rightquote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kun je mooi nog even leren of wat huiswerk voor volgend jaar maken.
natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Met die mindset denk jij het ver te schoppen in het leven?
Mooi niet dus.
don't rememberquote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hejje die autisme-test gedaan? Wat was je score?
Ik werk én fok, wat zich bij deze baan prima laat combineren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:43 schreef gogosweden het volgende:
maar jij denkt dat je het wel gaat maken als je ipv werken de hele dag op FOK! zit?
of je bent gewoon een luie flikker en doet geen reet op je werkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik werk én fok, wat zich bij deze baan prima laat combineren.
Iemand heeft tijd gestoken in het vinden van goed werk
maar je kan je tijd dus veel nuttiger besteden, dus je kan veel meer werk verzetten in de tijd die je nu aan FOK! verspilt, duuuus je kan nog meer verdienenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan zou de chef het wel merken
ah zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Neeeeeheeeee, want zo werkt het hier niet
Als ik telefoon of mail krijg, dan is er iets te doen. Het werk heeft verband met het seizoen, maart/april was bijvoorbeeld extreem druk. Nu niet meer, over een paar maanden weer wel.
ja, zodat je wiskunde praat kan praten enzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht, mondeling wiskunde? De fuck?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ga vechten als het slecht is.
Ik las net trouwens die depressieve topics in R&P, ik bedacht me ineens een leeuw een stomp in zijn smoelwerk geven wel de ultieme manier van zelfmoord is, als je daar toch aan denkt. Of worstelen met een volwassen gorilla ofzo, dat is ook zoiets. Een neushoorn een kopstoot geven, een wedstrijdje zwemmen met een krokodil. Je snapt wat ik bedoel.
Niet dat zelfmoord goed is, maar als je het toch doet, doe het dan in stijl. Of zie ik dat verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |