Ja ga ik ook zeker doenquote:
ja ik ook, geweldig, vooral de opbouw naar die laatste zin! Hulde aan RenRen!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef Lindytje het volgende:
Ren, ik lollerde om het gasfornuis-verhaal
Ooit was hij heel leuk enzo.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahahaha, mooi verhaal ook!
Hoe kwam je moeder er dan bij om wat met die dude te hebben?
Ik ga duimen iigquote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeden TT!
[..]
Ja ga ik ook zeker doen
In ieder geval gesprekken enzo als ik daar door kom. Maar ik maak best een goeie kans al zeg ik het zelf
Ik vind het flapdrollen en zeikwijven daar dus ik kan me dat nooit zo goed voorstellen. Ik zie altijd van dat links werkschuw tuig voor me, wonend in hartje A'dam in een sociale huurwoning met een uitkering en een groene hanenkamquote:Op maandag 28 mei 2012 23:52 schreef Mss het volgende:
Ik heb de laatste keer ook GroenLinks gestemd!
ah wat sneu man... dan is er echt wel wat mis bij je...quote:Op maandag 28 mei 2012 23:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ooit was hij heel leuk enzo.Dat weet ik ook nog, hij was gewoon normaal, behalve dat hij 36 was en nog thuis woonde. Maar toen werd het steeds erger, hij had een eigen kamer waar hij een eigen radiostation had of iets, en daar sloot hij zich de hele dag op. We zagen hem heel kort bij het eten en bij het nieuws.
Trusten wijfie, en alvast gefeliciteerd met Liesquote:Op maandag 28 mei 2012 23:56 schreef Lindytje het volgende:
Kip, succes met den brief
Ik ga een tukkie doen, ik ben er wel weer klaar mee voor vandaag
ik ga van de week pas brief maken, maar thanks alvastquote:
thanks!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:56 schreef Lindytje het volgende:
Kip, succes met den brief
Ik ga een tukkie doen, ik ben er wel weer klaar mee voor vandaag
OMG, ergquote:Op maandag 28 mei 2012 23:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ooit was hij heel leuk enzo.Dat weet ik ook nog, hij was gewoon normaal, behalve dat hij 36 was en nog thuis woonde. Maar toen werd het steeds erger, hij had een eigen kamer waar hij een eigen radiostation had of iets, en daar sloot hij zich de hele dag op. We zagen hem heel kort bij het eten en bij het nieuws.
Ik ben al 4 weken beautyblog-vrijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit schoonheidsglans te lezen en vraag me af waarom, ik zit echt met een verwrongenhoofd
![]()
Wat een kansloosheid toch ook eigenlijk
op zich is dat wel een slim iets.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben al 4 weken beautyblog-vrij
Moet je dat filmpje met de shoplog voor curaçao eens bekijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit schoonheidsglans te lezen en vraag me af waarom, ik zit echt met een verwrongenhoofd
![]()
Wat een kansloosheid toch ook eigenlijk
ik skip zoberzo de filmpjes, die stemmen erbij in combi met de hele tijd aan hun haar zitten voelen zijn net even too muchquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je dat filmpje met de shoplog voor curaçao eens bekijken.
Eerst hele monoloog dat ze wel wil vertellen over haar dieet, maar dat er dan geen negatieve comments mogen komen
De naďviteit is aandoenlijk
Hij heeft zijn sneukaarten verlorenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah wat sneu man... dan is er echt wel wat mis bij je...
Buurman is ook autistisch en zijn vrouw ook wel, maar in mindere mate.
Hun zonen echter, beide, damn... echt full blown...
Goeie vraag, maar heb je wat aan het antwoord gehad? NEINZ!!111!!!!!1quote:Kun je primer (voor je hele gezicht) ook gebruiken op je oogleden als primer voor oogschaduw?
Goede vraag! Dit wordt inderdaad weleens gedaan door vrouwen. Het kan in principe wel, alleen is die primer echt bedoeld voor gezichtsmake-up. Ik heb altijd het idee dat oogschaduwprimer er voor zorgt dat oogschaduw echt múúrvast blijft zitten. Bij gezichtsprimer is dat ook wel, maar op een luchtigere manier. Je wilt niet dat je door je primer puistjes en dergelijke krijgt. Let er ook op dat er ingrediënten in kunnen zitten die niet veilig zijn voor rond de ogen. Je kan het dus proberen, maar pak liever een echte oogschaduwbasis.
Nah valt eigenlijk ook wel mee de laatste tijdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
op zich is dat wel een slim iets.
Al zit jij dan nu weer veel meer op Fok, dat Uduwo enzo![]()
Maar goed, da;s dan weer grappig, blogs zijn eigenlijk zo treurig.
Vooral nu ze allemaal op Curacao zitten voor herome en KEIHARD aan het werk zijn![]()
![]()
![]()
ja, ik volg je niet helemaal ofzo hoor, wees niet bevreest mijn kindquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nah valt eigenlijk ook wel mee de laatste tijd
Ik ga binnenkort wel weer ff kijken, maar denk niet dat ik veel gemist heb
Het is dus niet voor herome, het is voor één of ander reisbureau, die echt een sneue site heeft, want ik dacht, laat ik kijken hoe duur het is om naar Curacao te gaan, maar de pagina Aanbiedingen deed het nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vooral nu ze allemaal op Curacao zitten voor herome en KEIHARD aan het werk zijn![]()
![]()
![]()
Dan kan je op schoonheidsglans heul niks zien deze weekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik skip zoberzo de filmpjes, die stemmen erbij in combi met de hele tijd aan hun haar zitten voelen zijn net even too much
zeggen ze serieus dat ze keihard aan het werk zijn?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh is het niet voor Herome, hehehe, voor het verkeersbureau dan ofzo?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is dus niet voor herome, het is voor één of ander reisbureau, die echt een sneue site heeft, want ik dacht, laat ik kijken hoe duur het is om naar Curacao te gaan, maar de pagina Aanbiedingen deed het nietSneu.
Oh zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, ik volg je niet helemaal ofzo hoor, wees niet bevreest mijn kind![]()
Mis je hier wel af en toe, maar is logisch dat je sowieso even alles weer opnieuw moet uitvinden en zulks
is op zich ook niet eens zo ergquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan kan je op schoonheidsglans heul niks zien deze week
slaap lekker!quote:
Yep, modeshow kijken, shoppen en met een bootje ergens heen varen en dan zwemmen en zulksquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeggen ze serieus dat ze keihard aan het werk zijn?
Ja lijkt me welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh is het niet voor Herome, hehehe, voor het verkeersbureau dan ofzo?
De webmaster zal wel een luie Antilliaan zijn
Slapenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep, modeshow kijken, shoppen en met een bootje ergens heen varen en dan zwemmen en zulks![]()
Daarom bitchen velen uit deze SC daar ook zo op
oh maar dat mag hier toch ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik het niet hoor![]()
Mja het is ook meer dat ik in UDOWU gewoon binnen kan vallen, onzin dingen roepen, lachen en weer weg![]()
Maar ik mis jullie ookdaarom ben ik er weer
quote:
klopt dan op zich wel weer bij die mentaliteit daar...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja lijkt me welWAnt dan doe je zoiets relatiefs groots voor zo'n relatief klein bedrijf, en dan is je site niet af. Dat vind ik zo slordig
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh maar dat mag hier toch ook
Maar leuk dat je er bent wijffie, je bent gezellig altijd
oh dat zou ik echt niet weten, ik kijk bovendien die shoplogs niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik meende trouwens dat ik in het shoplog van Masja (welke van de 100?) de jurk herkende die SQ terug naar de H&M heeft gebracht.
Maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen
iedere keer als ik die sites bekijk zie ik alleen maar:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep, modeshow kijken, shoppen en met een bootje ergens heen varen en dan zwemmen en zulks![]()
Daarom bitchen velen uit deze SC daar ook zo op
En daar verdienen ze meer dan 50K per jaar meequote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
iedere keer als ik die sites bekijk zie ik alleen maar:
advertorial
advertorial
verkapte advertorial
een slecht filmpje over een nieuw product - reclame
hey verhips, een filmpje over een masker van yoghurt en aarbeien
advertorial.
Toch snap ik het nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klopt dan op zich wel weer bij die mentaliteit daar...
Of dat iedereen uitgenodigd was en dat ze per ongeluk de vliegtickets waren vergeten te boeken
je vergeet de spelfouten, artikels over hoe hard ze wel niet werken (maar het er wel voor over hebben hoor, dus ze zullen er nooooooit over zeurenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
iedere keer als ik die sites bekijk zie ik alleen maar:
advertorial
advertorial
verkapte advertorial
een slecht filmpje over een nieuw product - reclame
hey verhips, een filmpje over een masker van yoghurt en aarbeien
advertorial.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |