Ja precies.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wel jammer te lezen dat de fokdates op niets zijn uitgelopen! Maar uiteraard ben ik ook opgelucht dat mijn backup nog steeds beschikbaar is
Precies, dat telefoontje van je werk was de druppelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja precies.Ik vond het al zo raar dat Eefje zo wit wegtrok na een telefoontje, waarna ik weggestuurd werd.
Ik had het over Spirit die belde om je te bedreigen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies, dat telefoontje van je werk was de druppel
Ze heeft wel gebeld om me te bedanken dat ze je weer als back up heeftquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik had het over Spirit die belde om je te bedreigen.![]()
Misschien dat de grootste slowchatter dan in het vervolg notuleert en een samenvatting aan het begin van een nieuw topic achterlaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:35 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nee, da's idd een enorm nadeel van de SC van de laatste tijd, teruglezen duurt lang en als je het niet doet mis je dingen
dat wordt dan een quote van 301 posts...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:35 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Misschien dat de grootste slowchatter dan in het vervolg notuleert en een samenvatting aan het begin van een nieuw topic achterlaat.
Aanbod om Indisch te koken staat nogquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Misschien maar eens een datemeeting haha
Aah, dus de keuze is gemaakt?quote:
Da's dan in ieder geval een hoge informatiedichtheid per post!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat wordt dan een quote van 301 posts...
Volgens mij wilden de meeste mensen graag Indisch eten. Plaats wordt even kijken nog waar genoeg ruimte is en naar mij is het natuurlijk wel "ver"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:41 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Aah, dus de keuze is gemaakt?
Alleen dat datemeeting is mij niet helemaal duidelijk. Zal wel iets gemist hebben?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volgens mij wilden de meeste mensen graag Indisch eten. Plaats wordt even kijken nog waar genoeg ruimte is en naar mij is het natuurlijk wel "ver"Datum is ook nog niet geprikt. Maar het gaat zeker gebeuren.
Ik kom er zo aan, ik heb nog wel bier koud staan en wijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef Sekhmet het volgende:
Laat ik nou net sushi in huis gehaald hebben en daar nu helemaal zin in hebben gekregen...
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef Sekhmet het volgende:
Laat ik nou net sushi in huis gehaald hebben en daar nu helemaal zin in hebben gekregen...
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef Sekhmet het volgende:
En laat je nou net in Groningen wonen...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef Sekhmet het volgende:
Ik kan gewoon een trein pakken en daar in een kwartier zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Plasterk het volgende:
[..]
En laat je nou net in Groningen wonen...
Dat is echt gemeenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon een trein pakken en daar in een kwartier zijnSorry.. dat wil je natuurlijk helemaal niet horen
je bent welkom...zijn wel maar acht kleine stukjes...tonijn en komkommer van de appie (die overigens zeer goed te doen zijn)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik kom er zo aan, ik heb nog wel bier koud staan en wijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |