Je zegt het zelf: jongeren. Pubers.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:43 schreef theshold het volgende:
vandaag droeg ik een zeer korte strakke spijkerbroek,smorgens en ook smiddags merkte ik dat oudere en volwassener mensen er geen moeite mee hebben.
vanavond was ik via een kermis opweg naar een vuurwerk,en merkte dat de jeugd,en meestal jongens,die het dan vreemd vinden,een man,ik ben hetro,draag geen strakke,en ook geen te korte broekje.
Ik respecteerd ieder die draag wat hij/zij mooi vinden lekker vind zitten,ook al vind ik het niet mooi,maar als je in jongeren hun kledingsoord(straatbeeld)niet past,dan respecteren ze die kleding keuze niet,wat juist mijn kledingkeuze wel is(erg strak en kort)
Ik moet toch kunnen dragen waar ik mij prettig in voeld en wat k mooi vind.
Respecteer ieder zijn kledingkeuze.
jaaa waar is die eigenlijk gebleven? zie nergens onziggige posts meer!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:39 schreef Barbapapamama het volgende:
Hallo hoe is het ermee fusionfreak ?
Maar het zijn meer dit soort mensen die een Speedo dragenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:54 schreef trovey het volgende:
Tja...pubers...die vinden het al snel iets niet goed (uitzonderingen nagelaten)
Niets mis met een strakke broek bij mannen...ik pleit ook voor de terugkeer van de speedo.
![]()
gatverdamme! zit te eten jaa?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
TS toch niet zoiets?
[ afbeelding ]
Niet in mijn tijd....toen droegen lekkere mannen speedo's.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:17 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Maar het zijn meer dit soort mensen die een Speedo dragen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:34 schreef theshold het volgende:
Nou zo erg was het bij mij ook weer niet,het had een gewone kortebroekenvorm hoor.
het had wel weg van een hotpants achtige spijkerbroekje.
Die dus, dat is teveel TS.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
TS toch niet zoiets?
[ afbeelding ]
Niemand heeft er last van als hij er zo bij wil lopen toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:47 schreef Michielos het volgende:
Respecteer ieder zijn kledingkeuze. Sorry maar die kledij van Fusionfreak kan echt niet
Eehr, ik denk dat veel mensen er last van hebben. Als ik naakt rond loop hebben ook mensen daar last van. Kleding is niet per se iets waar je "geen last van kunt hebben".quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niemand heeft er last van als hij er zo bij wil lopen toch?
Wat ik bedoel is dat men best aanstoot kan nemen (of kan schrikken) van je manier van kleden. Als er een totaal onverzorgd iemand langsloopt, kan ik daar best van schrikken. Als iemand met een t-shirt met een hakenkruis aankomt (gewoon een mode item in Azie), kan ik daar best van schrikken. Als iemand zoals Fusionfreak erbij loopt, schrik ik daar gewoon van.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:39 schreef theshold het volgende:
Echt niet,mijn kont was echt wel bedekt,ik zal echt niet in mijn blote reet gaan lopen.
Maar vanaf mijn kindtijd wou ik ook al alleen hele strakke broekjes en en kortebroekjes aan.
Ik voel mij daar gewoon lekkerder in,ik weet niet beter.
Gewoon korte broek dusquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:39 schreef theshold het volgende:
Echt niet,mijn kont was echt wel bedekt,ik zal echt niet in mijn blote reet gaan lopen.
Maar vanaf mijn kindtijd wou ik ook al alleen hele strakke broekjes en en kortebroekjes aan.
Ik voel mij daar gewoon lekkerder in,ik weet niet beter.
Moeten we dan met z'n allen in dezelfde kleding gaan rondlopen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Eehr, ik denk dat veel mensen er last van hebben. Als ik naakt rond loop hebben ook mensen daar last van. Kleding is niet per se iets waar je "geen last van kunt hebben".
Zolang je je niet doodschrikt is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat men best aanstoot kan nemen (of kan schrikken) van je manier van kleden. Als er een totaal onverzorgd iemand langsloopt, kan ik daar best van schrikken. Als iemand met een t-shirt met een hakenkruis aankomt (gewoon een mode item in Azie), kan ik daar best van schrikken. Als iemand zoals Fusionfreak erbij loopt, schrik ik daar gewoon van.
Nee, iedereen mag dragen wat hij/zij wil, maar dan moet diegene ook respecteren dat anderen er aanstoot aan kunnen nemen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:26 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Moeten we dan met z'n allen in dezelfde kleding gaan rondlopen?
strakke broeken zijn nou eenmaal voor vrouwen en homo's. Ik vind het prima als jij een zeer strakke broek wilt dragen, maar dan ga ik er wel vanuit dat je homo bent. Ikzelf heb daar geen probleem mee, maar ga dan niet janken dat jongeren vreemd naar je kijken/kritiek leveren, want je weet best dat niet alle jongeren homo's respecteren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:31 schreef theshold het volgende:
UU ik droeg gewoon een korte spijkerbroek,dus geen satijn,nee een foto heb ik er niet van.
En ik ben een gerespecteerde theezak.
En natuurlijk kan je het respecteren en raar vinden.
Maar ik denk altijd,ook al vind ik het raar,als jij je daar gelukkig en fijn in voeld,ben ik blij voor je.
En waarom mogen alleen vrouwen en homo`s strakke kleding dragen?.
Als ik een strakke broek draag,krijg je gelijk onterecht de stempel homo!
ik vind het zelf een beetje bekrompe gedachten,als je zo in hokjes denkt.
Waarom zou je er aanstoot aan nemen dat een man graag clownskleding met skinny jeans eronder wil dragen? Lekker boeiend. Het enige wat het mij zou bezorgen was een lachbui.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, iedereen mag dragen wat hij/zij wil, maar dan moet diegene ook respecteren dat anderen er aanstoot aan kunnen nemen.
Mensen kijken mij ook raar aan als ik handschoenen draag met een schedel erop. Leer er mee leven, het was je eigen keuze. Soms moet je voor je authentieke smaak een prijs betalen, dat is nu eenmaal zo. Het is aan jou te beslissen hoeveel waarde je hecht aan de reactie van anderen op je kleding. De mensen verander je namelijk niet, dus óf je leert er beter mee om te gaan, óf je draagt voortaan normalere kleding.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:42 schreef theshold het volgende:
Mijn conclusie,je moet zelf weten wat je aanheb,maar als het anders is,dan waar ze aan gewend zijn,moet je niet gek opkijken dat mensen je raar aan/nakijken,en homo of iets anders tegen je roepen.
En dat denken mensen die zelf wel kleding dragen die ze mooi en fijn vinden zitten,en willen zelf ook niet dat ze om hun kledingkeuze negatief worden aangesproken.
Ik weet genoeg
Als jij joods bent en een aziaat komt met een t-shirt met een hakenkruis aan. Reken maar dat jij er aanstoot aan neemt. Dit is een bekend mode item in Azie. " lekker boeiend" toch? " iedereen mag dragen wat hij/zij wil" toch?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou je er aanstoot aan nemen dat een man graag clownskleding met skinny jeans eronder wil dragen? Lekker boeiend. Het enige wat het mij zou bezorgen was een lachbui.
Ik ben niet joods, maar als die Aziaat dat hier in Europa in z'n hoofd haalt zou ik daar ook aanstoot aan nemenquote:Op zondag 3 juni 2012 21:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als jij joods bent en een aziaat komt met een t-shirt met een hakenkruis aan. Reken maar dat jij er aanstoot aan neemt. Dit is een bekend mode item in Azie. " lekker boeiend" toch? " iedereen mag dragen wat hij/zij wil" toch?
Slachtoffers van John Wayne Gacy zouden ook niet graag iemand in een clownspak willen zien lopen. Mensen die een fobie hebben voor clowns ook niet. Maar ach.... " lekker boeiend" enz toch?
Ik ging even uit van gangbare situatiesquote:Op zondag 3 juni 2012 21:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als jij joods bent en een aziaat komt met een t-shirt met een hakenkruis aan. Reken maar dat jij er aanstoot aan neemt. Dit is een bekend mode item in Azie. " lekker boeiend" toch? " iedereen mag dragen wat hij/zij wil" toch?
Slachtoffers van John Wayne Gacy zouden ook niet graag iemand in een clownspak willen zien lopen. Mensen die een fobie hebben voor clowns ook niet. Maar ach.... " lekker boeiend" enz toch?
Klopt, maar hun zien dat niet zo. Net zoals wij het niet als erg zien om een t-shirt te dragen met Genghis Kahn erop ofzoquote:Op zondag 3 juni 2012 23:14 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik ben niet joods, maar als die Aziaat dat hier in Europa in z'n hoofd haalt zou ik daar ook aanstoot aan nemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |