wat? watskemist?quote:
Krigj al kotsneigingen bij het idee dat zij zo egocentrisch is dat ze denkt dat hij alleen aan haar denkt als ie geil isquote:
Maar zij denkt altijd aan haar vriend, sure.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Krigj al kotsneigingen bij het idee dat zij zo egocentrisch is dat ze denkt dat hij alleen aan haar denkt als ie geil isdom wijf.
Snap ook niet dat je nog puf hebt om te masturberen als je in een relatie zit tbh.quote:
wat de hel is dit man?quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:10 schreef wolvendagen het volgende:
Zag iemant patat speciaal eten. Het is 11:10.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Snap ook niet dat je nog puf hebt om te masturberen als je in een relatie zit tbh.
Leuk leesvoer. Staan nog meerdere verhalen.quote:
Ik ben bijlezen. Mooi kutweer verpest mijn kennisquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leuk leesvoer. Staan nog meerdere verhalen.
Mannen blijven altijd rukken.quote:
quote:
Goeie tip ouwuhquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:14 schreef LudoSanders het volgende:
Hou die R&P shit hier ff weg, in ONZ heeft dat ook al een SC doen sluiten.
Ik vind niet dat je mag rukken als je daarna geen puf meer hebt voor seks met je vriendinquote:
Ga es weg labiel hertquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:14 schreef LudoSanders het volgende:
Hou die R&P shit hier ff weg, in ONZ heeft dat ook al een SC doen sluiten.
Er is altijd puf. Skkltje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je mag rukken als je daarna geen puf meer hebt voor seks met je vriendin
Moet die kat van je niet vreten of zo.quote:
Ik zal eens achter jou komen.quote:
Oke, zal ik ff rukken en dan jou klaren? homoneger.quote:
In tegenstelling tot jou, ludo, beweeg ik mij wel verder voort dan de laptop.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet die kat van je niet vreten of zo.
Doe ff normaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke, zal ik ff rukken en dan jou klaren? homoneger.
Ik ga zo nu en dan ook pissen hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou, ludo, beweeg ik mij wel verder voort dan de laptop.
niet nu hoop ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomde hoerenvogels schijten m'n hele brommer onder
En nu hoef ik tot half juni niks meer te leren en ga ik mezelf trakteren op een Turkze Pizza
oh ja kut vergetenquote:
geilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |