ik vergeet je trouwens te vragen of jij die roze s-fles nog terugwil die ik van je kreeg omdat Geert z'n flesspeen aan gort beet gisterenquote:
Weet dat het goed bedoeld was, maar toch, maar toch zit het me niet helemaal lekker.quote:
Als tie je in de weg ligt breng je m maar mee de volgende keerquote:Op maandag 28 mei 2012 22:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vergeet je trouwens te vragen of jij die roze s-fles nog terugwil die ik van je kreeg omdat Geert z'n flesspeen aan gort beet gisteren
eigenlijk vind ik 't wel fijn om een tweede fles te hebbenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:23 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Als tie je in de weg ligt breng je m maar mee de volgende keer
Told you so.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:22 schreef Rucky het volgende:
Ik let eventjes niet op en we zij wwer een topic verder.
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:24 schreef Rucky het volgende:
Maar ik heb wel wat meer spulletjes voor Ingrid in huis.
Dat van dat spinnen eten is een hele oude urban legend:quote:Op maandag 28 mei 2012 22:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Weet dat het goed bedoeld was, maar toch, maar toch zit het me niet helemaal lekker.
Wel eens gelezen dat een mens spinnen in z'n slaap opeet. Onbedoeld.
Kan je nou al vertellen dat ik die ene die ik zag lopen niet lust.
Die pagina heb je net gemaakt.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat van dat spinnen eten is een hele oude urban legend:
http://www.snopes.com/science/stats/spiders.asp
Dan drink je water, net als ik.quote:
Dan ligt ie je dus niet in de wegquote:Op maandag 28 mei 2012 22:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik 't wel fijn om een tweede fles te hebbenkan ik een volle mee naar boven nemen als ie wakker wordt
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Kom hier maar heen, heb wel bier voor je!
Der zit nog wel een winkel die open is om de hoek.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die pagina heb je net gemaakt.
[..]
Dan drink je water, net als ik.
Waarom nou weer rozequote:Op maandag 28 mei 2012 22:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vergeet je trouwens te vragen of jij die roze s-fles nog terugwil die ik van je kreeg omdat Geert z'n flesspeen aan gort beet gisteren
Ik heb nog een tray in de auto liggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |