren.
Je let goed op.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En Pien vindt dat goedOf hebben jullie nog niks officieels
Dat TB een seksdate zou hebben?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je let goed op.
Als je nou niks had gezegd had iedereen gedacht dat....
Met mijn linkerhand iedere dagquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:50 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dat TB een seksdate zou hebben?
Ik spreek jou nu toch aanquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:55 schreef AlmightyArjen het volgende:
Hoe zit het Tijn, nou al eens iemand aangesproken op een site?
Nog geen reacties terug dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik spreek jou nu toch aan![]()
Ja af en toe stuur ik wat berichtjes op Okcupid. Verder niet zo veel eigenlijk
Niet veel. Maar dat verbaasd mijn niets.quote:
en wat leren we daarvan ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet veel. Maar dat verbaasd mijn niets.
Geen idee. Het ligt vooral aan mezelfquote:
En wat doen we daaraan ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Het ligt vooral aan mezelf
Als ik daar een antwoord op had dan zat ik hier nietquote:
Misschien harder werken aan een antwoord dan hier zitten ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik daar een antwoord op had dan zat ik hier niet
Is dat niet de verkeerde instelling?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Het ligt vooral aan mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |