Oke poepbroeder!quote:
Moet je PM naar yvonne doen dat je het geld naar haar opstuurt.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ah, ik wil ook een abo maar die josti antwoord niet. Dus ik kan het niet kaufen vanaf hier
Heb je het over friendzone?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:48 schreef MineraalWater het volgende:
Effe tl;dr.
Eerste klas middelbaren, ik was een SAP die niets durfde.
Tweede klas werd ik langs een meisje gezet waar ik het erg goed mee kon vinden.
Ik werd steeds minder SAP en we begonne steeds meer te praten.
Twee jaar later, ik maak een fout, daarna is alles weer goed.
Nu hebben we elkaar al een maand ofzo niet meer gesproken dus het is klaar lijkt me zo.
Al heeft ze laterna gezegd dat ze ooit op me was.
Positief: Geen sap meer heujj.
Voor andere boys: 3 keer een relatie kapot gemaakt en daar ben ik wel trots op
zij stuurde me door naar dannyquote:Op maandag 28 mei 2012 23:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet je PM naar yvonne doen dat je het geld naar haar opstuurt.
Dan moet je Danny een mail sturen danny@fok.nl en dan yvonne een PM sturen dat je een mail naar Danny hebt gestuurd daarover en als hij even wilt kijken.quote:
Socially awkward penguinquote:Op maandag 28 mei 2012 23:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat de tyfus is een sap?
Hmmz misschien heb je daar wel een punt. Even kiekuhnquote:Op maandag 28 mei 2012 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan moet je Danny een mail sturen danny@fok.nl en dan yvonne een PM sturen dat je een mail naar Danny hebt gestuurd daarover en als hij even wilt kijken.
Danny krijgt 1000+ mails per dag dus dan moet je even aangeven welke jij bent en dan kijkt hij er naar.
Dit zei Yvonne tegen mij dus zo moet het werken.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Hmmz misschien heb je daar wel een punt. Even kiekuhn
ok, gaan we doen dan. Thanks bro!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit zei Yvonne tegen mij dus zo moet het werken.
gala, hadden ze dat hier maar. Dan had ik alle chicks mee naar huis gesleeptquote:Op maandag 28 mei 2012 23:54 schreef MineraalWater het volgende:
Gelukkig is et niet voor niets geweest.
Maarja binnekort gala niet dat daar veel zal gebeuren
mij?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik had je trouwens inderdaad op Facebook verwijdert. Toch maar even een nieuw verzoekje gestuurd
Verkrachting is in Zweden verboden hoor, vraag Assange maarquote:Op maandag 28 mei 2012 23:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gala, hadden ze dat hier maar. Dan had ik alle chicks mee naar huis gesleept
Maargoed ik ben slapen mensen. Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |