Een Jofu die FOK! als teuter gebruikt is eigenlijk wel genoegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Ben blij dat jullie je twitter gesprekken ook gewoon in een andere topic voorzetten spees en uft
Hou je waffel kakkiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeiken man.
Ik vind vrouwen conversaties altijd wel interessant, misschien steek ik er nog wat van op.
Meestal begrijp ik er geen fuck van, maar goed.
wat is een teuterquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Jofu die FOK! als teuter gebruikt is eigenlijk wel genoeg.
jofu?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Jofu die FOK! als teuter gebruikt is eigenlijk wel genoeg.
Ik heb geen broek aan. Gold ups zijn zelfsmerende kousen, waardoor je geen jarretels nodig hebt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Zakt je broek af?![]()
(Geen idee wat hold ups zijn.)![]()
Ik heb geen broek aan. Hold ups zijn zelfsmerende kousen, waardoor je geen jarretels nodig hebt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Zakt je broek af?![]()
Ik heb geen broek aan. Hold ups zijn zelfklevende kousen, waardoor je geen jarretels nodig hebt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Zakt je broek af?![]()
zelfsmerendequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen broek aan. Gold ups zijn zelfsmerende kousen, waardoor je geen jarretels nodig hebt.
Ja geweldigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zelfsmerende
leuk dat autocorrectie bij jou
Ik wou het vorige keer laten zien maar toen zei je nee laat maarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja geweldig. Geen idee hoe ik het uit moet zetten, ook.
Jarretels zijn toch juistquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen broek aan. Gold ups zijn zelfsmerende kousen, waardoor je geen jarretels nodig hebt.
Ja, dat klopt. Maar ach, hold ups zijn ook leuk.quote:
Oke... ik geloof je.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar ach, hold ups zijn ook leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |