wel 2 kanten dan, symmetrie is leuker.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had er maar 1, 8mm en toen eruit. En heb geen pics op deze laptop
come at me, ik deed het bij vrienden ook altijdquote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]fucking droog deze
[..]
Lul dan niet met je stretch pro joh, mafketel![]()
30 mm nu.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind er niet veel aan, die hele tunnels niet.
Bij deze dacht ik serieus dat je het wasquote:Op maandag 28 mei 2012 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht op het podium vant weekend :$ xoxo
Precies dat wil ik. Misschien. Ooit.quote:
Omai.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies dat wil ik. Misschien. Ooit.
Ik heb die tools hier al fucking lang liggen maar iets houdt me tegenquote:
Op mijn Facebook pf sta ik ook op het podium. :$quote:Op maandag 28 mei 2012 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht op het podium vant weekend :$ xoxo
Doe het voor mij.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb die tools hier al fucking lang liggen maar iets houdt me tegen
don't be a pussy jumiquote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb die tools hier al fucking lang liggen maar iets houdt me tegen
Misschien na m'n vakantiequote:
Goodnightquote:
Verstand komt met de jaren.quote:
Wat deed je beslissen ze eruit te halen dan?quote:
Niet representatief genoeg.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat deed je beslissen ze eruit te halen dan?
Dus ik zo bij mezelf denken van: "hier moet ik een reactie op geven", maar kom niet verder dan een simpele "oké". Dus bij dezen: oké.quote:
Plaats zulke dingen op Facebook of vertel gewoon direct wat je zo blij maakt man, aandachtshoer.quote:
Oké.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus ik zo bij mezelf denken van: "hier moet ik een reactie op geven", maar kom niet verder dan een simpele "oké". Dus bij dezen: oké.
Niet persoonlijk hoor.quote:
Jullie persoonlijke Rosie. Faggies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ga je moeder faggie noemen met je boeventronie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie persoonlijke Rosie. Faggies.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie persoonlijke Rosie. Faggies.
Welkom op FOK!
Maar de hamvraag is: wie is die man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie persoonlijke Rosie. Faggies.
Haar vader.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is: wie is die man?
mijn vriendjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is: wie is die man?
bij ons is dat een melkman, komt elke maandag flessen brengenquote:
Ook met Pinksteren?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
bij ons is dat een melkman, komt elke maandag flessen brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |