irriteer me vaak aan 'spoiler' roepende mensen, maar ik heb alle boeken al gelezen en ik vind dit toch ook een spoiler hoor. wat als ik nou zelf had willen uitvinden wat ze doet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:33 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dan had de promo maar in een spoilertag moeten staan
trouwens , dat stukje is hier al eerder besproken
Stannis had zelf veel liever nog wat eieren kapot geslagen denk ik...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:44 schreef ems. het volgende:
Stannis is niet gevangen, Stannis koos eieren voor z'n geld.
Zijn mannen dwongen hem terug te trekken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:44 schreef ems. het volgende:
Stannis is niet gevangen, Stannis koos eieren voor z'n geld.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
Tevens:
DWARFMAN DWARFMAN DWARFMAN DWARFMAN DWARFMAN DWARFMAN DWARFMAN DWARFMAN DWARFMAN DWARFMAN DWARFMAN DWARFMAN DWARFMAN DWARFMAN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar ik vind het kut voor het verhaalquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:26 schreef So_Surreal het volgende:
Net op 9gag een vette spoiler gelezenDude neem die shit dan niet hier mee naartoe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet vet!
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
Net op 9gag een vette spoiler gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is disappointed he does not get a name.
Net op 9gag een vette spoiler gelezenIk klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvinder van de biersmiley.
quote:Cutting me in half would make me the quarterman, just doesnt have the same ring to it. Cut me in half and I won’t be able to give the signal. No signal, no plan. No plan and Stannis Baratheon sacks this city, takes the Iron Throne, puts your pinched little head atop a gate somewhere. It might be quite amusing, except that my head would be up there, too. I’ve never much liked my head, but I don’t want to see it removed just yet.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:51 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb zelfs nog een tijdje op de IMDB boards gekeken, daar werden/worden de spoilers gewoon als thread titles weggeven, zodat je er niet naast kan kijken...![]()
Ik weet spijtig genoeg al wat het lot is van een aantal lannisters en starks![]()
Maar ik zal het niet doorvertellen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je hoeft er verdomme niet op de klikken, is het zo moeilijk om je vinger niet kracht te laten zetten op die muisknop?
Dikke lul de behanger, donder op man
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:02 schreef Jivis het volgende:
[..].
Als je even oplet zag je dat het ging om een detail uit de preview, niet de preview zelf.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan zijn het dit keer niet eens de boeklezers.
vorig jaar ging het topic een stuk rustiger maar was de gemiddelde leeftijd volgens mij wel een stuk hoger.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een kinderachtig topic is dit toch geworden.
NED GAAT DOODquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:51 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb zelfs nog een tijdje op de IMDB boards gekeken, daar werden/worden de spoilers gewoon als thread titles weggeven, zodat je er niet naast kan kijken...![]()
Ik weet spijtig genoeg al wat het lot is van een aantal lannisters en starks![]()
Maar ik zal het niet doorvertellen!
quote:
hahaha 1:47quote:
verwacht je niet als je hem in GoT ziet hequote:
Net op 9gag een vette spoiler gelezenIk heb je gvd nog gewaarschuwd! En dan hier lekker verder spoileren... Ook niet nejesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Ik zet het toch in een spoilerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:17 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ik heb je gvd nog gewaarschuwd! En dan hier lekker verder spoileren... Ook niet nejes
Bizar inderdaad. Wat ik eerder ook zag: iemand stelt een vraag over hoe het met ... zou aflopen (bijv Tyrion), wordt er vervolgens serieus een antwoord gegeven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:58 schreef arucard het volgende:
Mensen kunnen het gewoon niet laten om te spoilen he
Vreemd verschijnsel eigenlijk
Je vind het zelf vervelend dat je bent gespoilert, en nu doe je het zelf. Welliswaar in sp.tags (netjes!), maar toch zijn er zat mensen die daar al dan niet expres op klikken...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik zet het toch in een spoiler
Ik kondig het aan, hoezo is het dan verkeerd wat ik doe ?
Klopt, maar waarom zou je het uberhaupt hier neerzetten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Je vind het zelf vervelend dat je bent gespoilert, en nu doe je het zelf. Welliswaar in sp.tags (netjes!), maar toch zijn er zat mensen die daar al dan niet expres op klikken...
Ach fuck it, als ze er op klikken is het ook gewoon eigen schuld dikke bult
Ja precies, dat snap ik ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:26 schreef arucard het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom zou je het uberhaupt hier neerzetten?
dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:26 schreef arucard het volgende:
[..]
Some men just want to watch the world burn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:26 schreef arucard het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |