quote:Op maandag 28 mei 2012 23:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Neen, was een andere serie. Hoofdpersoon was een jongen, speelde ook op school
quote:
neds survival gidsquote:Op maandag 28 mei 2012 23:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Neen, was een andere serie. Hoofdpersoon was een jongen, speelde ook op school
Ik herken het wel maar is geen Saved by the bell.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heette deze serie ookalweer, anyone? Was altijd op Nickelodeon
Omdat het gifje in een loop staat.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
waarom blijf ik hier naar kijken
Dunno fucking retarded hondquote:Op maandag 28 mei 2012 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
waarom blijf ik hier naar kijken
Plaatjesdichtheid van jouw posts, 100%.quote:
En bedankt! Heb ineens honger.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Kusjes voor alle dikzakken wereldwijd.
Volgens mij is hij een bèta, die hebben wel vaker moeite met normaal communiceren.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Plaatjesdichtheid van jouw posts, 100%.
oh meid tochquote:Op maandag 28 mei 2012 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zag zulke laarsjes. Niet gehaald. Haat mezelf.
beta wat is dat? doe mbo ictquote:Op maandag 28 mei 2012 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij is hij een bèta, die hebben wel vaker moeite met normaal communiceren.
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Kusjes voor alle dikzakken wereldwijd.
Kut Chinees gaf me een frikandel in plaats van een kipcorn. Even rellen de volgende keer.
stinktquote:Op maandag 28 mei 2012 23:23 schreef Gridlok het volgende:
Tunnels eruit gedaan, nu zitten er tipjes in mijn oor.
Morgen 4 mm halenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:23 schreef Gridlok het volgende:
Tunnels eruit gedaan, nu zitten er tipjes in mijn oor.
viesquote:Op maandag 28 mei 2012 23:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja in het begin wel, zaten er nog allemaal stukken zompig pusvlees aan, nu zijn ze healed.
Nu echt even opdonderen met dat mokkel of Ron Jeremy kwakt je hele Fobo onder.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
wil dit aan in de slaapkamer voor de seks. inclusief vleugels. om de kop te zien.
moet je onder de douche doen, geen last van dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
toe maar, pics van je gezicht samen getrokken van pijn als je die dingen in je oor jankt.
Wanneer is het eigenlijk bèta? Ik heb m'n bachelor bm behaald en vond het af en toe ook redelijk bèta.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij is hij een bèta, die hebben wel vaker moeite met normaal communiceren.
blokkeer ik je toch gewoonquote:Op maandag 28 mei 2012 23:24 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nu echt even opdonderen met dat mokkel of Ron Jeremy kwakt je hele Fobo onder.
Klopt, en invetten met hunneyyyy butter.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
moet je onder de douche doen, geen last van dan.
Als er veel wiskunde in zit.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wanneer is het eigenlijk bèta? Ik heb m'n bachelor bm behaald en vond het af en toe ook redelijk bèta.
Ik heb eigenlijk 2 Msc'squote:
vertel me niks, ben stretch proquote:Op maandag 28 mei 2012 23:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Klopt, en invetten met hunneyyyy butter.
No man, dan voel je juist niets meerquote:Op maandag 28 mei 2012 23:26 schreef Gridlok het volgende:
Meer meisjes zouden tunnels moeten hebben.
Vraag me alleen af of tunnels jou staan.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
vertel me niks, ben stretch pro
VOOR OREN OK
Ik twijfel alleen, tunnel of weer zo'n draaigevalquote:Op maandag 28 mei 2012 23:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
toe maar, pics van je gezicht samen getrokken van pijn als je die dingen in je oor jankt.
Draai geval!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik twijfel alleen, tunnel of weer zo'n draaigeval
Echt he, nooit bereik met je mobiel enzo :$:$quote:Op maandag 28 mei 2012 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind er niet veel aan, die hele tunnels niet.
Had er maar 1, 8mm en toen eruit. En heb geen pics op deze laptopquote:Op maandag 28 mei 2012 23:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vraag me alleen af of tunnels jou staan.
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt he, nooit bereik met je mobiel enzo :$:$
Lul dan niet met je stretch pro joh, mafketelquote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had er maar 1, 8mm en toen eruit. En heb geen pics op deze laptop
wel 2 kanten dan, symmetrie is leuker.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had er maar 1, 8mm en toen eruit. En heb geen pics op deze laptop
come at me, ik deed het bij vrienden ook altijdquote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]fucking droog deze
[..]
Lul dan niet met je stretch pro joh, mafketel![]()
30 mm nu.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind er niet veel aan, die hele tunnels niet.
Bij deze dacht ik serieus dat je het wasquote:Op maandag 28 mei 2012 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht op het podium vant weekend :$ xoxo
Precies dat wil ik. Misschien. Ooit.quote:
Omai.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies dat wil ik. Misschien. Ooit.
Ik heb die tools hier al fucking lang liggen maar iets houdt me tegenquote:
Op mijn Facebook pf sta ik ook op het podium. :$quote:Op maandag 28 mei 2012 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht op het podium vant weekend :$ xoxo
Doe het voor mij.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb die tools hier al fucking lang liggen maar iets houdt me tegen
don't be a pussy jumiquote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb die tools hier al fucking lang liggen maar iets houdt me tegen
Misschien na m'n vakantiequote:
Goodnightquote:
Verstand komt met de jaren.quote:
Wat deed je beslissen ze eruit te halen dan?quote:
Niet representatief genoeg.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat deed je beslissen ze eruit te halen dan?
Dus ik zo bij mezelf denken van: "hier moet ik een reactie op geven", maar kom niet verder dan een simpele "oké". Dus bij dezen: oké.quote:
Plaats zulke dingen op Facebook of vertel gewoon direct wat je zo blij maakt man, aandachtshoer.quote:
Oké.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus ik zo bij mezelf denken van: "hier moet ik een reactie op geven", maar kom niet verder dan een simpele "oké". Dus bij dezen: oké.
Niet persoonlijk hoor.quote:
Jullie persoonlijke Rosie. Faggies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ga je moeder faggie noemen met je boeventronie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie persoonlijke Rosie. Faggies.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie persoonlijke Rosie. Faggies.
Welkom op FOK!
Maar de hamvraag is: wie is die man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie persoonlijke Rosie. Faggies.
Haar vader.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is: wie is die man?
mijn vriendjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is: wie is die man?
bij ons is dat een melkman, komt elke maandag flessen brengenquote:
Ook met Pinksteren?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
bij ons is dat een melkman, komt elke maandag flessen brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |