oeps, ik had even niet nr de datums gekekenquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is er al bijna 2 jaar, maar niet echt druk bezocht hier.
Deze had ik al gevonden : 295,-Euro : PADI Open Water Diver >Diveschool Baliquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:30 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik wil ook gaan duiken op bali, als het niet te duur is tenminste. weet iemand hoeveel dat ongeveer kost? ik moet het nog helemaal leren. je kan wel afdingen mag ik hopen
ik zoek eigenlijk wat meer obscure duikscholenquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:36 schreef thomas26 het volgende:
[..]
Deze had ik al gevonden : 295,-Euro : PADI Open Water Diver >Diveschool Bali
Als ik nog websites vind van duikscholen op Bali of Flores zal ik deze hier zeker posten.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zoek eigenlijk wat meer obscure duikscholendit is volgens mij de duurste van het hele eiland.
daar kwam ik in singapore ook achterquote:Op zondag 4 juli 2004 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
het is geen 8 uur tijdverschil CybErik, 5 uur op dit moment.Maar toch een fijne vakantie.
ik ben net teruggekomen, niet gepakt door de douanequote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:31 schreef indahnesia.com het volgende:
CybErik,
Internetten met 33k6? Dan doe ik de deur dicht hoor! Java en Bali hebben in de steden al kabel internet, dus ik prefereer dit ook, hoewel dit duurder is. Dat je in je hotel gaat zitten snap ik niet, kost toch kapitalen? Mag ik vragen wat je betaald per minuut? 500 rupiah? 1000?
Het zijn niet de moslims op Java die honden proberen aan te rijden, het zijn Indonesiers. Bali zit vol hinduisten idd.
Hopelijk neem je geen illegale spulletjes mee naar huis, anders lees ik op internet wel dat ze je hebben opgepakt bij de douane. Toeristen uit Z.O. Azie zijn het 'doelwit'.
Als je maar 3 weken op reis gaat, moet je keuzes maken. Een botanische tuin spreekt me niet echt zo aan. Dan ga ik liever een dagje extra duiken ...quote:Op woensdag 28 juli 2004 06:52 schreef indahnesia.com het volgende:
...
Ga je niet naar Bogor? Jammer, de botanische tuin is echt schitterend. Ga vroeg in de ochtend, het is dan nog niet snikheet en dus kun je rustig een rondje lopen.
Da's duidelijk, het is altijd een kwestie van passen en meten. Ik hoef niet zo nodig te duiken, dus doe ik lekker die andere dingen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:07 schreef thomas26 het volgende:
[..]
Als je maar 3 weken op reis gaat, moet je keuzes maken. Een botanische tuin spreekt me niet echt zo aan. Dan ga ik liever een dagje extra duiken ...
heej wat leuk, wij gaan ook in oktober naar Bali!quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:08 schreef Kamigot het volgende:
Ik ga in Oktober naar Bali, hoeveel ben je nou kwijt om die tempels te bezoeken ?. En op wat voor kosten moet ik zo'n beetje dagelijks rekenen ?![]()
bij een van de tempels die ik heb bezocht was er een vrouwtje met een stok om apen weg te jagen die heel veel geld wilde, moet je dus eerst ff een prijs afspreken. entree was niet veel volgens mij.quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:08 schreef Kamigot het volgende:
Ik ga in Oktober naar Bali, hoeveel ben je nou kwijt om die tempels te bezoeken ?. En op wat voor kosten moet ik zo'n beetje dagelijks rekenen ?![]()
Waarom twijfelen? Als er een bom in Madrid ontploft ga je toch ook gewoon naar Spanje?quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:46 schreef Fratz het volgende:
zeg mensen, ik ben maar weer eens aan het twifelen geslagen door de aanslag op de ambassade; wel of niet naar indonesië in oktober?
ach, na een reeks vakanties weet ik wel wat ik wil.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:49 schreef Fratz het volgende:
zo mensen nog twee dagen en dan gaan we vliegen!! toch indonesië! ik heb er zin in!!!
enne, indahnesia, je hebt gelijk hoor!
prachtige foto's die vulkaan wil ik zeker ook bezoeken!!quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:13 schreef thomas26 het volgende:
Indonesië was gewoon fantastisch :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe is het gegaan??quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:49 schreef Fratz het volgende:
zo mensen nog twee dagen en dan gaan we vliegen!! toch indonesië! ik heb er zin in!!!
enne, indahnesia, je hebt gelijk hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |