Trusten kleine poepbroederquote:Op maandag 28 mei 2012 23:43 schreef bobbernaut het volgende:
HEY VUIGE MIJNWERKERS, RAMPETAMPERS, AARSNEUKERTS, REETRIDDERS, ik ga slapen, trusten ik denk aan jullie xoxoxo
trustenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:43 schreef bobbernaut het volgende:
HEY VUIGE MIJNWERKERS, RAMPETAMPERS, AARSNEUKERTS, REETRIDDERS, ik ga slapen, trusten ik denk aan jullie xoxoxo
niemand klikt op die linksquote:Op maandag 28 mei 2012 23:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
DIT NUMMER ZO GOED KOMT ALLEN LUISTEREN
JA LUISTEREN
NU
AANKLIKKEN
LUISTEREN
ga dan luisteren ipv hier postenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
BOEIT NIET JULLIE PROBLEEM
Is wel allemaal kwaliteitsmuziek
huh word dit topic ook kapot gemodereerd?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Veel reacties van mij worden gezien als getroll, erg triest weer.
Vergat erbij te zetten dat vele reacties van mij genote worden en gezien worden als getroll terwijl het niet zo is.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
huh word dit topic ook kapot gemodereerd?
slapen jijquote:Op maandag 28 mei 2012 23:46 schreef bobbernaut het volgende:
Godvertering Marcel, ik heet Cedric, GEEN BOB! Owh en ook geen Bruno drump.
Sting is echt maar 1 keer in de hele sc reeks geweestquote:Op maandag 28 mei 2012 23:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
huh word dit topic ook kapot gemodereerd?
Ja dat was epicquote:Op maandag 28 mei 2012 23:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Van Bobber een keertje toen hij dertig keer achter elkaar postte, voor de rest bijna niet
ah, ik wil ook een abo maar die josti antwoord niet. Dus ik kan het niet kaufen vanaf hierquote:Op maandag 28 mei 2012 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vergat erbij te zetten dat vele reacties van mij genote worden en gezien worden als getroll terwijl het niet zo is.
Heb abbo genomen en dan kun je dat zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |