Ik heb geen pics. Ik ga geen pics van mannen opslaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Wajowik zie nu voor het eerst een foto van sala
[..]
Booby pls no
Omg wat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n tante uit Zuid Afrika had 't op d'r lip en borstkas. Lip moest bevroren worden met stikstof ofzoiets en op d'r borstkas moest ze een goedje smeren waardoor het open gaat en gaat etteren ofzogeen pretje iig
Eng welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja vaak kan het ook gewon weggesneden worden maar dat ligt eraan wat voor vorm en hoe snel je erbij bent. M'n schoonzus heeft ook al eens een paar plekjes op haar rug weg moeten laten snijden maar dat gaat nu verder goed.
Naief gedacht. Die oud-leraar van mij had niet eens een lichte huid, werd altijd snel bruin enzo. En hield niet van bakken in de zon. Enige wat hij vaak deed in de zon is in z'n groententuin werken als hobby.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:09 schreef LudoSanders het volgende:
Maar daar moet je toch wel aantal keer heel hard verbranden of is dat naïef gedacht?
Bahquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n tante uit Zuid Afrika had 't op d'r lip en borstkas. Lip moest bevroren worden met stikstof ofzoiets en op d'r borstkas moest ze een goedje smeren waardoor het open gaat en gaat etteren ofzogeen pretje iig
Ik moet bekennen dat ik daar nooit geweest ben, ik zit hoe zie je er nu uit van 2010 te kijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:10 schreef BobbyB het volgende:
Maar Sala heeft toch gewoon pics in zijn fobo.
Ja maar als je evenveel uren in de brandende zon doorbrengt als dat je aan het bakken bent maakt dat weinig uit. Sterker nog, wanneer je bezig bent gaat het volgens mij nog sneller ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Naief gedacht. Die oud-leraar van mij had niet eens een lichte huid, werd altijd snel bruin enzo. En hield niet van bakken in de zon. Enige wat hij vaak deed in de zon is in z'n groententuin werken als hobby.
Ja verbranden maakt de kans wel veel groter, vooral het verbranden in je kinderjaren. Maar het gaat geloof ik meer om de hoeveelheid uv-straling die je opvangt, hoef je volgens mij niet eens heel erg voor te verbranden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:09 schreef LudoSanders het volgende:
Maar daar moet je toch wel aantal keer heel hard verbranden of is dat naïef gedacht?
Ja truequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja maar als je evenveel uren in de brandende zon doorbrengt als dat je aan het bakken bent maakt dat weinig uit. Sterker nog, wanneer je bezig bent gaat het volgens mij nog sneller ook.
quote:
Link?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik daar nooit geweest ben, ik zit hoe zie je er nu uit van 2010 te kijkenJonge CB en tli enzo
![]()
Ik ben als dode opgeschreven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja verbranden maakt de kans wel veel groter, vooral het verbranden in je kinderjaren. Maar het gaat geloof ik meer om de hoeveelheid uv-straling die je opvangt, hoef je volgens mij niet eens heel erg voor te verbranden.
Ja ik ben als kind echt vaak verbrand, echt kutquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja verbranden maakt de kans wel veel groter, vooral het verbranden in je kinderjaren. Maar het gaat geloof ik meer om de hoeveelheid uv-straling die je opvangt, hoef je volgens mij niet eens heel erg voor te verbranden.
gridlock is gewoon jim james van my morning jacketquote:
Lock me Gridquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:16 schreef wise het volgende:
[..]
gridlock is gewoon jim james van my morning jacket
ik zou jou best willen lockenquote:
Ik twijfelde, maar aangezien ik mobiel lig te bakken in de zon geen moeite genomen het ff na te kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |