Ja ga ik ook zeker doenquote:
ja ik ook, geweldig, vooral de opbouw naar die laatste zin! Hulde aan RenRen!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef Lindytje het volgende:
Ren, ik lollerde om het gasfornuis-verhaal
Ooit was hij heel leuk enzo.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahahaha, mooi verhaal ook!
Hoe kwam je moeder er dan bij om wat met die dude te hebben?
Ik ga duimen iigquote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeden TT!
[..]
Ja ga ik ook zeker doen
In ieder geval gesprekken enzo als ik daar door kom. Maar ik maak best een goeie kans al zeg ik het zelf
Ik vind het flapdrollen en zeikwijven daar dus ik kan me dat nooit zo goed voorstellen. Ik zie altijd van dat links werkschuw tuig voor me, wonend in hartje A'dam in een sociale huurwoning met een uitkering en een groene hanenkamquote:Op maandag 28 mei 2012 23:52 schreef Mss het volgende:
Ik heb de laatste keer ook GroenLinks gestemd!
ah wat sneu man... dan is er echt wel wat mis bij je...quote:Op maandag 28 mei 2012 23:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ooit was hij heel leuk enzo.Dat weet ik ook nog, hij was gewoon normaal, behalve dat hij 36 was en nog thuis woonde. Maar toen werd het steeds erger, hij had een eigen kamer waar hij een eigen radiostation had of iets, en daar sloot hij zich de hele dag op. We zagen hem heel kort bij het eten en bij het nieuws.
Trusten wijfie, en alvast gefeliciteerd met Liesquote:Op maandag 28 mei 2012 23:56 schreef Lindytje het volgende:
Kip, succes met den brief
Ik ga een tukkie doen, ik ben er wel weer klaar mee voor vandaag
ik ga van de week pas brief maken, maar thanks alvastquote:
thanks!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:56 schreef Lindytje het volgende:
Kip, succes met den brief
Ik ga een tukkie doen, ik ben er wel weer klaar mee voor vandaag
OMG, ergquote:Op maandag 28 mei 2012 23:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ooit was hij heel leuk enzo.Dat weet ik ook nog, hij was gewoon normaal, behalve dat hij 36 was en nog thuis woonde. Maar toen werd het steeds erger, hij had een eigen kamer waar hij een eigen radiostation had of iets, en daar sloot hij zich de hele dag op. We zagen hem heel kort bij het eten en bij het nieuws.
Ik ben al 4 weken beautyblog-vrijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit schoonheidsglans te lezen en vraag me af waarom, ik zit echt met een verwrongenhoofd
![]()
Wat een kansloosheid toch ook eigenlijk
op zich is dat wel een slim iets.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben al 4 weken beautyblog-vrij
Moet je dat filmpje met de shoplog voor curaçao eens bekijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit schoonheidsglans te lezen en vraag me af waarom, ik zit echt met een verwrongenhoofd
![]()
Wat een kansloosheid toch ook eigenlijk
ik skip zoberzo de filmpjes, die stemmen erbij in combi met de hele tijd aan hun haar zitten voelen zijn net even too muchquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je dat filmpje met de shoplog voor curaçao eens bekijken.
Eerst hele monoloog dat ze wel wil vertellen over haar dieet, maar dat er dan geen negatieve comments mogen komen
De naïviteit is aandoenlijk
Hij heeft zijn sneukaarten verlorenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah wat sneu man... dan is er echt wel wat mis bij je...
Buurman is ook autistisch en zijn vrouw ook wel, maar in mindere mate.
Hun zonen echter, beide, damn... echt full blown...
Goeie vraag, maar heb je wat aan het antwoord gehad? NEINZ!!111!!!!!1quote:Kun je primer (voor je hele gezicht) ook gebruiken op je oogleden als primer voor oogschaduw?
Goede vraag! Dit wordt inderdaad weleens gedaan door vrouwen. Het kan in principe wel, alleen is die primer echt bedoeld voor gezichtsmake-up. Ik heb altijd het idee dat oogschaduwprimer er voor zorgt dat oogschaduw echt múúrvast blijft zitten. Bij gezichtsprimer is dat ook wel, maar op een luchtigere manier. Je wilt niet dat je door je primer puistjes en dergelijke krijgt. Let er ook op dat er ingrediënten in kunnen zitten die niet veilig zijn voor rond de ogen. Je kan het dus proberen, maar pak liever een echte oogschaduwbasis.
Nah valt eigenlijk ook wel mee de laatste tijdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
op zich is dat wel een slim iets.
Al zit jij dan nu weer veel meer op Fok, dat Uduwo enzo![]()
Maar goed, da;s dan weer grappig, blogs zijn eigenlijk zo treurig.
Vooral nu ze allemaal op Curacao zitten voor herome en KEIHARD aan het werk zijn![]()
![]()
![]()
ja, ik volg je niet helemaal ofzo hoor, wees niet bevreest mijn kindquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nah valt eigenlijk ook wel mee de laatste tijd
Ik ga binnenkort wel weer ff kijken, maar denk niet dat ik veel gemist heb
Het is dus niet voor herome, het is voor één of ander reisbureau, die echt een sneue site heeft, want ik dacht, laat ik kijken hoe duur het is om naar Curacao te gaan, maar de pagina Aanbiedingen deed het nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vooral nu ze allemaal op Curacao zitten voor herome en KEIHARD aan het werk zijn![]()
![]()
![]()
Dan kan je op schoonheidsglans heul niks zien deze weekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik skip zoberzo de filmpjes, die stemmen erbij in combi met de hele tijd aan hun haar zitten voelen zijn net even too much
zeggen ze serieus dat ze keihard aan het werk zijn?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh is het niet voor Herome, hehehe, voor het verkeersbureau dan ofzo?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is dus niet voor herome, het is voor één of ander reisbureau, die echt een sneue site heeft, want ik dacht, laat ik kijken hoe duur het is om naar Curacao te gaan, maar de pagina Aanbiedingen deed het nietSneu.
Oh zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, ik volg je niet helemaal ofzo hoor, wees niet bevreest mijn kind![]()
Mis je hier wel af en toe, maar is logisch dat je sowieso even alles weer opnieuw moet uitvinden en zulks
is op zich ook niet eens zo ergquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan kan je op schoonheidsglans heul niks zien deze week
slaap lekker!quote:
Yep, modeshow kijken, shoppen en met een bootje ergens heen varen en dan zwemmen en zulksquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeggen ze serieus dat ze keihard aan het werk zijn?
Ja lijkt me welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh is het niet voor Herome, hehehe, voor het verkeersbureau dan ofzo?
De webmaster zal wel een luie Antilliaan zijn
Slapenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep, modeshow kijken, shoppen en met een bootje ergens heen varen en dan zwemmen en zulks![]()
Daarom bitchen velen uit deze SC daar ook zo op
oh maar dat mag hier toch ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik het niet hoor![]()
Mja het is ook meer dat ik in UDOWU gewoon binnen kan vallen, onzin dingen roepen, lachen en weer weg![]()
Maar ik mis jullie ookdaarom ben ik er weer
quote:
klopt dan op zich wel weer bij die mentaliteit daar...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja lijkt me welWAnt dan doe je zoiets relatiefs groots voor zo'n relatief klein bedrijf, en dan is je site niet af. Dat vind ik zo slordig
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh maar dat mag hier toch ook
Maar leuk dat je er bent wijffie, je bent gezellig altijd
oh dat zou ik echt niet weten, ik kijk bovendien die shoplogs niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik meende trouwens dat ik in het shoplog van Masja (welke van de 100?) de jurk herkende die SQ terug naar de H&M heeft gebracht.
Maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen
iedere keer als ik die sites bekijk zie ik alleen maar:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep, modeshow kijken, shoppen en met een bootje ergens heen varen en dan zwemmen en zulks![]()
Daarom bitchen velen uit deze SC daar ook zo op
En daar verdienen ze meer dan 50K per jaar meequote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
iedere keer als ik die sites bekijk zie ik alleen maar:
advertorial
advertorial
verkapte advertorial
een slecht filmpje over een nieuw product - reclame
hey verhips, een filmpje over een masker van yoghurt en aarbeien
advertorial.
Toch snap ik het nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klopt dan op zich wel weer bij die mentaliteit daar...
Of dat iedereen uitgenodigd was en dat ze per ongeluk de vliegtickets waren vergeten te boeken
je vergeet de spelfouten, artikels over hoe hard ze wel niet werken (maar het er wel voor over hebben hoor, dus ze zullen er nooooooit over zeurenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
iedere keer als ik die sites bekijk zie ik alleen maar:
advertorial
advertorial
verkapte advertorial
een slecht filmpje over een nieuw product - reclame
hey verhips, een filmpje over een masker van yoghurt en aarbeien
advertorial.
vast wel jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Toch snap ik het niet
Zouden ze nog geld krijgen, naast de reis?
Jup, minimaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En daar verdienen ze meer dan 50K per jaar mee
ik gok zo van niet.quote:
dus dan denk je niet aan de bezoekers ja, je bent zelfs erg egocentrisch als je dat doet. En vooral Masja kan dat niet hebben want zij is zeer sociaal endezo want ze heeft haar SPH bij een pak wasmiddel gekregen en dan stuurt ze Crackwhore of Nommie de hamster op je af, omdat de waarzegster dat had gezegdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
En als je een adblocker neemt gaan ze huilen dat je hun inkomsten verminderd en het bestaan van de site bedreigd
slaap lekker!quote:
ach ja, die retarded bakvissen die bestellen via hun sites zullen daar ook wel intrappenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jup, minimaal.Als je je hoofdcontent vol zet met reclame en advertorials.
Goeden samenvatting van de wonderlijke wereld van Masjaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dus dan denk je niet aan de bezoekers ja, je bent zelfs erg egocentrisch als je dat doet. En vooral Masja kan dat niet hebben want zij is zeer sociaal endezo want ze heeft haar SPH bij een pak wasmiddel gekregen en dan stuurt ze Crackwhore of Nommie de hamster op je af, omdat de waarzegster dat had gezegd
het zou me niks verbazen als het wel zo is. En anders wel indirect door de filmpjes en artikeltjes die ze daarna nog op hun site zetten (zoals 90% van de overige content naast alle advertenties is, betaalde reviews, direct of indirect)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik gok zo van niet.Ze zullen dan de eerste mensen ooit zijn die echt betaald krijgen voor zo'n reis.
Er is op FOK! één doodszonde en dat is het plaatsen van een advertorial.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ach ja, die retarded bakvissen die bestellen via hun sites zullen daar ook wel intrappen
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden samenvatting van de wonderlijke wereld van Masja
had ze haar masker wel op gedaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja had op twitter een heel drama gemaakt, inclusief foto's, omdat de vrouw naast haar in het vliegtuig een voet in de ruimte van Masja had gezet
wat een buttserie inderdaadquote:
en daarom is Fok ook leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er is op FOK! één doodszonde en dat is het plaatsen van een advertorial.
In all fairness, dat lijkt me ook kut, dat iemand tijdens een reis van 9 uur zijn stinkpoten asociaal neerzet op een plek waar je toch al niet normaal kunt zitten, laat staan als de helft van je space weg isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja had op twitter een heel drama gemaakt, inclusief foto's, omdat de vrouw naast haar in het vliegtuig een voet in de ruimte van Masja had gezet
nee, ze mogen op reis, alles is gratis. Ze betalen die shit terug door er over te bloggen. Het is echt niet zo dat je daarnaast nog geld krijgt voor content of voor 'gemiste inkomsten'. Als ze wel geld krijgen is dat pr-bureau dat achter deze actie zit behoorlijk dom bezig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als het wel zo is. En anders wel indirect door de filmpjes en artikeltjes die ze daarna nog op hun site zetten (zoals 90% van de overige content naast alle advertenties is, betaalde reviews, direct of indirect)
Oh no paarden.quote:
quote:
Dan heb je toch serieus een probleem of nietquote:Ik heb twee keer eerder geschreven over slaapfilmpjes. Heerlijke relaxfilmpjes waardoor je lekker kan ontspannen of zelfs in slaap vallen. Bij het eerste artikel schreef ik al dat Lilium mijn favoriet was, ik luisterde maanden lang iedere avond voor het slapen naar haar. Ik weet niet precies wat het is met die meid, maar ze doet het fantastisch. Ik heb gewoon zin om naar bed te gaan omdat ik weet dat het dan weer Lilium tijd is!
In het tweede stukje vertelde ik teleurgesteld dat Lilium er mee was gestopt. Ze had een laatste filmpje opgenomen waarin ze huilend vertelde dat ze het niet meer kon. Ze heeft haar hele kanaal gewist en iedereen was er kapót van! Ik was niet de enige, ik kreeg er comments, mails en tweets over van anderen die dit zo erg vonden. Ze was inmiddels voor mij echt een soort vriendin geworden, eentje die me elke avond voor het slapen toe sprak. Ik weet dat lezers het weleens over mij zeggen, ik denk dat ik dat vriendin gevoel zelf dus bij Lilium heb. Ik huilde mee met haar afscheidsfilmpje en mijn dag kon niet meer stuk toen ik hoorde dat ze er weer was.
Precies, is weer wat anders dan 15 tweets inclusief foto's erover te postenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
In all fairness, dat lijkt me ook kut, dat iemand tijdens een reis van 9 uur zijn stinkpoten asociaal neerzet op een plek waar je toch al niet normaal kunt zitten, laat staan als de helft van je space weg isMaar ik zou er gewoon een douw tegen geven en een "OOH SORRY IK HAD HET NIET DOOOR" gedaan, en dan mijn voet daar neergezet
neequote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:21 schreef megamandy het volgende:
Ik hoop toch dat je in een vliegtuig naar zo een bestemming toch wel genoeg ruimte hebt
En waar ik nog het meest verbaasd over ben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
But look at the horror![]()
[ afbeelding ]
En daar heeft ze 15 tweets aan besteed, in plaats van gewoon tegen mevrouw zeggen "DOE EENS UIT M'N RUIMTE GAAN IK BEN MASJA JA!"
Tietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh no paarden.
Oh vandaag is het een struisvogel. De serie speelt zich af vanuit het oogpunt van de struisvogel.
En een tiet en een baby.
ik weet het niet hoor, is cosmeticawereldje he,....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, ze mogen op reis, alles is gratis. Ze betalen die shit terug door er over te bloggen. Het is echt niet zo dat je daarnaast nog geld krijgt voor content of voor 'gemiste inkomsten'. Als ze wel geld krijgen is dat pr-bureau dat achter deze actie zit behoorlijk dom bezig.
Waar is dit vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
8 mei:
[..]
Dan heb je toch serieus een probleem of niet![]()
En dat dan ook nog zo op je blog gooien![]()
![]()
Wij gaan sparen voor goede tickets hoor. Echt, als we toch al een halve eeuw gaan sparen wil ik ook in een prima stoel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neeecht. Je kan je benen net strekken als je half gaat staan.
Echt ergquote:
ik vind die huismoederbroek en sok veel erger...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
But look at the horror![]()
[ afbeelding ]
En daar heeft ze 15 tweets aan besteed, in plaats van gewoon tegen mevrouw zeggen "DOE EENS UIT M'N RUIMTE GAAN IK BEN MASJA JA!"
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neeecht. Je kan je benen net strekken als je half gaat staan.
Zal echt niet zo verschillen met het wereldje waar ik in zit. Als dat wel zo is ga ik zelf een site maken met reviews en tips en shit. Zonder advertorial crap en salades met kip en gekke tomaten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor, is cosmeticawereldje he,....
als je met je telefoon aan het spelen bent met geluid uit is dat heel makkelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En waar ik nog het meest verbaasd over ben.
Had die dame naast haar echt niet door dat ze zo overduidelijk een foto aan het maken was van hun voetjevrijpartij?
Nee, het meest epische is dat ze al een privéblog heeft, en het nog nodig vindt dit soort dingen op haar hoofdblog te zetten. Recepten a la, maar die slaapfilmpjes en af en toe een uithaal naar haar bezoekers vind ik niet zo tofquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het meest epische vind ik nog wel de blogs over recepten.
Masja uiteraard...quote:
Want Masja...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind die huismoederbroek en sok veel erger...
Maar waarom niet gewoon vragen "mevrouw, wilt u uw been/voet weghalen?"
Die sokken inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind die huismoederbroek en sok veel erger...
Maar waarom niet gewoon vragen "mevrouw, wilt u uw been/voet weghalen?"
Ja, sowieso. Bissnisklas.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wij gaan sparen voor goede tickets hoor. Echt, als we toch al een halve eeuw gaan sparen wil ik ook in een prima stoel.
[..]
Echt erg
ik weet niet in welke wereld jij zit, maa rin de cosmeticawereld gaan zeker ook in blogs enzo heul veul geld om.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zal echt niet zo verschillen met het wereldje waar ik in zit. Als dat wel zo is ga ik zelf een site maken met reviews en tips en shit. Zonder advertorial crap en salades met kip en gekke tomaten.
Hij is congiergequote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weet niet in welke wereld jij zit, maa rin de cosmeticawereld gaan zeker ook in blogs enzo heul veul geld om.
Die wijven zijn begin 20 en hebben allemaal een eigen webshop, eigen kantoor, 2e huisje in A'dam etc. en dan 7 x per jaar even op vakantie, elke week nageltjes laten doen, wimperextensions etc etc
we know... en da's best veel voor zo'n dom wicht met kut kapsonesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toen ik zei dat Masja meer dan 50K per jaar verdiende was dat dus geen grapje of overdrijving, dat is echt zo...
Volgens mij beseft Fiets het nog nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
we know... en da's best veel voor zo'n dom wicht met kut kapsones
ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weet niet in welke wereld jij zit, maa rin de cosmeticawereld gaan zeker ook in blogs enzo heul veul geld om.
Die wijven zijn begin 20 en hebben allemaal een eigen webshop, eigen kantoor, 2e huisje in A'dam etc. en dan 7 x per jaar even op vakantie, elke week nageltjes laten doen, wimperextensions etc etc
Duh, hoe kan ze anders zo'n luxe huis kopenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toen ik zei dat Masja meer dan 50K per jaar verdiende was dat dus geen grapje of overdrijving, dat is echt zo...
jawelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij beseft Fiets het nog niet
op alle blogs dezelfde acties en reclames.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Het ergste vind ik nog al die maanverband advertorials en winacties en reviews van zure sloot geur maskeer producten die voorbij komen
heeft ze een huis gekocht? Ze woonde toch in Mariahoeve in een pauperflatje?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Duh, hoe kan ze anders zo'n luxe huis kopenHaar vriend werkt toch bij de mediamarkt?
minimaal 50 k, ivm belastingschaal waar ze zelf zei in te zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jawel![]()
50k is niets hoor.Als je een beetje website runt.
ja dat inderdaad ook nogquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
op alle blogs dezelfde acties en reclames.
Ze heeft een huis gekocht in een heul duur gedeelte van Den Haag, ben even kwijt waar preciesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heeft ze een huis gekocht? Ze woonde toch in Mariahoeve in een pauperflatje?
Ze heeft volgens mij een appartement gekocht, heel hoog, en het kijkt uit op het strandquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heeft ze een huis gekocht? Ze woonde toch in Mariahoeve in een pauperflatje?
Marlot? Benoordenhout? Statenkwartier?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft een huis gekocht in een heul duur gedeelte van Den Haag, ben even kwijt waar precies
Is ze ook dom, ik zou alles investeren in m'n eigen bedrijf achter de site.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
minimaal 50 k, ivm belastingschaal waar ze zelf zei in te zitten
Geen idee... Dicht bij het centraal station geloof ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Marlot? Benoordenhout? Statenkwartier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
over een paar jaar stort haar website in en dan is het klaar. Kan ze weer in de jeugdpsychiatrie zieltjes gaan verneukenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is ze ook dom, ik zou alles investeren in m'n eigen bedrijf achter de site.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:33 schreef megamandy het volgende:
wat een sukkel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg dat je niet voor de kat zijn kut naar hem toe komt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Ik vind het met alleen deze informatie echt heel moeilijk te zeggen of dat vreemd is of niet. Maar als jij er moeite mee hebt heb jij er moeite mee lijkt mij... Hem ook al laten weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Na 10 jaar ook echt, ik zou niet zo lang kunnen wachtenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja gaat samenwonen, maar ze gaat het niet op de site zetten want dat is PRIVE EINZ
Ik vind van niet hoor. Ik zou het ook niet zo leuk vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker de dingen die hij zegt vind ik niet zo sympathiek overkomen.
Maar dan komt ze toch ook nergens meer aan de bak? NIet met haar spw lijkt me, ze is er zo lang uit geweest.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
over een paar jaar stort haar website in en dan is het klaar. Kan ze weer in de jeugdpsychiatrie zieltjes gaan verneuken
ach, ze krijgen vast hele mooie nagellak op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
over een paar jaar stort haar website in en dan is het klaar. Kan ze weer in de jeugdpsychiatrie zieltjes gaan verneuken
Serieus? Strijkijzer?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Of bedoel je het Strijkijzer? Vanuit daar kun je het strand zien. Wel vreselijk gebouw, bij Hollands Spoor. Tussen de daklozen en junks op straat
quote:Annemarie says:
16/04/2012 at 21:24
Ga je verhuizen?
Je hebt toch zo´n mooi huis?
We krijgen hem wel te zien he!
Zonde van je plantjes…
xx
Reply
Mascha says:
16/04/2012 at 23:12
Ik ga samenwonen, groter wonenen nee helaas komt mijn woning niet op de site.
Reply
Julia says:
17/04/2012 at 07:20
Whynot?
Reply
Mascha says:
17/04/2012 at 10:24
Omdat ik dan niet meer alleen woon en we dit graag prive willen houden
He wat naar... heeft hij ook door dat het wat minder gaat, of is dat "alleen" jouw gevoel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het heel vervelend vinden als mijn vent schijnbaar niks met mij wil doen, heb je hem dat al verteld? Eerlijk zijn hoor, en je gevoel uiten naar hem.
Het blijven tenslotte mannen (dus simpele levensvormen, sorry Fiets)Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
heuj, ik snap het ook niet hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
He wat naar... heeft hij ook door dat het wat minder gaat, of is dat "alleen" jouw gevoel?
Ik zou het heel vervelend vinden als mijn vent schijnbaar niks met mij wil doen, heb je hem dat al verteld? Eerlijk zijn hoor, en je gevoel uiten naar hem.
Het blijven tenslotte mannen (dus simpele levensvormen, sorry Fiets)
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Serieus? Strijkijzer?
Oja zit mobiel dua ben wat langzamer
Mannen zijn geweldig, alleen snappen vrouwen ze soms nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heuj, ik snap het ook niet hoor.
Lijkt me wel de plekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt op een strijkbout dus naar Haags gebruik krijgt het dan die naam
Net als de Snoeptrommel, Citruspers en De Haagse Tieten
Zo kun je het ook zeggen, da's wel duidelijk voor mannenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat een sukkel!
zeg dat je niet voor de kat zijn kut naar hem toe komt.
De tieten van Jorritsma waren dat toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We hebben beiden aangegeven dat het de laatste tijd minder gaat, we praten minder met elkaar, normaal zaten we iedere avond op skype nu nooit meer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het met alleen deze informatie echt heel moeilijk te zeggen of dat vreemd is of niet. Maar als jij er moeite mee hebt heb jij er moeite mee lijkt mij... Hem ook al laten weten?
Werd gepromoot als geweldige luxe locatie met luxe appartementen.quote:
dat weet ik dan weer nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De tieten van Jorritsma waren dat toch?
he bah zeg... wil hij/jij wel verder dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
We hebben beiden aangegeven dat het de laatste tijd minder gaat, we praten minder met elkaar, normaal zaten we iedere avond op skype nu nooit meer.
Ik zei over die woensdag net letterlijk moet ik dan op je kamer blijven? En toen kreeg ik dat hij ook plannen maakt en dat ik er toch niets aan zou vinden en dat hij ook niet mee naar mijn vriendin "mag".
Terwijl ik dus naar mijn vriendin va als hij naar huis isEn anders zouden we gewoon met zijn 3e uitgaan ofzo hij mag echt wel mee. Toen ik dat zei was het antwoord Aaah.
Jonge dat is net de Vesteda toren in Eindhoven, en dat gebouw in New Yorkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Werd gepromoot als geweldige luxe locatie met luxe appartementen.
Mensen die er wonen worden echter gek van het lawaai (er zijn open ruimtes en het is heel hoog dus je hoort de wind extreem waaien daar), naast de pauperbuurt eromheen met veel drugsoverlast, daklozen, wapens, buitenlands/illegaal tuig etc
Gezellig aan de rand van de Schilderswijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Werd gepromoot als geweldige luxe locatie met luxe appartementen.
Mensen die er wonen worden echter gek van het lawaai (er zijn open ruimtes en het is heel hoog dus je hoort de wind extreem waaien daar), naast de pauperbuurt eromheen met veel drugsoverlast, daklozen, wapens, buitenlands/illegaal tuig etc
trusten!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:41 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga een poging doen tot slapen
Trusten iedereen!
Je kan op ze neerkijken!quote:
Als ik dat vraag zegt hij hoe kom je daarbij. Daardoor begin ik steeds meer te twijfelen. Zaterdag ook met het werk enzo, ik belde hem om te zeggen dat het niet zo geweldig ging met mij, wist toen niets te zeggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
he bah zeg... wil hij/jij wel verder dan?
We blijven altijd alleen op zijn kamer. En nu blijf ik inderdaad een halve week maar zou dan 1 avond maar samen zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:45 schreef Mss het volgende:
Mja MM, ik snap wel dat je het niet fijn vind dat hij zoveel andere plannen heeft, maar je gaat er ook wel ruim een halve week heen, dat is ook best lang. Kun je niet wat vaker een kort bezoek doen en dan echt samen iets leuks gaan doen?
Weet ik niet, hij is snel afgeleid en zegt dat hij zich niet kan concentreren bij ons, terwijl we genoeg ruimte hebben waar hij alleen kan zitten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:51 schreef Mss het volgende:
Maar als je dan alleen die dag gaat die jullie kunnen afspreken? En gewoon alleen naar hem toe gaat als hij tijd heeft om af te spreken. Dan zit je ook niet op zijn kamer te hangen en kunnen jullie ook echt leuke dingen doen als jullie afspreken.
Waarom kan hij bij jou niet leren trouwens?
Hij kan toch met jou mee in de trein en in een van de faculteiten van de uni gaan zitten? En dan samen weer terug?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij is snel afgeleid en zegt dat hij zich niet kan concentreren bij ons, terwijl we genoeg ruimte hebben waar hij alleen kan zitten.
Pic!quote:
Ik hoef de pijn toch ook niet te zien?quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik hoef de pijn toch ook niet te zien?
laptop mee naar de plee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
in een livemeeting zitten en moeten poepen als een malle
Verlengkabelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet ingeplugd blijven, bedrijfsnetwerk accepteert WiFi niet
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En een goeden matigen actie:
Vrijgezellenfeest organiseren en het idee hebben dat de bruid er niks aan vond![]()
Het enige dat ze over die dag op feestboek heeft geplant, is 'oh, kan mooi het laatste uurtje van de uitslag van het songfestival nog even meepakken'![]()
![]()
![]()
Dat verdient toch wel een emosingerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En een goeden matigen actie:
Vrijgezellenfeest organiseren en het idee hebben dat de bruid er niks aan vond![]()
Het enige dat ze over die dag op feestboek heeft geplant, is 'oh, kan mooi het laatste uurtje van de uitslag van het songfestival nog even meepakken'![]()
![]()
![]()
Jaquote:
De bruid is meestal niet stom hoor, maar dit soort acties heeft ze wel vaker gehad en die kan ik nooit zo plaatsen... Maar ze kan er absoluut niet tegen als ze niet 'in control' is en op zo'n dag heb je zelf natuurlijk niks zelf in de hand...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat verdient toch wel een emosinger.
Is de bruid stom, of was het vrijgezellenfeest stom?
Klinkt als een leuke dag, balen dat je dan zo'n reactie krijgtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De bruid is meestal niet stom hoor, maar dit soort acties heeft ze wel vaker gehad en die kan ik nooit zo plaatsen... Maar ze kan er absoluut niet tegen als ze niet 'in control' is en op zo'n dag heb je zelf natuurlijk niks zelf in de hand...
Feest zelf bestond uit bruid overvallen, kijken of ze een gek pak aanwou (wisten we vantevoren dat ze dat niet wou maar haar reactie erop was wel heel giftig) en een leuk shirt als backup. Daarna picknick in het park met heul veul lekker eten. Daarna Wie is de mol spelen, gevolgd door uit eten en lekker terrassen/kroegen/whatever. Leek ons iig wel een leuke planning
Ze had ook al aangegeven dat ze absoluut geen opdrachten of zo wou doen
Ik ben ook een controlfreak. Maar dan zou ik dus van tevoren heul duidelijk maken aan iedereen "jongens, ik hoef geen vrijgezellenfeest. En dit is niet zoals dat iemand zegt "ik ben dik" en dat jij moet zeggen "HELEMAAL NIET EINZ", Nee, ik wil GEEN feest."quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De bruid is meestal niet stom hoor, maar dit soort acties heeft ze wel vaker gehad en die kan ik nooit zo plaatsen... Maar ze kan er absoluut niet tegen als ze niet 'in control' is en op zo'n dag heb je zelf natuurlijk niks zelf in de hand...
Feest zelf bestond uit bruid overvallen, kijken of ze een gek pak aanwou (wisten we vantevoren dat ze dat niet wou maar haar reactie erop was wel heel giftig) en een leuk shirt als backup. Daarna picknick in het park met heul veul lekker eten. Daarna Wie is de mol spelen, gevolgd door uit eten en lekker terrassen/kroegen/whatever. Leek ons iig wel een leuke planning
Ze had ook al aangegeven dat ze absoluut geen opdrachten of zo wou doen
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
tijdens de ceremonie de zaal uitrennen omdat je moet kotsen
En de volgende dag op je FB zetten dat je toch nog een uurtje astro tv hebt kunnen meepikken
mijn schoonzus deed dat ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben ook een controlfreak. Maar dan zou ik dus van tevoren heul duidelijk maken aan iedereen "jongens, ik hoef geen vrijgezellenfeest. En dit is niet zoals dat iemand zegt "ik ben dik" en dat jij moet zeggen "HELEMAAL NIET EINZ", Nee, ik wil GEEN feest."
Lijkt me toch heul niet zo moeilijk
En de volgende dag op je FB zetten dat je toch nog een uurtje astro tv hebt kunnen meepikken
Ja dat is ook een klassieker. Je moet dat voorbeeld erbij geven om duidelijk te maken dat je het echt echt echt echt niet hoeftquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn schoonzus deed dat ook.
"IK WIL GEEN STOMME TONEELSTUKJES OP MIJN TROUWFEEST ENZO!!!"
De volgende dag:
"Jammer dat niemand iets gedaan had"
ARGH!
Jullie hadden een liedje moeten zingen, snap dat dan!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De volgende dag:
ARGH!
mja. Domquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Jullie hadden een liedje moeten zingen, snap dat dan!
Dat heb ik ook nooit begrepenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het is echt vergelijkbaar met zeggen "moet je kijken hoe dik ik ben!".
Je krijgt toch medelijden met mannen die dat maar moeten begrijpen
en dan zoiets als: "zo, ben blij dat het weer klaar is met de bruiloften voorlopig"
Dat staat dus ook op de uitnodiging, dat ze op stukjes geen prijs stellen...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De volgende dag:
ARGH!
Een lichaamsbeeld kan trouwens wel so fucked up zijn dat ook dunne mensen zichzelf als dik zien. Maar dan heb je toch niet de behoefte om dat aan de wereld te laten zien?quote:
Ik zou een ellenlang toneelstuk opvoeren. Omdat het kan!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat staat dus ook op de uitnodiging, dat ze op stukjes geen prijs stellen...
Mijn god, dat is toch vragen om problemen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou een ABC-doen, vind dat toch wel het toonbeeld van foute huwelijks-actsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zou een ellenlang toneelstuk opvoeren. Omdat het kan!
Ja, maar in 99% van de gevallen wil men het ontkent horen wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een lichaamsbeeld kan trouwens wel so fucked up zijn dat ook dunne mensen zichzelf als dik zien. Maar dan heb je toch niet de behoefte om dat aan de wereld te laten zien?
Veuls te kort!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou een ABC-doen, vind dat toch wel het toonbeeld van foute huwelijks-acts![]()
ABC
En dat wordt dan weer niet geloofdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar in 99% van de gevallen wil men het ontkent horen worden.
De rest wel ja geloof ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:06 schreef Jacqie1986 het volgende:
Damn wat een stomme reactie zeg Miss... Hebben jullie het zelf wel leuk gehad??
op de uitnodiging nog welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Een ABC zoals bij mijn neef!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou een ABC-doen, vind dat toch wel het toonbeeld van foute huwelijks-acts![]()
ABC
Heeeeeeeeehehehehe dat lijkt me wel een goeienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Een ABC zoals bij mijn neef!De meest lange en saaie ooit... Voor elke letter een gedicht van 4 regels, dat voor laten lezen door de minder begaafde familieleden en dan bij elke letter nog een cadeautje om uit te pakken
![]()
Dat stelt je geduld wel op de proef
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De rest wel ja geloof ikIk vond dat spel ook echt leuk om te doen, en heb weer wat nieuwe mensen ontmoet en die zijn ook leuk!
Alleen lag de alcoholconsumptie nogal laag, want heel de dag buiten bij 30 graden dus iedereen wachtte daar ff mee totdat het actievere deel voorbij was.. Dat was dus wel nog commentaar dat we van 1 iemand kregen (de enige die wel aan het bier zat vanaf het eerste terrasmoment), dat het nogal timide was in het begin.. Maar ik vond het voor mezelf veel te heet om meteen aan de wijn te gaan.. Naderhand wel goed gemaakt
Niet echt toneelstukjes, maar soms worden er wat rijmpjes voorgelezen, of wordt er een liedje gemaakt wat heel de zaal dan mee moet zingen. Of een slide show met (beschamende) foto's van het bruidspaar. En vergeet de feestgids niet met de feestregels, en babyfoto's etc!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:12 schreef RenRen- het volgende:
Hoi!
Ik ben nooit op een bruiloft geweest, is het zo gebruikelijk dat er toneelstukjes worden gedaan dan?
Oh... Liedjes die iedereen voor moet zingen heb ik een half trauma aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet echt toneelstukjes, maar soms worden er wat rijmpjes voorgelezen, of wordt er een liedje gemaakt wat heel de zaal dan mee moet zingen. Of een slide show met (beschamende) foto's van het bruidspaar. En vergeet de feestgids niet met de feestregels, en babyfoto's etc!
Wij kregen ook een liedje op onze bruiloftquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh... Liedjes die iedereen voor moet zingen heb ik een half trauma aanOh wat erg.
Oh ja, de quiz! Zou ik bijna nog vergeten, maar die moet er ook nog bij ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
Wij willen variëteit op onze bruiloft. Er mag 1 abc, 1 liedje, 1 dansje, 1 toneelstuk en 1 quiz. Te reserveren bij de ceremoniemeester. Op is op, weg is weg
En het filmpje met de genante vakantiefoto's dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
Wij willen variëteit op onze bruiloft. Er mag 1 abc, 1 liedje, 1 dansje, 1 toneelstuk en 1 quiz. Te reserveren bij de ceremoniemeester. Op is op, weg is weg
ze gaat in je hoofd bijtenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
De thema kleur is fuchsia. En mijn kleding kleur accent is oranje-rood![]()
Maar ze heeft dus serieus nu ook een fuchsia roze bril gekocht, voor het geval ze haar lenzen uit wil doen..
Dan is het wel leuk misschienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij kregen ook een liedje op onze bruiloftHad mijn schoonvader gemaakt en die kan de boel altijd wel aardig rijmen, dus was wel geinig
Ohja. Maar die maak ik zelf wel, ik heb de meeste foto's. Shame, I haz nonequote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En het filmpje met de genante vakantiefoto's dan?
Arm kind!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan is het wel leuk misschienBij mij was het zo dat mijn vader en stiefmoeder getrouwd zijn in LA toen ik 6 was, en ik van niets wist. In theorie wist ik het net een halfuur en was ik nog de schok aan het verwerken dat ik een nieuwe stiefmoeder had toen we dat huis binnenstapten en opeens mijn hele familie daar was die echt een heel dom liedje gingen zingen met de meest bizarre details over de bruiloft
En ik wist van niets. Ik zat op de achterbank en kreeg te horen "We gaan even N ophalen van haar werk. En ohja, en we zijn getrouwd!"
Het liedje zat vol met Hoempapa's.
Je komt nieteens binnenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
De thema kleur is fuchsia. En mijn kleding kleur accent is oranje-rood![]()
Maar ze heeft dus serieus nu ook een fuchsia roze bril gekocht, voor het geval ze haar lenzen uit wil doen..
Ik vond het ook wel ergquote:
WAARquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er schijnt een cupcake winkel in Assen te zijn geopend...
om de hoek bij mn werk. in het centrum.quote:
Pics or gtfoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
om de hoek bij mn werk. in het centrum.
hier ook! Taarten en kapkeeks!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er schijnt een cupcake winkel in Assen te zijn geopend...
Ik zou kleuren wel leuk vinden denk ikquote:
Wij zouden gaan foxtrotten als openingsdans. We hebben allebei ooit dansles gehad maar hebben het niet bepaald bijgehouden. Toen hebben de avond van tevoren ff de kamer vrijgemaakt om snel te oefenen zodat we niet te erg voor lul zouden staan op de bruiloftquote:
Kaart is zwart/fuchsia, enveloppendoos ook, ze heeft zelf fuchsia ballonnen gekocht voor de feestlocatie, fuchsia stola, clutch, paraplu voor het geval het regent en ze heeft ook fuchsia schoenen overwogenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou kleuren wel leuk vinden denk ikMaar dan alleen voor mezelf, de uitnodigingen en misschien de locatie.
een alfabet is nooit goed.quote:
Als je niet kan dansen, en eigenlijk niet wil dansen, maar het 'hoort' zo op je bruiloft, zoiets denk ik..quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga toch geen dansles nemen voor een frigging openingsdans. Bb en ik dansen nooit, waarom dan wel
ouderwetse onzin. Als je nooit danst moet je het ook niet op je bruiloft doen. Het is 2012, niet 1958quote:
ieder zijn ding hoor. Ik doe het bb niet aan in.elk gevalquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:27 schreef Loqi het volgende:
/care![]()
ik snap dat best, tis toch tof om even een walsje te draaien op je eigen bruiloft? als je dat dan niet kunt kan een les of 2 toch geen kwaad
en bruiloften staan vol van ouderwetse onzin.. de bruid niet mogen zien voor DE dag omdat dat ongeluk brengt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het wel leuk om de jurk en kapsel en zo geheim te houden tot de dag zelf, gewoon voor het verrassingseffect. Maar we hebben niet apart van elkaar geslapen of zo de nacht van tevoren, dat vond ik wel een beetje onzin aangezien we al jaren samenwonenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:27 schreef Loqi het volgende:
/care![]()
ik snap dat best, tis toch tof om even een walsje te draaien op je eigen bruiloft? als je dat dan niet kunt kan een les of 2 toch geen kwaad
en bruiloften staan vol van ouderwetse onzin.. de bruid niet mogen zien voor DE dag omdat dat ongeluk brengt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had zijn kleding al wel gezien, interesseerde hem niet zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:30 schreef Loqi het volgende:
wij gaan gewoon samen kleding uitzoeken denk ik![]()
en misschien ook wel een dansles, wij vinden dat ouderwetse wel leuk, maar kunnen allebei niet dansen (gewoon nooit gedaan) lijkt me wel tof om samen te horken in zon les
Datquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:33 schreef Mss het volgende:
Dansles is prima als je wil dansen, niet als je moet dansen.
je bagatelliseertquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:32 schreef Loqi het volgende:
ik dans überhaupt nooit, dan ook maar op een krukje zitten op m'n bruiloft..
regelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:33 schreef Loqi het volgende:
wat zijn eigenlijk de gebruikelijke taken van de ceremoniemeester? (behalve op de dag zelf aanspreekpunt zijn?)
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:34 schreef Loqi het volgende:
[..]nee, ik ben nieuwsgierig, gezien bruiloften de orde van de dag zijn in dit topic
quote:
ja ok, maar wat is 'normaal' ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Maar wat de ceremoniemeester allemaal wel of niet doet bepaal je geheel samen
planning op de dag zelf aanhouden, aanspreekpunt voor gasten mbt abc-tjes en kadoos, shit oplossen op de dag zelf...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:37 schreef Loqi het volgende:
[..]wij gaan wel trouwen ja, maar niet binnen de komende paar jaar lijkt me. Eerst eens werk zoeken, sparen, misschien verhuizen etc
[..]
ja ok, maar wat is 'normaal' ?
Aanspreekpunt zijn, regelen wanneer de (ongewenste) toneelstukjes kunnen beginnen en zo toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:37 schreef Loqi het volgende:
[..]wij gaan wel trouwen ja, maar niet binnen de komende paar jaar lijkt me. Eerst eens werk zoeken, sparen, misschien verhuizen etc
[..]
ja ok, maar wat is 'normaal' ?
en terecht, want moeilijke schoenenquote:
best irritantquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ja Loqi, dat krijg je als je gaat samenwonen
Of de meeste irritante voor singles: 'En hoe gaat het bij jou in de liefde?'quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:45 schreef Loqi het volgende:
[..]
en terecht, want moeilijke schoenen![]()
onze vriendengroep begint nu die fase van trouwen en beebies maken, dus dan ga je er vanzelf over nadenken, wij iig. Maar nog geen plannen(plus dat mensen ons tegenwoordig regelmatig vragen wanneer het er eens van gaat komen
zelfde voor de beebies
)
Gewoon doen! Houden ze hun bek welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Of de meeste irritante voor singles: 'En hoe gaat het bij jou in de liefde?'
Wat moet je daar op antwoorden? 'Ja, lekker. Lig iedere avond met een ander in bed'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |