hoe noordelijk zit je dan? November op de hoogte waar ik zit is meestal vooral triest. Veel regen en donkerheid, maar nog geen mooie sneeuw...quote:Op zondag 27 mei 2012 15:43 schreef sigme het volgende:
Warm he? We gaan vannacht op pad richting zuid Frankrijk.
Zojuist geboekt:
[ afbeelding ]
November, Noorwegen
"Nette"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:08 schreef Ml-etje het volgende:
Maar waar loop je dan op V1z? Nette dichte schoenen dan ofzo?
Oh ok.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
"Nette"bruine leren sneakers...
Maar in geen enkele vorm van schoenen zie je me snel zonder sokken, want zweet
Lekker zittende broek, meestal geen bh, fijne warme trui. Vooral laagjes, want temperatuur in vliegtuigen kan erg verschillen. Ik heb ook altijd een paar warme sokken bij me, want ik heb een hekel aan schoenen aan hebben in het vliegtuig. Zo ongeveer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Voor de lange vliegers, wat dragen jullie normaal? Ik heb nog nooit zolang gevlogen, in de auto is het meestal lekker zittende broek en hemdje en capuchontrui.
Ja, hij was ook echt erg lekker! Eerste keer dat ik het maakte maar vond hem lekkerder dan die in het restaurant die ik had gehadquote:
Had jij die tip met het theezakje vorige week dan ook nog meegekregen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik draag ook sokken in alle schoenen die geen sandaaltjes ofzo zijn. Zweetvoeten, ongeloofelijk.
Zo, lekker ontbeten. Vandaag begint het semi-normale leven weer, In ieder geval een flink aantal uur werken. We hebben echt een top appartement hier, fijn groot en veel plaats, internet en een keukentje. We zitten nu nog te ontbijten. Witte broodjes met hagelslag, yoghurt, wat aardbeien en een flinke kop koffie. Fijn leven zo!
quote:And in case those fragrances building up at the gym are less than ideal, throw some dry tea bags in running shoes or a smelly bag when not in use. The tea bags will help absorb the musky scents while imparting some of their own — more pleasant — aroma.
nee, nog niet gezien, thanks!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Had jij die tip met het theezakje vorige week dan ook nog meegekregen?
Zo niet...
[..]
Receptje? /obviousquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, hij was ook echt erg lekker! Eerste keer dat ik het maakte maar vond hem lekkerder dan die in het restaurant die ik had gehad
Bruce was vast gaaf!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gister zonder sokken in m'n All Stars gegaan. Tegen de tijd dat we op het festivalterrein waren kon ik direct door naar de ehbo om de blaren door te laten prikken..
En hoi!.
Wow! Veul! In heel korte tijd, wat is je geheim?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik doe een Minilotje! -4-4 kg tov vorige week dinsdag!
Waar is Minilot trouwens? Nog steeds op zoek naar bewijzen dat de spaarstand niet bestaat?
Ja, dat vroeg XM ook al nadat ik in na 1 dag 4 kg was afgevallen. Ik denk dat het vocht was van mn vliegreis van 1 dag ofzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wow! Veul! In heel korte tijd, wat is je geheim?![]()
Hier +1,5 na familie weekendje weg. Matigjes! Vandaag nog vrij dus ga maar eens hardlopen.
Laatste T, KH's toevoegenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:35 schreef Nallie het volgende:
Ik heb ook sokkenvind het echt te koud voor slippers nu. Koude voeten syndroom
Planning:
O: havermout met blauwe bessen
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 kleine speltbh met pindakaas en 2 met krabsalade (nog over van de boottocht)
T: flink wat erwtjes met een beetje feta
T: paar nootjes
D: omelet met erbij wat spinazie en avocado, snee brood
S: ruim een uur boksen
T: eiwitshake met banaan
Zoiets denk ik
Stond ook in mijn lijstje gisteren, maar hier nog een keer. Heb dit recept gebruikt maar de cashewnoten weggelaten en de komijn gewoon met de knoflook en gember mee aangebakken. Verder zelf bouillon gemaakt van 2 kippepoten en een mme jeanette peper om wat pit mee te geven. Geserveerd met geplukte kip van de soepbouten, gebakken banaan (bakbanaan, geen gewone) en de paksoi.quote:
Oh ja, dat doe ik! Doe er havermout doorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Laatste T, KH's toevoegen![]()
Waarom? Uur boksen is slopend en je reserves zullen leeg raken. KH's wil je dus aanvullen om te voorkomen dat je de eiwitten in je shake gaat verbranden in plaats van dat je ze als bouwstof gebruikt.
Boksen? Jij bikkel!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh ja, dat doe ik! Doe er havermout doorhad ik er niet bijgezet nog! Thanks
Ahquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Stond ook in mijn lijstje gisteren, maar hier nog een keer. Heb dit recept gebruikt maar de cashewnoten weggelaten en de komijn gewoon met de knoflook en gember mee aangebakken. Verder zelf bouillon gemaakt van 2 kippepoten en een mme jeanette peper om wat pit mee te geven. Geserveerd met geplukte kip van de soepbouten, gebakken banaan (bakbanaan, geen gewone) en de paksoi.
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Boksen? Jij bikkel!
[..]
Ahga ik dit weekend eens maken, thanks!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorik vecht niet, het is alleen training. Maar wel echt fijne sport!
Cool! Bikkelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heb het ook gedaan, de training an sich is al fijn.
Heb wel echt ook in de ring gestaan.
Goed he!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:27 schreef Perruche het volgende:
Dan ben ik benieuwd naar wat er allemaal in die saus zat, xliefs.
An, hoe kom je erbij om 36 minuten yoga te doen. Doe er dan 30, of 40. NIET 36, 32 of 34! Aaargh de autist in mij kan er niet tegen.
Doe je hem op je handen of op je ellebogen? Sowieso de eerste tijd de plank eerst op je ellebogen doen. Zo maak je meer ruimte om te werken aan je ademhalen en "maak je je borst open". Als je in je positie gaat staan beginnen met een uitademing. Als je dan staat moet je wel inademen en krijg je sneller ritme!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zeg, heeft iemand hier tips over hoe ik de plank kan doen en tegelijkertijd kan ademhalen?
Moet van Aurum meer aan mn core stability doen (en van mezelf ook wel hoor), dus ik heb net even wat dingen liggen doen, maar ademhalen tijdens het goed uitvoeren van de plank is behoorlijk moeilijk!
Zijn die 36 minuten dan incl of excl chillen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Goed he!![]()
Ik gebruik af en toe een yoga app. Die vindt dat je na je intensieve oefeningen op het laatst 10 minuten op de grond moet blijven liggen om te chillen. En ik vind tien minuten een beetje lang, dus op den duur stop ik gewoon
Incl 2 minuten chillen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zijn die 36 minuten dan incl of excl chillen?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:25 schreef V1z0R het volgende:
"Waarom lig je daar?"
Ik ben aan het sporten!
Wil jou wel eens een yogalesje zien meedraaienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:25 schreef V1z0R het volgende:
"Waarom lig je daar?"
Ik ben aan het sporten!
Wat moet die smiley voorstellen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:26 schreef xliefs. het volgende:
Dadelijk mooi fiets tochtje uitgestippeld! a 50 km :$,
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:26 schreef An24 het volgende:
[..]2 minuten chillen tegenover 15 keer opdrukken is helemaal niet raar
Zie knipoogquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:39 schreef V1z0R het volgende:
Ml, ik ben niet zo lenig...
[..]was positief bedoeld... Ik chill ook altijd op de bench na m'n borsttraining.
Pindasoepquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Stond ook in mijn lijstje gisteren, maar hier nog een keer. Heb dit recept gebruikt maar de cashewnoten weggelaten en de komijn gewoon met de knoflook en gember mee aangebakken. Verder zelf bouillon gemaakt van 2 kippepoten en een mme jeanette peper om wat pit mee te geven. Geserveerd met geplukte kip van de soepbouten, gebakken banaan (bakbanaan, geen gewone) en de paksoi.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ha, ik ben opgestaan. Vannacht om kwart voor vier thuis na twee best wel slopende dagen. Ik voel me ook compleet uitgedroogd. We dachten heel slim te zijn en een tray met bekers water mee te nemen de pit in, maar als je daar een half uur mee in je handen staat ben je dat ook wel zat. Toen zijn we maar water gaan uitdelen aan mensen om ons heen, maar hadden we dus zelf vanaf half zes niets meer te drinken. M'n voeten zijn een en al leukoplast en ik ben onwijs verbrand, dus helemaal ongeschonden uit de strijd gekomen ben ik niet.. Maar man, wat was het tof!
. Het concert in Keulen was goed, maar we zaten in een wat doods vak (de Duitsers komen meestal niet zo gemakkelijk los) en het geluid was niet zo best. Gister op Pinkpop stonden we echter vooraan, was de sfeer briljant en het geluid geweldig, dus die ervaring was wel een keer of tien zo intens!
Sowieso, Pinkpop! Seasick Steve!. Mumford and Sons!
.
.
Water!.
Zag 'm welquote:
Afhankelijk van wat er verder in de ovenschotel zit lijkt het weinig..?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:06 schreef Mixende_match het volgende:
Lijstje:
O: mag yoghurt met muesli
T: nog niks
L: 3 volk bth kaas/pindakaas
T: appel
D: ik denk een ovenschotel met veul groente.
S: buikspieroefeningen 110 x
Comments?
Mooie planning!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:55 schreef Novem het volgende:
[..]
PindasoepMadame Jeanette
Ik ga dit recept ook een keer proberen! Jammer alleen dat vriendje allergisch is voor pinda's
Doe het wel als hij een keer weg is
Het is op de foto alleen wel vele malen lichter dan Surinaamse pindasoep, ben benieuwd.
+1.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:09 schreef V1z0R het volgende:
Ligt eraan wat er in die ovenschotel allemaal gaat... Zou voornamelijk zeggen meer eiwitten!
En waarom buikspieroefeningen? Gebruik die tijd dan voor nuttigere oefeningen, burpees of zo
Ja dan tikt het wel aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:04 schreef V1z0R het volgende:
Leek in eerste instantie beetje weinig, Novem, maar makreel...
Omdat core stability ook heel belangrijk is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:09 schreef V1z0R het volgende:
Ligt eraan wat er in die ovenschotel allemaal gaat... Zou voornamelijk zeggen meer eiwitten!
En waarom buikspieroefeningen? Gebruik die tijd dan voor nuttigere oefeningen, burpees of zo
Nee joh, veel te veel geld voor iets wat hij wel leuk, maar niet geweldig vindt. Dat ik nou zo gek ben...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:17 schreef V1z0R het volgende:
Baard was niet mee!?
HPKW, dat is het punt, die vergroot je ook met burpees
Hehehehe, goed punt!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:16 schreef Perruche het volgende:
Henk, core stability kan je beter trainen met andere dingen dan "gewoon" buikspieroefeningen... die Side Planks bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Campagne Maria-In-Shape weer van start. Jaja.
Pre-O: rijstwafel met appelkersenstroop
O: twee twentse volkorenbollen met kaas en verse bladspinazie (groen!)
L: kom left-over soep van gisteren (Chinese tomaat met tauge en veggies --> groen!)
S: rondje rennen (Evy 14 denk ik)
T: groene smoothie (banaan-spinazie-kiwi denk ik --> groen!)
T: ?
D: ? (iig met groen!)
En ik ga vandaag die andere sportschule even bellen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]nu volhouden!
Ennuh, mooi al dat groen, maaruh, wit?![]()
Met horten en stoten, zowel tijdens het lopen als qua ritmequote:
Loop je ontspannen? Ik merk een grote verandering nu dat ik voor de 4e (quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Met horten en stoten, zowel tijdens het lopen als qua ritmeMaar les 13 iig wel uitgelopen, dus ga zo eens kijken hoe les 14 gaat
Ik heb collega's die door een project ofzo grijs worden, en als de stress over is weer hun eigen kleurquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:46 schreef Probability het volgende:
Ik heb vrienden met grijze haren! Die pas begin 20 zijn! Ik voelde mij toen wel oudvolgen mij kreeg mijn mama op haar 40e of zo pas haar eerste grijze haar dus ik zit hopelijk nog wel even safe!
Haha huh wat bizar!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb collega's die door een project ofzo grijs worden, en als de stress over is weer hun eigen kleur
Dit doe je dan in 1 keer?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Speciaal voor V1z0r, mijn nieuwe schema (met plaatjes!)
En ik doe bisetjes (ofzo), per groep 2 oefeningen afwisselen en dan alles 3 x 10. Gewichten weet ik even niet uit mijn hoofd.
borst
Bench Press http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/barbell_bench_press
Flat Dumbell fly http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/dumbbell_incline_fly
rug
wide grip front lat pull down http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/cable_lat_pulldown_rear
seated V-bar low lat pull in http://www.bodytrainer.tv(...)ated_row_narrow_grip
schouders
seated dumbell press http://www.bodytrainer.tv(...)houlder_press_seated
Standing universal upright rowing http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/cable_upright_row
biceps
Standing dumbell curl http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/dumbbell_curl
Hammer curl http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/dumbbell_hammer_curls
triceps
triceps press down http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/cable_triceps_pushdown
triceps press http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/lever_arm_extension
benen billen
leg press gemotoriseerd http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/sled_45leg_press
squat http://www.bodytrainer.tv/en/exercise/barbell_squat
Ja! Moet vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit doe je dan in 1 keer?
Ik zou dan als volgorde aanhouden, benen, rug, borst, schouders, triceps, biceps.
Leg press gemotoriseerd
Ik zorg dat ik heel traag loop ja, anders houd ik het niet volquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Loop je ontspannen? Ik merk een grote verandering nu dat ik voor de 4e () keer met Evy ben begonnen. Liever te langzaam dan te moeilijk, ontspannen lopen en schouders naar beneden houden. Verder gaat het je natuurlijk zeker lukken om tot de 5 km te komen
hoevaak loop je per week?
Oh! Dat zou verklaren waarom ik ben aangekomen zonder raar te eten. Maar heb niet echt vreetkicks, at de laatste tijd vrij normaal en sportte ook nog. Dus misschien zijn het de pillen zelf. Geen idee, maar ik zal blij zijn als het juli is, dan is het ergste wel voorbij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:53 schreef loveli het volgende:
Zijn dat die hooikoortspillen met vreetkick? Iemand die ik ken komt er altijd 5 kilo van aan.
Burpeesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:09 schreef V1z0R het volgende:
Even opgezocht, gaat om cetirizine.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh! Dat zou verklaren waarom ik ben aangekomen zonder raar te eten. Maar heb niet echt vreetkicks, at de laatste tijd vrij normaal en sportte ook nog. Dus misschien zijn het de pillen zelf. Geen idee, maar ik zal blij zijn als het juli is, dan is het ergste wel voorbij.
^^quote:
Ik heb al jaren grijze haren, alleen zijn ze niet echt zichtbaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Henk, hebben jullie weer stroomstoring gehad?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja! Moet vanMarcello
. En je weet het, al zegt
Marcello
spring, dan spring ik.
Het leg press ding is een gewone, maar er zit een motortje in waarmee je je zitting naar voren kunt schuiven.
Zal 'm vanavond nog even stalken over de volgorde.
Hij vond vorige week ook dat ik eerst interval moest doen qua cardio. Dus nu ga ik gewoon eerst naar de sportschool en daar vandaan 3,5 km hardlopen.![]()
Ik haat cardio apparaten, veel te benauwd daar binnen.
Yup!!! Die had ik in Frankrijk gekocht, wegens het vergeten van mijn eigen Aerius pillen. En ze hielpen wel, dus heb het doorgeslikt. Nu liggen ze in de prullenbak.quote:
Ik doe dit schema 2 keer per week. Naast 2 keer hardlopen (woensdag eens 7 km doen en in het weekend ook weer gewoon braaf mn rondjes gaan rennen) en 1 keer spinning.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:05 schreef V1z0R het volgende:
met buikspieroefeningen pak je eigenlijk alleen maar buik en rug mee, burpees je hele lichaam.
[..]
Ah zoIk dacht al, beetje makkelijk legpressen als een motor het voor je doet
Volgorde zou ik zo doen omdat je zo de zwaarste oefeningen het eerst pakt. Squat is namelijk niet alleen benen en billen maar ook direct rug en buik, et cetera.
Als je eventueel vind dat je een groep 'extra' moet trainen omdat die achterloopt, zou je die als eerste kunnen pakken.
Heb je ook wel eens een dag dat je niet 3 x 10 hoeft maar 2 x 10 en 1x tot falen moet gaan of zo? Pak je namelijk best prestatiewinsten mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |