Pak 2 kleintjes en zet ze op elkaar. donequote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:40 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Tja dit moet ik echt even kwijt hoor.....
Omdat het lekker weer is en ik weer vrijgezel ben had ik me van het weekend ingeschreven op een dating website. Leuk, maar ik wordt helemaal gek van de kleine dames die willen daten. Daarnaast kan ik niet behoorlijk filteren op lengte.
Volgens mij was TS op zoek naar een vrouwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:42 schreef Rave_NL het volgende:
Gat in de markt!
1.98 meldt zich.
M
Hobby's: neuken en paardrijden.
Het zou geen gat in de markt zijn als alleen TS ervan kon profiteren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij was TS op zoek naar een vrouw
Das gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ik val alleen op lange vrouwen. Nou is het al zo dat er relatief weinig lange vrouwen zijn en de combinatie lang en knap is helemaal zeldzaam jammer genoeg.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:42 schreef Lokasenna het volgende:
Niets mis met een lengteverschil toch? Maar goed, je kunt natuurlijk gewoon alleen op nlange vrouwen vallen, net zoals ik alleen maar op lange mannen val.
Ligt er aan. Kan soms mooi zijn maar soms krijgen ze dan ook zo'n vreemd langgerekt figuur, alsof ze van een planeet komen waar de zwaartekracht is een stuk minder is dan op Aarde.quote:
Ja er treedt ook compensatie op als je begrijpt waar ik op doel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt er aan. Kan soms mooi zijn maar soms krijgen ze dan ook zo'n vreemd langgerekt figuur, alsof ze van een planeet komen waar de zwaartekracht is een stuk minder is dan op Aarde.
Met zo'n lange paardenkop erbij. Nee dankje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt er aan. Kan soms mooi zijn maar soms krijgen ze dan ook zo'n vreemd langgerekt figuur, alsof ze van een planeet komen waar de zwaartekracht is een stuk minder is dan op Aarde.
Wel een andere dating site pakken danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het zou geen gat in de markt zijn als alleen TS ervan kon profiteren.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:41 schreef Twiitch het volgende:
Mannen met een vriendin die langer is dan zijzelf.
Ik ben rond de 2.05m en een lange vriendin is wel zo praktisch als je even een knuffel of kus wil geven of andersom. (en je kan elkaar in de ogen kijken)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:47 schreef sinepedraap het volgende:
TS is 2.20 of wil graag een langere vriendin
Vind je kleine vrouwen helemaal niet aantrekkelijk dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:45 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Das gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ik val alleen op lange vrouwen. Nou is het al zo dat er relatief weinig lange vrouwen zijn en de combinatie lang en knap is helemaal zeldzaam jammer genoeg.
Ik kan me voorstellen dat je dan niet een echt kleine vrouw wil. Is ook heel onpraktisch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:49 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Ik ben rond de 2.05m en een lange vriendin is wel zo praktisch als je even een knuffel of kus wil geven of andersom. (en je kan elkaar in de ogen kijken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |