Daar kan je in die situatie toch ook een ontheffing voor krijgen van de gemeente voor het eerste jaar als verhuurder?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:22 schreef Istrilyin het volgende:
[..]
Veel mensen durven niet te verhuren... Huurders worden zo goed beschermd in Nederland dat het vinden van een huurwoning niet makkelijk is - goed voorbeeld van overheidsmaatregelen die precies het omgekeerde doen als wat de bedoeling zou zijn.
quote:264.327 huizen te koop
Sssstttt... Denk aan de tere kinderzieltjes. Sommige dingen moet je gewoon niet hardop uitspreken...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:00 schreef detulp050 het volgende:
Waarom zou ik mijn huis, waarin ik prima woon, in de verkoop zetten als ik er helemaal niet uit wil
Moet wel lukken met de EK koorts.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:51 schreef leolinedance het volgende:
ATH: 264.480 huizen te koop
Komende week naar 265k?
http://www.green-acres.com/en/properties/14706a-086.htmquote:Op zondag 3 juni 2012 23:17 schreef Baltazar69 het volgende:
wanneer gaan jullie kopen? welke prijzen?
Daar wil je niet zitten met je geld als de EUSSR klapt.quote:Op maandag 4 juni 2012 02:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
http://www.green-acres.com/en/properties/14706a-086.htm
ben hier vorige week wezen kijken, viel heel nie tegen
alles gelijkvloers en schoon
vlakbij parijs
Niet echt... komen al die vriendelijke lieden uit de stad bij je op bezoek op zoek naar wat eten en andere waardevolle dingetjes.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:12 schreef Baltazar69 het volgende:
[..]
Daar wil je niet zitten met je geld als de EUSSR klapt.
Toch maar weer eens een aflevering van Doomsday Preppers downloaden jaquote:Op maandag 4 juni 2012 14:14 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Niet echt... komen al die vriendelijke lieden uit de stad bij je op bezoek op zoek naar wat eten en andere waardevolle dingetjes.
Koopt wapens, soep in blik en leg een voorraad goud en zilver aanquote:Op maandag 4 juni 2012 15:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Toch maar weer eens een aflevering van Doomsday Preppers downloaden ja
Verder dan een paar pakken linzen, rijst en drie zilveren dollars kom ik nog nietquote:Op maandag 4 juni 2012 15:52 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Koopt wapens, soep in blik en leg een voorraad goud en zilver aan
Bijna om de hoek, 336 kilometerquote:
hoezo je krijgt toch pensioen uit nederland, en geeft het uit in een goedkoop land, prima tochquote:Op maandag 4 juni 2012 14:12 schreef Baltazar69 het volgende:
[..]
Daar wil je niet zitten met je geld als de EUSSR klapt.
Even je post gecorrigeerd, alleen wapens is voldoende. Heb je dat dan heb je de rest ookquote:Op maandag 4 juni 2012 15:52 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Koopt wapens, soep in blik en leg een voorraad goud en zilver aan
Ik ga toch groenten zelf verbouwenquote:Op maandag 4 juni 2012 17:20 schreef Bayswater het volgende:
Supermarkten in Frankrijk zijn aanzienlijk duurder dan in Nederland, ook die Le Clercs ed. Mijn schoonfamilie heeft al een aantal jaren een groot huis in de Bourgogne, één keer per jaar op visite vind ik wel voldoende, tis allemaal schitterend qua omgeving maar na een paar dagen gaat wat meer lawaai en gezelligheid om je heen toch kriebelen.
263.849 nu dus.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:36 schreef fedsingularity het volgende:
264.478 huizen te koop. Er zijn weer 2 pareltjes verkocht (of worden er volgende week weer als nieuw opgezet)
Voedsel, goud en zilver is ook wel makkelijk om je huurlingen te betalen tijdens je eerste rooftochtquote:Op maandag 4 juni 2012 19:29 schreef luckyb1rd het volgende:
[..]
Even je post gecorrigeerd, alleen wapens is voldoende. Heb je dat dan heb je de rest ook
Teveel Diablo III gespeeld recent?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:25 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Voedsel, goud en zilver is ook wel makkelijk om je huurlingen te betalen tijdens je eerste rooftocht![]()
Nadat je je eerste dorp of woonwijk hebt geplunderd moet je daarna wel opletten dat je ondergeschikten je niet van je troon af stoten, een cursus 'hoe voer ik een schrikbewind?' volgen is daarom wel van harte aan te bevelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |