quote:[West-Brabant] # 49 | Wel of geen hijsje halen...
Appelmoes-ijsje?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef mrspoeZ het volgende:
Grinnik tekno. Ga je nou nog een ijsje halen auto? Ik heb vandaag appelmoes/sparoodijsjes gemaakt, in die vormpjes voor in de vriezer. Nu wachten tot ze goed zijn, mmm.
Ik heb mezelf in de wiki-op gezet maar iets is niet goed gegaan denk ik? Hellup?
In deze OP staat nog de oude txt?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef mrspoeZ het volgende:
Grinnik tekno. Ga je nou nog een ijsje halen auto? Ik heb vandaag appelmoes/sparoodijsjes gemaakt, in die vormpjes voor in de vriezer. Nu wachten tot ze goed zijn, mmm.
Ik heb mezelf in de wiki-op gezet maar iets is niet goed gegaan denk ik? Hellup?
Ja, die vind ik ranzig.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:21 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Uhuh. Ken je die perenijsjes van Festini? Nou zoals dat, maar dan met appelsmaak.
Lekkerrrrrquote:Op maandag 28 mei 2012 21:21 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Uhuh. Ken je die perenijsjes van Festini? Nou zoals dat, maar dan met appelsmaak.
Vanaf morgen in de aanbieding bij appie.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:23 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij maar de ouderwetse raket.
Toeteren in Noordhoek?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:30 schreef mrspoeZ het volgende:
Ooowwww op die fiets.
Ik heb zo'n zin in het weekend alweer, het afgelopen weekend was zo heerlijk, met knuffelen, een baby te logeren, Dunya en gezellige visite vanmiddag. Nog één hele en drie halve dagen werken en dan is het alweer vrijdagmiddag! Toeteren in Noordhoek, lunchen met een oud-collega, een date op zaterdagavond ... leuk leuk.
Ik ga vanavond niet in bad!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:31 schreef teknomist het volgende:
automatic_ gaat mij een foto sturen van dat ze met een Crusio-ijsje en haar bubblebar in bad zit.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |