Jawel ik heb honger, fack it. Ik heb ook maar slechts één keer voor 12 uur 's ochtends bij de BurgerKing gegetenquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel ik heb honger, fack it. Ik heb ook maar slechts één keer voor 12 uur 's ochtends bij de BurgerKing gegeten
Geil.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel ik heb honger, fack it. Ik heb ook maar slechts één keer voor 12 uur 's ochtends bij de BurgerKing gegeten
Heeft de BurgerKing Turkse pizzas?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee, maar er werken wel turken en zwartenquote:
nou nou, beetje op je taal lettenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:26 schreef wise het volgende:
[..]
nee, maar er werken wel turken en zwarten
Geen turken, wel zwarten. Ik snap dat trouwens echt niet he, dat in die keuken gewoon 8/10 een neger is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:26 schreef wise het volgende:
[..]
nee, maar er werken wel turken en zwarten
Verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen turken, wel zwarten. Ik snap dat trouwens echt niet he, dat in die keuken gewoon 8/10 een neger is.
quote:
mac zijn doorgaans nerdsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen turken, wel zwarten. Ik snap dat trouwens echt niet he, dat in die keuken gewoon 8/10 een neger is.
voor andere welquote:
Ook negers. Bij de afhaalchinees voornamelijk Chinezen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
mac zijn doorgaans nerds
BK zijn negers
wat zal er in de kfc staan dan
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook negers. Bij de afhaalchinees voornamelijk Chinezen.
vaak wel jaquote:
realistenquote:
oh echtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij de afhaalchinees voornamelijk Chinezen.
Want? Waarom zou je om half 12 geen Turkse pizza kunnen eten en om 1 uur welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |