hoe noordelijk zit je dan? November op de hoogte waar ik zit is meestal vooral triest. Veel regen en donkerheid, maar nog geen mooie sneeuw...quote:Op zondag 27 mei 2012 15:43 schreef sigme het volgende:
Warm he? We gaan vannacht op pad richting zuid Frankrijk.
Zojuist geboekt:
[ afbeelding ]
November, Noorwegen
"Nette"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:08 schreef Ml-etje het volgende:
Maar waar loop je dan op V1z? Nette dichte schoenen dan ofzo?
Oh ok.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
"Nette"bruine leren sneakers...
Maar in geen enkele vorm van schoenen zie je me snel zonder sokken, want zweet
Lekker zittende broek, meestal geen bh, fijne warme trui. Vooral laagjes, want temperatuur in vliegtuigen kan erg verschillen. Ik heb ook altijd een paar warme sokken bij me, want ik heb een hekel aan schoenen aan hebben in het vliegtuig. Zo ongeveer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Voor de lange vliegers, wat dragen jullie normaal? Ik heb nog nooit zolang gevlogen, in de auto is het meestal lekker zittende broek en hemdje en capuchontrui.
Ja, hij was ook echt erg lekker! Eerste keer dat ik het maakte maar vond hem lekkerder dan die in het restaurant die ik had gehadquote:
Had jij die tip met het theezakje vorige week dan ook nog meegekregen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik draag ook sokken in alle schoenen die geen sandaaltjes ofzo zijn. Zweetvoeten, ongeloofelijk.
Zo, lekker ontbeten. Vandaag begint het semi-normale leven weer, In ieder geval een flink aantal uur werken. We hebben echt een top appartement hier, fijn groot en veel plaats, internet en een keukentje. We zitten nu nog te ontbijten. Witte broodjes met hagelslag, yoghurt, wat aardbeien en een flinke kop koffie. Fijn leven zo!
quote:And in case those fragrances building up at the gym are less than ideal, throw some dry tea bags in running shoes or a smelly bag when not in use. The tea bags will help absorb the musky scents while imparting some of their own — more pleasant — aroma.
nee, nog niet gezien, thanks!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Had jij die tip met het theezakje vorige week dan ook nog meegekregen?
Zo niet...
[..]
Receptje? /obviousquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, hij was ook echt erg lekker! Eerste keer dat ik het maakte maar vond hem lekkerder dan die in het restaurant die ik had gehad
Bruce was vast gaaf!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gister zonder sokken in m'n All Stars gegaan. Tegen de tijd dat we op het festivalterrein waren kon ik direct door naar de ehbo om de blaren door te laten prikken..
En hoi!.
Wow! Veul! In heel korte tijd, wat is je geheim?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik doe een Minilotje! -4-4 kg tov vorige week dinsdag!
Waar is Minilot trouwens? Nog steeds op zoek naar bewijzen dat de spaarstand niet bestaat?
Ja, dat vroeg XM ook al nadat ik in na 1 dag 4 kg was afgevallen. Ik denk dat het vocht was van mn vliegreis van 1 dag ofzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wow! Veul! In heel korte tijd, wat is je geheim?![]()
Hier +1,5 na familie weekendje weg. Matigjes! Vandaag nog vrij dus ga maar eens hardlopen.
Laatste T, KH's toevoegenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:35 schreef Nallie het volgende:
Ik heb ook sokkenvind het echt te koud voor slippers nu. Koude voeten syndroom
Planning:
O: havermout met blauwe bessen
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 kleine speltbh met pindakaas en 2 met krabsalade (nog over van de boottocht)
T: flink wat erwtjes met een beetje feta
T: paar nootjes
D: omelet met erbij wat spinazie en avocado, snee brood
S: ruim een uur boksen
T: eiwitshake met banaan
Zoiets denk ik
Stond ook in mijn lijstje gisteren, maar hier nog een keer. Heb dit recept gebruikt maar de cashewnoten weggelaten en de komijn gewoon met de knoflook en gember mee aangebakken. Verder zelf bouillon gemaakt van 2 kippepoten en een mme jeanette peper om wat pit mee te geven. Geserveerd met geplukte kip van de soepbouten, gebakken banaan (bakbanaan, geen gewone) en de paksoi.quote:
Oh ja, dat doe ik! Doe er havermout doorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Laatste T, KH's toevoegen![]()
Waarom? Uur boksen is slopend en je reserves zullen leeg raken. KH's wil je dus aanvullen om te voorkomen dat je de eiwitten in je shake gaat verbranden in plaats van dat je ze als bouwstof gebruikt.
Boksen? Jij bikkel!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh ja, dat doe ik! Doe er havermout doorhad ik er niet bijgezet nog! Thanks
Ahquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Stond ook in mijn lijstje gisteren, maar hier nog een keer. Heb dit recept gebruikt maar de cashewnoten weggelaten en de komijn gewoon met de knoflook en gember mee aangebakken. Verder zelf bouillon gemaakt van 2 kippepoten en een mme jeanette peper om wat pit mee te geven. Geserveerd met geplukte kip van de soepbouten, gebakken banaan (bakbanaan, geen gewone) en de paksoi.
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Boksen? Jij bikkel!
[..]
Ahga ik dit weekend eens maken, thanks!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorik vecht niet, het is alleen training. Maar wel echt fijne sport!
Cool! Bikkelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heb het ook gedaan, de training an sich is al fijn.
Heb wel echt ook in de ring gestaan.
Goed he!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:27 schreef Perruche het volgende:
Dan ben ik benieuwd naar wat er allemaal in die saus zat, xliefs.
An, hoe kom je erbij om 36 minuten yoga te doen. Doe er dan 30, of 40. NIET 36, 32 of 34! Aaargh de autist in mij kan er niet tegen.
Doe je hem op je handen of op je ellebogen? Sowieso de eerste tijd de plank eerst op je ellebogen doen. Zo maak je meer ruimte om te werken aan je ademhalen en "maak je je borst open". Als je in je positie gaat staan beginnen met een uitademing. Als je dan staat moet je wel inademen en krijg je sneller ritme!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zeg, heeft iemand hier tips over hoe ik de plank kan doen en tegelijkertijd kan ademhalen?
Moet van Aurum meer aan mn core stability doen (en van mezelf ook wel hoor), dus ik heb net even wat dingen liggen doen, maar ademhalen tijdens het goed uitvoeren van de plank is behoorlijk moeilijk!
Zijn die 36 minuten dan incl of excl chillen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Goed he!![]()
Ik gebruik af en toe een yoga app. Die vindt dat je na je intensieve oefeningen op het laatst 10 minuten op de grond moet blijven liggen om te chillen. En ik vind tien minuten een beetje lang, dus op den duur stop ik gewoon
Incl 2 minuten chillen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zijn die 36 minuten dan incl of excl chillen?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:25 schreef V1z0R het volgende:
"Waarom lig je daar?"
Ik ben aan het sporten!
Wil jou wel eens een yogalesje zien meedraaienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:25 schreef V1z0R het volgende:
"Waarom lig je daar?"
Ik ben aan het sporten!
Wat moet die smiley voorstellen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:26 schreef xliefs. het volgende:
Dadelijk mooi fiets tochtje uitgestippeld! a 50 km :$,
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:26 schreef An24 het volgende:
[..]2 minuten chillen tegenover 15 keer opdrukken is helemaal niet raar
Zie knipoogquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:39 schreef V1z0R het volgende:
Ml, ik ben niet zo lenig...
[..]was positief bedoeld... Ik chill ook altijd op de bench na m'n borsttraining.
Pindasoepquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Stond ook in mijn lijstje gisteren, maar hier nog een keer. Heb dit recept gebruikt maar de cashewnoten weggelaten en de komijn gewoon met de knoflook en gember mee aangebakken. Verder zelf bouillon gemaakt van 2 kippepoten en een mme jeanette peper om wat pit mee te geven. Geserveerd met geplukte kip van de soepbouten, gebakken banaan (bakbanaan, geen gewone) en de paksoi.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ha, ik ben opgestaan. Vannacht om kwart voor vier thuis na twee best wel slopende dagen. Ik voel me ook compleet uitgedroogd. We dachten heel slim te zijn en een tray met bekers water mee te nemen de pit in, maar als je daar een half uur mee in je handen staat ben je dat ook wel zat. Toen zijn we maar water gaan uitdelen aan mensen om ons heen, maar hadden we dus zelf vanaf half zes niets meer te drinken. M'n voeten zijn een en al leukoplast en ik ben onwijs verbrand, dus helemaal ongeschonden uit de strijd gekomen ben ik niet.. Maar man, wat was het tof!
. Het concert in Keulen was goed, maar we zaten in een wat doods vak (de Duitsers komen meestal niet zo gemakkelijk los) en het geluid was niet zo best. Gister op Pinkpop stonden we echter vooraan, was de sfeer briljant en het geluid geweldig, dus die ervaring was wel een keer of tien zo intens!
Sowieso, Pinkpop! Seasick Steve!. Mumford and Sons!
.
.
Water!.
Zag 'm welquote:
Afhankelijk van wat er verder in de ovenschotel zit lijkt het weinig..?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:06 schreef Mixende_match het volgende:
Lijstje:
O: mag yoghurt met muesli
T: nog niks
L: 3 volk bth kaas/pindakaas
T: appel
D: ik denk een ovenschotel met veul groente.
S: buikspieroefeningen 110 x
Comments?
Mooie planning!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:55 schreef Novem het volgende:
[..]
PindasoepMadame Jeanette
Ik ga dit recept ook een keer proberen! Jammer alleen dat vriendje allergisch is voor pinda's
Doe het wel als hij een keer weg is
Het is op de foto alleen wel vele malen lichter dan Surinaamse pindasoep, ben benieuwd.
+1.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:09 schreef V1z0R het volgende:
Ligt eraan wat er in die ovenschotel allemaal gaat... Zou voornamelijk zeggen meer eiwitten!
En waarom buikspieroefeningen? Gebruik die tijd dan voor nuttigere oefeningen, burpees of zo
Ja dan tikt het wel aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:04 schreef V1z0R het volgende:
Leek in eerste instantie beetje weinig, Novem, maar makreel...
Omdat core stability ook heel belangrijk is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:09 schreef V1z0R het volgende:
Ligt eraan wat er in die ovenschotel allemaal gaat... Zou voornamelijk zeggen meer eiwitten!
En waarom buikspieroefeningen? Gebruik die tijd dan voor nuttigere oefeningen, burpees of zo
Nee joh, veel te veel geld voor iets wat hij wel leuk, maar niet geweldig vindt. Dat ik nou zo gek ben...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:17 schreef V1z0R het volgende:
Baard was niet mee!?
HPKW, dat is het punt, die vergroot je ook met burpees
Hehehehe, goed punt!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:16 schreef Perruche het volgende:
Henk, core stability kan je beter trainen met andere dingen dan "gewoon" buikspieroefeningen... die Side Planks bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Campagne Maria-In-Shape weer van start. Jaja.
Pre-O: rijstwafel met appelkersenstroop
O: twee twentse volkorenbollen met kaas en verse bladspinazie (groen!)
L: kom left-over soep van gisteren (Chinese tomaat met tauge en veggies --> groen!)
S: rondje rennen (Evy 14 denk ik)
T: groene smoothie (banaan-spinazie-kiwi denk ik --> groen!)
T: ?
D: ? (iig met groen!)
En ik ga vandaag die andere sportschule even bellen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]nu volhouden!
Ennuh, mooi al dat groen, maaruh, wit?![]()
Met horten en stoten, zowel tijdens het lopen als qua ritmequote:
Loop je ontspannen? Ik merk een grote verandering nu dat ik voor de 4e (quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Met horten en stoten, zowel tijdens het lopen als qua ritmeMaar les 13 iig wel uitgelopen, dus ga zo eens kijken hoe les 14 gaat
Ik heb collega's die door een project ofzo grijs worden, en als de stress over is weer hun eigen kleurquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:46 schreef Probability het volgende:
Ik heb vrienden met grijze haren! Die pas begin 20 zijn! Ik voelde mij toen wel oudvolgen mij kreeg mijn mama op haar 40e of zo pas haar eerste grijze haar dus ik zit hopelijk nog wel even safe!
Haha huh wat bizar!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb collega's die door een project ofzo grijs worden, en als de stress over is weer hun eigen kleur
Dit doe je dan in 1 keer?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Speciaal voor V1z0r, mijn nieuwe schema (met plaatjes!)
En ik doe bisetjes (ofzo), per groep 2 oefeningen afwisselen en dan alles 3 x 10. Gewichten weet ik even niet uit mijn hoofd.
borst
Bench Press http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/barbell_bench_press
Flat Dumbell fly http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/dumbbell_incline_fly
rug
wide grip front lat pull down http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/cable_lat_pulldown_rear
seated V-bar low lat pull in http://www.bodytrainer.tv(...)ated_row_narrow_grip
schouders
seated dumbell press http://www.bodytrainer.tv(...)houlder_press_seated
Standing universal upright rowing http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/cable_upright_row
biceps
Standing dumbell curl http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/dumbbell_curl
Hammer curl http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/dumbbell_hammer_curls
triceps
triceps press down http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/cable_triceps_pushdown
triceps press http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/lever_arm_extension
benen billen
leg press gemotoriseerd http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/sled_45leg_press
squat http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/barbell_squat
Ja! Moet vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit doe je dan in 1 keer?
Ik zou dan als volgorde aanhouden, benen, rug, borst, schouders, triceps, biceps.
Leg press gemotoriseerd
Ik zorg dat ik heel traag loop ja, anders houd ik het niet volquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Loop je ontspannen? Ik merk een grote verandering nu dat ik voor de 4e () keer met Evy ben begonnen. Liever te langzaam dan te moeilijk, ontspannen lopen en schouders naar beneden houden. Verder gaat het je natuurlijk zeker lukken om tot de 5 km te komen
hoevaak loop je per week?
Oh! Dat zou verklaren waarom ik ben aangekomen zonder raar te eten. Maar heb niet echt vreetkicks, at de laatste tijd vrij normaal en sportte ook nog. Dus misschien zijn het de pillen zelf. Geen idee, maar ik zal blij zijn als het juli is, dan is het ergste wel voorbij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:53 schreef loveli het volgende:
Zijn dat die hooikoortspillen met vreetkick? Iemand die ik ken komt er altijd 5 kilo van aan.
Burpeesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:09 schreef V1z0R het volgende:
Even opgezocht, gaat om cetirizine.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh! Dat zou verklaren waarom ik ben aangekomen zonder raar te eten. Maar heb niet echt vreetkicks, at de laatste tijd vrij normaal en sportte ook nog. Dus misschien zijn het de pillen zelf. Geen idee, maar ik zal blij zijn als het juli is, dan is het ergste wel voorbij.
^^quote:
Ik heb al jaren grijze haren, alleen zijn ze niet echt zichtbaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Henk, hebben jullie weer stroomstoring gehad?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja! Moet vanMarcello
. En je weet het, al zegt
Marcello
spring, dan spring ik.
Het leg press ding is een gewone, maar er zit een motortje in waarmee je je zitting naar voren kunt schuiven.
Zal 'm vanavond nog even stalken over de volgorde.
Hij vond vorige week ook dat ik eerst interval moest doen qua cardio. Dus nu ga ik gewoon eerst naar de sportschool en daar vandaan 3,5 km hardlopen.![]()
Ik haat cardio apparaten, veel te benauwd daar binnen.
Yup!!! Die had ik in Frankrijk gekocht, wegens het vergeten van mijn eigen Aerius pillen. En ze hielpen wel, dus heb het doorgeslikt. Nu liggen ze in de prullenbak.quote:
Ik doe dit schema 2 keer per week. Naast 2 keer hardlopen (woensdag eens 7 km doen en in het weekend ook weer gewoon braaf mn rondjes gaan rennen) en 1 keer spinning.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:05 schreef V1z0R het volgende:
met buikspieroefeningen pak je eigenlijk alleen maar buik en rug mee, burpees je hele lichaam.
[..]
Ah zoIk dacht al, beetje makkelijk legpressen als een motor het voor je doet
Volgorde zou ik zo doen omdat je zo de zwaarste oefeningen het eerst pakt. Squat is namelijk niet alleen benen en billen maar ook direct rug en buik, et cetera.
Als je eventueel vind dat je een groep 'extra' moet trainen omdat die achterloopt, zou je die als eerste kunnen pakken.
Heb je ook wel eens een dag dat je niet 3 x 10 hoeft maar 2 x 10 en 1x tot falen moet gaan of zo? Pak je namelijk best prestatiewinsten mee.
je kan ook niet hard rennenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja! Hoe vergroot ik springkracht?
Ik kan gewoon echt niet hoog springen!
Touwtje spannen en zijdelings overheen springen met 1 beenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Logica zegt aardappelschijfjes en kaas voor erop, maar da's vast niet heel slankiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:53 schreef Mixende_match het volgende:
Nog ideeën voor in m'n ovenschotel? Eet ik niet zo vaak, vandaar! Ik heb: italiaanse wokgroente, mager gehakt en ...?
Haha ja zegt mijn gedachte ook, daarom vraag ik ff om suggesties hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Logica zegt aardappelschijfjes en kaas voor erop, maar da's vast niet heel slankie
Als je googled op 'ovenschotel groenten gehakt' dan komt er ook een hele hoop!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:58 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Haha ja zegt mijn gedachte ook, daarom vraag ik ff om suggesties haha
Ik zou aardappelpuree met kaas uit de oven maken, daarbij gehakt balletjes in groenten-tomatensausquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:58 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Haha ja zegt mijn gedachte ook, daarom vraag ik ff om suggesties haha
Ging het goed? Top hoor! wanneer heb je de uitslag?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
Aced itDat was een fijn laatste tentamen
Wie ben jij en wat heb je met MoBlo gedaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
Aced itDat was een fijn laatste tentamen
Kennelijk!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:15 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je buik is niet gewend aan al dat groen
Yup, maar wel fijn dat ze hier gewoon één teruggeefdatum hebben voor alles. 't Duurt wel even, maar je zit niet 3 weken lang je mail te checkenquote:
Boxjumps! Zie youtube voor wat voorbeelden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja! Dat klopt!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je kan ook niet hard rennen
en ik kan ook niet hoog springen, ben bang dat ik op mijn bek ga
Goed punt!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef loveli het volgende:
Verder weet ik niet zo zeker of Henk ooit nog over hekjes moet gaan springen.
En kan ik daarna ook hoger springen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Touwtje spannen en zijdelings overheen springen met 1 been
Nee, je bent geen mietje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:30 schreef Perruche het volgende:
mag ik jullie mening; ik heb hier soms discussies dat "iedereen" 5 km zomaar moet kunnen lopen. Dat mijn "training" overbodig is. Ben ik nu een mietje of spreek ik met supermensen?
Dan moet ze nu weer stoppen met trainen dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:31 schreef loveli het volgende:
Mannen of vrouwen? Lopers of praters? Afspreken om een keer ongetraind 5 km met ze te gaan testen?
Ja, zoiets deed ik al op traptredes idd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Boxjumps! Zie youtube voor wat voorbeelden.
Beide, met die tweede weet ik niet wat je bedoelt, en het zijn bijna allemaal geoefende lopers!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:31 schreef loveli het volgende:
Mannen of vrouwen? Lopers of praters? Afspreken om een keer ongetraind 5 km met ze te gaan testen?
Nee, daar ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:30 schreef Perruche het volgende:
mag ik jullie mening; ik heb hier soms discussies dat "iedereen" 5 km zomaar moet kunnen lopen. Dat mijn "training" overbodig is. Ben ik nu een mietje of spreek ik met supermensen?
Je blijft nogal hangen bij les 2? haha.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:32 schreef Mixende_match het volgende:
Ik kan ook niet "zomaar" 5 km rennen hoor. Ben bezig met evy, ben pas bij les 2, vind ik zwaar zat hoor haha!
Je bent geen mietje!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:30 schreef Perruche het volgende:
Geoefende lopers => geen herinnering meer aan hoe het was toen ze voor het eerst gingen lopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
Beide, met die tweede weet ik niet wat je bedoelt, en het zijn bijna allemaal geoefende lopers!
Nee hoor, ik denk dat het verstandig is om op te bouwen met een schema! Vooral de eerste keer, of als je heel lang niet hebt gelopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:30 schreef Perruche het volgende:
Nee, heb 3x les 1 gedaan, en afgelopen week 3e keer les 2. Ga vd week les 3 doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je blijft nogal hangen bij les 2? haha.
Yupquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En kan ik daarna ook hoger springen?
3x les 1? Van Evy? Doe je de "oude" of de "nieuwe"? En benieuwd he, waarom deed je zo vaak les 1?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:37 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Nee, heb 3x les 1 gedaan, en afgelopen week 3e keer les 2. Ga vd week les 3 doen.
Ok dan! Ik ga kijken wat ik kan verzinnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
YupOf je doet boxjumps zoals Dino voorstelde.
Sommige sportscholen hebben daar een heel setje met 'boxes' voor verschillende hoogtes. Misschien bij die van jouw ook?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja, zoiets deed ik al op traptredes idd.
Dodelijk vermoeiend.
Maar op een bankje springen, dat is dus net te hoog. Dus hoe train ik de hoogte?
ik geloof de nieuwe. (2min lopen, 2min rennen) Ik deed het zo vaak omdat ik jaren lang niet gesport had, dus het ging nogal moeizaam. Ik wilde graag les 1 uitrennen zonder tijdens het rennen kapot te gaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
3x les 1? Van Evy? Doe je de "oude" of de "nieuwe"? En benieuwd he, waarom deed je zo vaak les 1?
Als dat zo voor je werkt, lekker doorgaan zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:37 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Nee, heb 3x les 1 gedaan, en afgelopen week 3e keer les 2. Ga vd week les 3 doen.
Ja dat heb ik ook. Steeds zijn 3 lessen hetzelfde. De eerste gaat dan boven verwachting, de tweede gaat lastiger en dan de derde gaan zo dat ik denk van "hoe kan ik in vredesnaam Nog langer rennen!".quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als dat zo voor je werkt, lekker doorgaan zou ik zeggen!Vind je het opbouwen anders te snel gaan? Ik merk bij mijzelf dat het nogal wisselt per dag hoe makkelijk of moeilijk het me af gaat.
Nooit zien staan bij mijn sportschool. Maar zal het eens navragen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sommige sportscholen hebben daar een heel setje met 'boxes' voor verschillende hoogtes. Misschien bij die van jouw ook?
Squatten helpt ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nooit zien staan bij mijn sportschool. Maar zal het eens navragen.
Jaa bij mij ook. Dus ik ga zo lekker door, ook al duurt het dan allemaal wat langer etc. Ik ga ook niet 3x pw maar 2x pwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als dat zo voor je werkt, lekker doorgaan zou ik zeggen!Vind je het opbouwen anders te snel gaan? Ik merk bij mijzelf dat het nogal wisselt per dag hoe makkelijk of moeilijk het me af gaat.
Nou, die zitten sowieso in mijn schema.quote:
volgens facebook is die nogal druk met asielzoekers 'redden'. Ik geloof dat MarMar graag actie voert!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:59 schreef Perruche het volgende:
Rennen natuurlijk. 5 km lopen kan ik ook wel
Waar is MarMar trouwens?
Kunnen steken ook komen van aangespande muscles? Ik heb er ook heel vaak 'last' van, ook als ik met lege maag ga trainen. Vandaag geprobeerd heel ontspannen te lopen, vooral niet te snel, en hoewel saai, het hielp wel. Liep heel makkelijk 2 x 13 en toen nog 1 x 10 om de zes km te completeren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:54 schreef Chicolate het volgende:
Maar 5km rennen aan 1 stuk door, of gewoon totaal 5 km? In dat laatste geval moet ik zeggen dat ik dat inderdaad makkelijk ongetraind kan doen ... Desnoods wandel je meer dan de helft van de tijd.
Ik heb gister weer 5x3min gerend en het ging echt lekker! Geen spierpijn ook nu. Wel weer wat moeite met ademhaling, ik span onbewust mijn buikspieren aan als ik ren en dat verzuurt na een tijdje, dus steken.
ontbijt? om 14.15? ajajaj....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:14 schreef anna82 het volgende:
[..]
Kunnen steken ook komen van aangespande muscles? Ik heb er ook heel vaak 'last' van, ook als ik met lege maag ga trainen. Vandaag geprobeerd heel ontspannen te lopen, vooral niet te snel, en hoewel saai, het hielp wel. Liep heel makkelijk 2 x 13 en toen nog 1 x 10 om de zes km te completeren.
Nu een klein bakje havermoutpap van sojamelk om te kijken of dit mijn nieuwe signature-ontbijt kan worden
Met mij niet, ik heb niet eens zin om de linkjes aan te klikken!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nou, die zitten sowieso in mijn schema.![]()
Deze ga ik ook gewoon thuis doen:
http://www.bodytrainer.tv(...)bridge_leg_extension
http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/bodyweight_plank
http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/bodyweight_side_plank
http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/bodyweight_push_up_on_knees
Ooit komt het wel goed met mij. Mn 500 traptredes voor vandaag zitten er iig weer gewoon op.
Nou, het fijne van die linkjes is dat je er sowieso zelf niet bij hoeft te bewegen (behalve dan die muisklik dan en evt. het optrekken van je wenkbrauwen). Maar je ziet ook hele heldere filmpjes van de oefeningen. Zodat zelfs ik begrijp wat ik moet doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
Met mij niet, ik heb niet eens zin om de linkjes aan te klikken!
Ik vind deze twee zinnetjes zo geniaal bij elkaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:59 schreef Perruche het volgende:
Rennen natuurlijk. 5 km lopen kan ik ook wel
Waar is MarMar trouwens?
Heb je het wel OF laten weken OF in de magnetron gedaan? anders isset niet lekker eh.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, nee joh! Ik heb mijn ontbijt en lunch al op: ik ben aan het proef-ontbijten
In de magne! Was een stuk zoeter dan met gewone melk, maar met de bosbessen en frambozen ergquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heb je het wel OF laten weken OF in de magnetron gedaan? anders isset niet lekker eh.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
volgens facebook is die nogal druk met asielzoekers 'redden'. Ik geloof dat MarMar graag actie voert!
Hardloop-appje! Ik gebruik Looptijden.nlquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Perruche het volgende:
Lekker Maria! Hoe track je je km's enzo?
Mijn T is getransformeerd van yoghurt en amandelen naar cashewnootjes, 10 zoute stokjes en een kiwi.
*noteert voor vrijdag*quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef Ml-etje het volgende:
Groente lasagnegeloof dat ik de broodkruim met oregano en parmezaan erover nog wel het lekkerste vind
De Jamie variantquote:
Oh, er is een recept voor de korst ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De Jamie variant
Al doe ik het met parmezaan ipv mozza.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:59 schreef conleche het volgende:
Heb geprofiteerd van mijn nog aanwezige KH-reserves en een flink stuk gerend; 9,2 km. Kijken of ik over 2 dagen nog zo soepel ga. Denk het welhaast niet, maar nu had ik nog nergens last van.
Volgens mij is het niet echt een lasagne toch, dat auberginegerecht van Jamie? Zitten toch heul geen lasagnebladeren in? Het is wel echt erg lekker!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, er is een recept voor de korst ?Ik dacht gewoon wat bij elkaar te gooien, aangezien er al lasagne op 't menu staat (hebben nog saus liggen en ga weer een nieuwe voorraad bladen maken)
Linkje naar 't recept dan?
Zoiets had ik vorige week ook gemaaktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet echt een lasagne toch, dat auberginegerecht van Jamie? Zitten toch heul geen lasagnebladeren in? Het is wel echt erg lekker!![]()
De vega-lasagne variant die ik maak lijkt er wel wat op, maar dan zit er ook nog gegrilde courgette bij en een bechamelsaus met kaas en twee lagen lasagnebladeren. En meer groenten door de tomatensaus.
http://koken-met-stijl.nl/jamie-olivers-aubergine-parmigianaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zoiets had ik vorige week ook gemaaktwas lekker
Maar 't ging me in dit geval vooral om de korstlaag
Nee maar hij wordt 80....quote:
Oooh nou tenzij je bang bent dat de visite erg veel te piepen heeft gewoon doen!quote:
Nah, ze kunnen nooit heeeeeeeeeeeeeeeel lang meer piepenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oooh nou tenzij je bang bent dat de visite erg veel te piepen heeft gewoon doen!
Ehh jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nah, ze kunnen nooit heeeeeeeeeeeeeeeel lang meer piepen
Slacker, net lijstje ja... T ?? Je hebt alles al denk ik?
Novem
Hoe is het met je ML, heb je meer last van je benen als het warmer is?
quote:
Euhwl. Zo'n teleurstelling is dat. Verheugen op een lekkere hap, is het bedorvenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mn armen zijn een beetje lam geloof ik.
En hardlopen ging van geen kanten.
En er zat schimmel in mn dichte bak kwark! Waar een tht op stond van 6 juni!
En er zat ook schimmel op mn tortellini die goed zou zijn tot begin juli volgens de verpakking.
Morgen maar een rondje gaan klagen bij de supermarkten.![]()
Nu lekker naar bed.
Als het blaren worden en/of je koorts krijgt? Zoiets zou ik doen denk ik. En anders blijven smeren met after sun of calendula (zo heet dat toch?) en eventueel paracetol.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wanneer moet je met verbrande huid naar de huisarts?
Wat phaidra zegt denk ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wanneer moet je met verbrande huid naar de huisarts?
Bah, blijft vervelend. Sterkte!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, het doet wel pijn en het is opgezwollen, maar ik voel me verder niet ziek. Gewoon flink blijven smeren dus!
Gecondoleerd en sterktequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:53 schreef Sjaapje het volgende:
88, maar het was mijn lievelingsoma, laatste jaren wel enorm dementerend en het was echt haar tijd. Maar gevoel dat ik niet kan rouwen, super druk op werk en volgende week vertrek ik op reis...
En ik zit maar te bedenken hoe ik dit allemaal weg ga krijgen vandaag, want dat pistoletje en die bak salade zijn best groot! Maar ik denk dat ik inderdaad nog wel wat lust na het hardlopen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:30 schreef Vlierbloesem het volgende:
Mooi lijstje Goodbye, maar misschien net wat weinig? Is een extra T na het sporten (nog een bak kwark bijvoorbeeld) een optie?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En ik zit maar te bedenken hoe ik dit allemaal weg ga krijgen vandaag, want dat pistoletje en die bak salade zijn best groot! Maar ik denk dat ik inderdaad nog wel wat lust na het hardlopen!
Teehee!quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:58 schreef Phaidra het volgende:
Woensdagochtendplaatje voor jullie
[ afbeelding ]
Kans bestaat ook nog dat ik voor het eten ga hardlopen, als de temperatuur een beetje te doen is!quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:59 schreef V1z0R het volgende:
Lean green Maria-machine!
He, vervelend, Sjaapje![]()
Is dat je veel groente en geen vlees vriendin, Nallster? Zoek dan nog wat E voor na je S
Niet verkeerd, GB, zou dan zelf al snel m'n D opsplitsen in twee porties, 1 voor m'n S en 1 na...
Maar dat is omdat ik het vervelend vind om met een volle maag te gaan sporten en ik erna juist trek krijg.
Is het ook!quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:44 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]. Soms zijn hoeveelheden lastig in te schatten bij lijstjes.
Hier las ik overheen. Tof zeg dat het zo goed gaat. lekker alles weer oppakken!quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:01 schreef Chicolate het volgende:
Sporten is zo fijn. Gisteren was ik bij mn ouders en zag op de klok opeens dat een kwartier later mijn taekwondo training zou beginnen. Spontaan besloten om daar naartoe te gaan, en het ging best lekker
. Staat de score van deze week tot nu toe op 2x hardlopen (3 km per keer) en 1x taekwondo, daar komt nog minstens 1x hardlopen bij. Strakke benen/kont, here I come
. En ik ben er niet moe van. Dus ik geloof dat ik het nu eindelijk gewonnen heb van pfeiffer.
Gecondoleerd sjaapje
Kloptquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:59 schreef V1z0R het volgende:
Lean green Maria-machine!
He, vervelend, Sjaapje![]()
Is dat je veel groente en geen vlees vriendin, Nallster? Zoek dan nog wat E voor na je S
Niet verkeerd, GB, zou dan zelf al snel m'n D opsplitsen in twee porties, 1 voor m'n S en 1 na...
Maar dat is omdat ik het vervelend vind om met een volle maag te gaan sporten en ik erna juist trek krijg.
Wodka heeft ze elke keer nog gedronken bij low-carb.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:41 schreef the85mc het volgende:
Wat een naar nieuws sjaapje. Heel veel sterkte..
Conleche, voor mijn gevoel eet je echt heel weinig! In hoeveel tijd ben je die 1,2 kg afgevallen?
En misschien ben ik aan het zeuren, maar zie het als opbouwend, iedere dag wodka, ok, daar heb ik al naar gevraagd. Ieder zijn gewoonten/genietmomenten. Maar dat drink je hopelijk niet direct na het sporten toch? Alcohol na sporten komt zo hard aan, dat is echt niet normaal meer. Ik kan vrij goed tegen alcoholmaar als ik na het sporten 1 biertje drink word ik al helemaal licht in mijn hoofd. En dan ben ik waarschijnlijk ook nog een stukje groter dan jij..
Gaat me niet om dat ze wodka drinkt, maar meer wanneer. In het lijstje staat het direct na sporten. Dat zou ik zelf niet zo snel doen..quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wodka heeft ze elke keer nog gedronken bij low-carb.
Wel eens over weinig, weet het is low-carb en verzadiging is hoger maar een bruto van 1250 met hardlopen erbij zint me minder.
Nee? Een lekker biertje na het sporten, heerlijk!quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:57 schreef the85mc het volgende:
[..]
Gaat me niet om dat ze wodka drinkt, maar meer wanneer. In het lijstje staat het direct na sporten. Dat zou ik zelf niet zo snel doen..
Is hier zeker van toepassing ja, bedacht me ineens dat ik over ongeveer zes weken op vakantie ga!quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:45 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Mooie lijstjes, het is te merken dat de zomer er aan komt
Ik doe dat soms wel eens, maar wel met een paar uur ertussen en dan nog voel ik em behoorlijk aankomen. Laatst heb ik dat wel eens gedaan, na een dag sporten gingen we uit eten en ik bestelde een biertje. Die klapte er behoorlijk in.. Daarna maar aan het water gegaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee? Een lekker biertje na het sporten, heerlijk!![]()
Afhankelijk van wanneer ik sport, natuurlijk.
Is te weinig dit Vik. Tenzij je 150 gram feta eet, maar dat is ook niet de gezondste optie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:53 schreef Viking84 het volgende:
Lijstjeeeeeeeeeeee:
O: yoghurt met banaan/honing
T: twee bth pindakaas
L: twee bth kaas
T: appel
T: wat worteltjes
S: 7 km hardlopen (als het aan het eind van de dag nog goed voelt, anders ga ik morgen)
T: salade spinazie, erwten, fetakaas
Normaler dan die van gisteren want toen had ik een banaan als O en een frikandel en een warm broodje als L.
Ik zal je eens een link naar een foto sturen waaruit blijkt dat het best nodig is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:45 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Mooie lijstjes, het is te merken dat de zomer er aan komt
Als we dan toch over het lijstje van Co vallen, dan stoort het mij dat de kcalintake dankzij de wodka op 1250 komt. Hardlopen lijkt me prima aan het begin van low carb, later wordt het lastiger. Voor zover ik Co ken weet ze aardig over zichzelf hoe ze reageert op alcohol na sport.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wodka heeft ze elke keer nog gedronken bij low-carb.
Wel eens over weinig, weet het is low-carb en verzadiging is hoger maar een bruto van 1250 met hardlopen erbij zint me minder.
Denk op de gok dat anderhalf keer genoeg is, misschien is dat zelfs nog te veel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:03 schreef Phaidra het volgende:
Even heel off-topic tussendoor, maar hier zitten volgens mij wel wat mensen met verstand van naaien (). Omdat de dakkapel waarschijnlijk niet op tijd geplaatst gaat worden, zijn we de babykamer nu maar af aan het maken. Er zit nu een schuin dakraam in en daar wil ik een simpel gordijntje in hangen. Boven en onder een roede en dan een stofje op maat maken die je vanaf de zijkanten dicht kan schuiven. Maar hoeveel stof moet ik daarvoor bestellen? 2x de breedte ivm plooitjes?
Nootjes it will be danquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:03 schreef Novem het volgende:
[..]
Is te weinig dit Vik. Tenzij je 150 gram feta eet, maar dat is ook niet de gezondste optie.
Zou toch overwegen wat carbs bij je D te doen, of anders een avocado ofzo, handje noten/zaden etc.
Beter iets te veel dan te weinigquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Denk op de gok dat anderhalf keer genoeg is, misschien is dat zelfs nog te veel.
Zoiets idd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Denk op de gok dat anderhalf keer genoeg is, misschien is dat zelfs nog te veel.
Maakt niet uit, eitjes zijn sowieso goed!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nootjes it will be dan. Deze D laat zich niet goed combineren met carbs.
Zitten in eieren ook carbs?. Anders kan ik nog wel twee gekookte eitjes eten
.
Die D laat zich heel goed comineren met koolhydraten. Een flink stuk volkorenbrood met roomboter en zout, bijvoorbeeld!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Nee joh, het is misschien hooguit voor een paar maandenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zoiets idd.![]()
Moet het perfect bij je kamertje passen? Anders is het misschien wel handig om op de markt te kijken.Heb je voor een paar euro een stofje.
http://www.101woonideeen.(...)ordijnen-kiezen.htmlquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Beter iets te veel dan te weinig. Anderhalf staat genoteerd, straks maar even meten.
Mja, zij en duizenden voetballers elk weekendquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:57 schreef the85mc het volgende:
[..]
Gaat me niet om dat ze wodka drinkt, maar meer wanneer. In het lijstje staat het direct na sporten. Dat zou ik zelf niet zo snel doen..
Nee, geen carbs, maar dat maakt niet uit toch, na het hardlopen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Tnx! Ik had wel gezocht, maar kon geen how-to vinden. Jij zoekt blijkbaar beterquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:10 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.101woonideeen.(...)ordijnen-kiezen.html
Hier nemen ze voor een gordijn met ringen 1.6*breedte, met zo'n roede heb je kleine plooitjes en als je te veel stof hebt lijkt het me dat je raam 'verliest' omdat ze niet helemaal open kunnen.
Afhankelijk van de soepelheid van de stof.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien loop ik ook wel te zeuren om niks. Het viel me op dus zei ik dat.. Aangezien dat bij mij niet echt relaxt gaat dacht ik dat het bij anderen ook zo was. Maar blijkbaar ben ik de uitzondering haha.. (Of ik ben het bierdrinken verleerd..)quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mja, zij en duizenden voetballers elk weekend
Ik had er ook weinig zin in, maar ik krijg het anders echt niet voor elkaar. Dus nu liever 2 weken even bikkelen en dan nog twee weekjes weer opbouwen en ik ben er weer van af. Dat sporten is wel een dingetje ja. Ik denk dat ik morgen nog net kan hardlopen, maar daarna wordt dat lastig schat ik in. Ik ga het proberen met korte stukjes rennen, afgewisseld met gewoon wandelen, dat moet lukken en gewoon wat oefeningen thuis. En misschien Pilates. Sociale dingen zie ik niet zo tegen op; in restaurants vind ik low carb echt supermakkelijk: ik kies gewoon vlees of vis met groenten en eventueel kaas toe.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:29 schreef Goodbye het volgende:
Mooie en lekkere lijstjes, Co!Ik zit te twijfelen of ik ook weer even lowcarb zal gaan doen.. Maar ik ben best veel aan het sporten de laatste tijd en dat wil ik ook volhouden, dus dat houdt me een beetje tegen. Plus dat ik het op sommige sociale momenten gewoon erg lastig vind als er niks low carberigs voor handen is.
Thx. Ik ga me ook eens verdiepen in sportvoedingquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:14 schreef Novem het volgende:
[..]
Nee, geen carbs, maar dat maakt niet uit toch, na het hardlopen?
Mijn trainer raadde me aan om op sportdagen wel carbs bij mijn D te eten, omdat je na een training je voorraden weer aan moet vullen. Dan kan je op rustdagen makkelijk de carbs weglaten, mits je dan wel andere calorierijke dingen eet. Alleen groente is niet genoeg als D, tenzij je overdag heel veel en gevarieerd hebt gegeten natuurlijk.
Ik wil stofjes altijd voelen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee joh, het is misschien hooguit voor een paar maanden. Wil vrijdag sowieso naar de markt (moet nog een stuk schuimrubber scoren), dus kan ook naar stofjes kijken dan. Maar online zijn ze ook niet duur.
In 1 dag.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:41 schreef the85mc het volgende:
Wat een naar nieuws sjaapje. Heel veel sterkte..
Conleche, voor mijn gevoel eet je echt heel weinig! In hoeveel tijd ben je die 1,2 kg afgevallen?
En misschien ben ik aan het zeuren, maar zie het als opbouwend, iedere dag wodka, ok, daar heb ik al naar gevraagd. Ieder zijn gewoonten/genietmomenten. Maar dat drink je hopelijk niet direct na het sporten toch? Alcohol na sporten komt zo hard aan, dat is echt niet normaal meer. Ik kan vrij goed tegen alcoholmaar als ik na het sporten 1 biertje drink word ik al helemaal licht in mijn hoofd. En dan ben ik waarschijnlijk ook nog een stukje groter dan jij..
Ik gok dat het een vrij dun simpel katoenen stofje wordt. Verduisteren vind ik niet nodig in ieder geval.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Afhankelijk van de soepelheid van de stof.
Ok, als het dun is dan is die 1,5 prima.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik gok dat het een vrij dun simpel katoenen stofje wordt. Verduisteren vind ik niet nodig in ieder geval.
Misschien ligt het ook aan de hoeveelheden wodka die ik vroeger dronkquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:26 schreef conleche het volgende:
[..]
In 1 dag.![]()
Ja, ik ben met je eens dat dit niet veel is, maar het is low carb en het is maar twee weken. Ik probeer eiks rond de 1500 kcals uit te komen, maar dat is echt lastig als je geen kh's eet. Wat betreft de alcohol, het is wel na het sporten, maar niet direct erna. Een uurtje zit er zeker tussen en het is een heul klein glaasje wodka, hè, ik bedoel, het gaat hier niet om sloten.
Ja, klopt! Ik heb nog geen boodschappen gedaan! Al die dingen ga ik vanavond inslaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mja, zij en duizenden voetballers elk weekend
2010 low-carb lijstjes waren meer 1500 - 1700... Verschil dat ik zie zit 'm in hoeveelheid vet, kippepoten tegenover kipfilet en knabbelspekjes met filet A all over the place!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:24 schreef the85mc het volgende:
[..]
Misschien loop ik ook wel te zeuren om niks. Het viel me op dus zei ik dat.. Aangezien dat bij mij niet echt relaxt gaat dacht ik dat het bij anderen ook zo was. Maar blijkbaar ben ik de uitzondering haha.. (Of ik ben het bierdrinken verleerd..)
Goed punt. Plundra is 'ergens in de zomer'quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Afhankelijk van de soepelheid van de stof.
Ik wil 4 kilo kwijt. Of 5 mag ook. Ik startte gisteren met 61,9. Ik heb het begin 2011 ook gedaan, toen 3 weken en toen was ik volgens mij iets van 5 kilo kwijt. Maar ik vind 58 eigenlijk wel prima, hoewel 57 ook mag.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:32 schreef V1z0R het volgende:
Hoeveel wilde je trouwens kwijt, Co? 2010 was je -3,8 in 2 weken met inderdaad lijstje van 1500-1700.
[..]Nee, gewoon goed dat je jouw ervaring meld en doorgeeft. Gewaarschuwd mens en zo (mocht iemand dan de symptomen herkennen).
Denk ook dat jouw VP ermee te maken heeft, is vrij laag bij jou en al het alcohol zal je natuurlijk gaan merken in je spieren omdat het niet door een grotere vetmassa heen hoeft.
Ha! Mijn record is 4 kilo in 1 dag.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:26 schreef conleche het volgende:
[..]
In 1 dag.![]()
Ja, ik ben met je eens dat dit niet veel is, maar het is low carb en het is maar twee weken. Ik probeer eiks rond de 1500 kcals uit te komen, maar dat is echt lastig als je geen kh's eet. Wat betreft de alcohol, het is wel na het sporten, maar niet direct erna. Een uurtje zit er zeker tussen en het is een heul klein glaasje wodka, hè, ik bedoel, het gaat hier niet om sloten.
Nou weet ik niks van te veel alcohol drinken, maar bij mijn weten heeft je vetpercentage er weinig mee te maken, want het wordt in je bloed opgenomen en niet in je vet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:32 schreef V1z0R het volgende:
Hoeveel wilde je trouwens kwijt, Co? 2010 was je -3,8 in 2 weken met inderdaad lijstje van 1500-1700.
[..]Nee, gewoon goed dat je jouw ervaring meld en doorgeeft. Gewaarschuwd mens en zo (mocht iemand dan de symptomen herkennen).
Denk ook dat jouw VP ermee te maken heeft, is vrij laag bij jou en al het alcohol zal je natuurlijk gaan merken in je spieren omdat het niet door een grotere vetmassa heen hoeft.
Nee, die was van Hoogvliet. Melkan milde kwark ofzo. Niet eens de goedkoopste variant.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:39 schreef loveli het volgende:
Henk, was het C1000 magere kwark met schimmel? Had ik pas ook, maar dan niet tht tot juni.
volgens mij heeft het ook wel met hormonen te maken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ha! Mijn record is 4 kilo in 1 dag.
Niet dat ik begrijp hoe dat kan overigens, maar dat is een ander verhaal.
Nouja, ik zal jullie maar niet vermoeien met verhalen over hoe je de ene week maar blijft snaaien en de andere week geen problemen hebt met normaal en gezond eten. Ik blijf me er over verbazen.
Ik blijf gewoon weer eens mn best doen om netjes te eten en hopelijk ben ik tegen de tijd dat die Urbanathlon is, een lean and mean fighting machine. Met spierballen.
Meer vet, meer bloedvolume, lagere concentratie alcohol per liter bloed was m'n redenering.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou weet ik niks van te veel alcohol drinken, maar bij mijn weten heeft je vetpercentage er weinig mee te maken, want het wordt in je bloed opgenomen en niet in je vet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |