ok nie..., Gili Meno is absoluut een rustig eiland, Gili Tarawang is inderdaad niet zo rustig maar Gili Meno is juist geweldig om een paar dagen lekker niks te doen!quote:
wat is de leeftijd vand ie toeristen? ik ben zelf namelijk 20 dus ik zou het niet echt een ramp vinden als er wat jonge mensen komen. aan de andere kant ben ik ook niet op zoek naar een ko samui oid. de gulden middenweg zou ideaal zijn!quote:Op donderdag 12 mei 2005 07:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De Gili's zijn niet rustig, daar zitten zuipende toeristen. Een rustig trans is bijv. het ooststrand van Bali, voor zover er strandjes zijn in de baai-tjes. Ook Lombok heeft vele legen strandjes aan de west-kust, als je bij Senggigi rechtdoor rijd richting het noorden.
zijn vooral van die 'hippe' italianen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:19 schreef alter.ego het volgende:
[..]
wat is de leeftijd vand ie toeristen? ik ben zelf namelijk 20 dus ik zou het niet echt een ramp vinden als er wat jonge mensen komen. aan de andere kant ben ik ook niet op zoek naar een ko samui oid. de gulden middenweg zou ideaal zijn!
Meno is inderdaad het meest rustig.. maar overal kun je best een paar dagen niets doen hoor. Dat lukt me in een bungalow in Jimbaran (Zuid-Bali) ook prima.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:27 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
ok nie..., Gili Meno is absoluut een rustig eiland, Gili Tarawang is inderdaad niet zo rustig maar Gili Meno is juist geweldig om een paar dagen lekker niks te doen!
Precies, en op Zuid-Bali zie je van zie egoistische Australiërs.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zijn vooral van die 'hippe' italianen.
Leeftijd weet ik niet, ik ben er eventjes geweest in 2003. Ik weet niet hoe Koh Samui is, dus vergelijken kan ik niet. Zal wel minder druk zijn heb ik het vermoeden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:19 schreef alter.ego het volgende:
[..]
wat is de leeftijd vand ie toeristen? ik ben zelf namelijk 20 dus ik zou het niet echt een ramp vinden als er wat jonge mensen komen. aan de andere kant ben ik ook niet op zoek naar een ko samui oid. de gulden middenweg zou ideaal zijn!
Tip voor als je naar de Filippijnen gaat. AirAsia heeft zojuist vluchten geopend vanaf Singapore en Kuala Lumpur naar Clark Airbase, dat is ongeveer een uurtje boven Manila en de prijzen schelen een slok op een borrel t.o.v. de overige airlines!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:25 schreef alter.ego het volgende:
Hallo.
Ik ga midden september voor mijn studie minstens 3 maanden op uitwisselingsbasis in de buurt van Bangkok ''studeren''. Aangezien ik in de zomer niks te doen heb dacht ik eraan om wat eerder de regio SEA te bezoeken. Omdat Indonesië me altijd wel heeft aangesproken is nu het plan om in juli ergens naar Jakarta te gaan en dan een beetje rond te lopen en midden september naar Bangkok te gaan.
Ik zat zelf aan het volgende te denken:
Jakarta
Borobudur
Yogyakarta
Bali
Komodo of dat andere eiland anders met die beesten
Banda islands
Manado
Door naar de Filippijnen
Is dat een beetje realistisch en aan te raden? Dit schema heb ik in tien minuten bedacht ofzo, aan de hand van mijn kaartje in de LP en wat dingen die ik heb gelezen op internet.
Dit is trouwens de eerste keer dat ik (waarschijnlijk) alleen samen met m'n spijkerbroek op reis ga. Zijn hier mensen die daar ervaring mee hebben? En hoe is dat bevallen?
rond welke tijd zit je daar??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog eventjes en dan ben ik ook weer weg.aah... die foto's ban BHFH doen me toch goed hoor..
Nog een paar dagen, indahnesia! Mijn vriendin had het de eerste paar dagen in Solo wel moeilijk. Het was heel erg wennen (warm/vochtig dus moeilijk slapen en het eten was ook wennen) en daarnaast was het ziekenhuis in solo nogal slecht (vergeleken met Yogya en Jakarta schijnbaar) en had ze een autoongeluk gehad op weg naar een stad buiten solo...quote:Op zondag 29 mei 2005 10:07 schreef indahnesia.com het volgende:
@spruit, Ik vertrek 10 juni voor enkele weken (maar... helaas), maar ik herken je verhaal zeker. Dit heb ik zelf ook mogen ervaren in 1999. Toen heb ik via internet een meisje leren kennen in Jakarta. Uiteindelijk nodigde ze me uit om eens langs te komen. En het ging absoluut niet om dat wat de meeste dingen denken. Ik doe altijd mijn best haar weer even te zien, omdat ik, naar mijn gevoel, veel aan haar te danken heb.
aah.. ik ben weer weg aan het dromen, nog even volhouden en ik mag weer.
op zich is het wel te halen volgens mij maar jakarta airport is aardig groot als ik het me goed herinner en voor binnenlandse vluchten moet je wel altijd een eind verderop zijn .quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:04 schreef Spuit het volgende:
Hoe is het daar nu indahnesia??
En daarnaast nog een algemeen vraagje. Met KLM kom ik volgende week aan om 16.45 op JKT airport. Nu wil ik alleen de vlucht van 19.00 halen naar Yogya... Denken jullie dat die overstap haalbaar is?
2 weken is wel wat weinig denk ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:42 schreef Spuit het volgende:
Jo ik gaover 7 dagen al!! Maar misschien willen we nu naar Flores... we hebben 2 weken de tijd, is het dan te doen om zon toch over alle eilandje te maken en dan flores te doen? Lijkt me wel gaaf!
!!!quote:Fire in Jl. Jaksa guts several lodging houses
JAKARTA (Antara): A number of lodging places popular with foreign backpackers were gutted on Saturday by a fire which occurred about 100 meters from the popular Jl. Jaksa nightlife center in Kebon Sirih, Central Jakarta.
A group of foreigners were seen running and fleeing for safety.
The fire, believed to have been sparked by an exploding stove from one of the residents homes in the densely populated area, gutted dozens of houses made mostly of wood and also destroyed a mosque.
At least 50 families were forced to evacuate due to the fire which started at 11:45 a.m.
Local residents immediately took their valuables out of their houses, while others helped extinguish the fire.
An employee of nearby Sarinah building, identified as Abidin, said he was unable to salvage all his valuable belongings. "I still left my motorcycle documents behind," said Abidin, who fled in a hurry and in panic.
Dozens of fire engines were deployed to the site by the Central Jakarta fire station but could not easily reach the location due to poor access.
Firefighters managed to bring the fire under control within an hour. (**)
nou.......het is hier ook lekker weer hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:21 schreef Spuit het volgende:
Olala nog een paar uurtjes en dan zit ik in de lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |