In dat geval: Graag gedaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:30 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik verdien m'n geld door de AH te campen op zoek naar items die er veel te goedkoop opstaan. De prijsberekening die jij erop na houdt kan bij bepaalde stats je heel veel geld doen mislopen, die dan weer in de zak van traders zoals ik beland.
Wat goud tegen een lage koers verkopen op RMAH, dat zal het uiteindelijk worden. Ik vraag me af hoe de economie er op lange termijn uit gaat zien. Dat RM maakt het ander minder aantrekkelijk, dus om straks nog leuke items te hebben moet je dokken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:31 schreef Afwazig het volgende:
Nou dan heb je 2 miljoen. Al had je 300 miljoen, wat wou je ermee? Net zoals in Diablo 2 is gold bijna waardeloos. Het is makkelijk te farmen, en als de RMAH eenmaal uit is totaal overbodig zowat.
Wat een bullshitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:31 schreef Afwazig het volgende:
Nou dan heb je 2 miljoen. Al had je 300 miljoen, wat wou je ermee? Net zoals in Diablo 2 is gold bijna waardeloos. Het is makkelijk te farmen, en als de RMAH eenmaal uit is totaal overbodig zowat.
Hij heeft gelijk hoor, gold is hier niet gelijk naar gold in WoW en de mensen die 35 euro dokken voor een miljoen gold zijn dezelfde mensen die 2M dokken in de AH voor een crappy amulet, weten gewoon de waarde niet en worden genaaid door mensen als jou.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wat een bullshit
Gold wordt al veel verkocht op sell sites met een gemiddelde prijs van 35 euro per miljoen, dus kraam geen onzin uit aub. Gold blijft altijd een waarde houden, die straks enkel direct gelinkt wordt aan euro's ipv daar illegale tussen sites voor nodig zijn.
Dat kun je nu dus nog niet weten, d3 is ook geen d2.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:38 schreef leeell het volgende:
voor high-tier items zal je met euro's moeten betalen, of zelf farmen natuurlijk
of 9999999999 gold voor een setpiece
Genaaid door mensen zoals ik? Hoe oud ben je? Zoiets heet markt van vraag en aanbod. Ik naai helemaal niemand.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk hoor, gold is hier niet gelijk naar gold in WoW en de mensen die 35 euro dokken voor een miljoen gold zijn dezelfde mensen die 2M dokken in de AH voor een crappy amulet, weten gewoon de waarde niet en worden genaaid door mensen als jou.
Maar zoals ik eerder al zei, elke bericht dat jij hier post gaat mijn geloofwaardigheid voor jou naar beneden. Eerst constant klagen over de game zelf, en nu zeg je dat je eigenlijk alleen maar in de AH aan het campen bent? Dat is toch niet spelen, je probeert van je hobbie je werk te maken maar je verdiend er nu nog geen kut aan, kan je beter doen als RMAH er is.
Oja, nog gelukt Diablo op Inferno te 1-shotten?Of nog steeds in de war met 'in 1x halen'?
Dit. Zolang je miljoenen gold per dag kan farmen is het geen reet waard. Dat het wordt verkocht voor echt geld zegt niks. Mongolen blijf je houden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk hoor, gold is hier niet gelijk naar gold in WoW en de mensen die 35 euro dokken voor een miljoen gold zijn dezelfde mensen die 2M dokken in de AH voor een crappy amulet, weten gewoon de waarde niet en worden genaaid door mensen als jou.
Eerst constant klagen over de game zelf?!?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Maar zoals ik eerder al zei, elke bericht dat jij hier post gaat mijn geloofwaardigheid voor jou naar beneden. Eerst constant klagen over de game zelf, en nu zeg je dat je eigenlijk alleen maar in de AH aan het campen bent? Dat is toch niet spelen, je probeert van je hobbie je werk te maken maar je verdiend er nu nog geen kut aan, kan je beter doen als RMAH er is.
Oja, nog gelukt Diablo op Inferno te 1-shotten?Of nog steeds in de war met 'in 1x halen'?
Hm, wil alle topics niet teruglezen, misschien dat ik je UI verwar met iemand anders die erop lijkt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Eerst constant klagen over de game zelf?!?
Ik heb nog nooit geklaagd over de game zelf, ga geen dingen verzinnen man.
Zoals Afwazig al aangeeft, als jij gemiddeld 1M per dag kan farmen/verzamelen in AH dan verliest het waarde hoor, dat jij een keer item verkoopt voor 3M is puur omdat dat nog het begin van de game is, waardes zijn nog niet vastgesteld en je hebt altijd mongolen die de prijs zullen betalen ook al is het niet waard. Maar dat wilt niet zeggen dat dat zo constant zal blijven, vooral niet als de RMAH komt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Genaaid door mensen zoals ik? Hoe oud ben je? Zoiets heet markt van vraag en aanbod. Ik naai helemaal niemand.
Blijft een discussiepunt dat (RM)AH, aangezien het voor sommige mensen hun brood gaat worden en voor andere mensen een gamebreaker.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef beelz het volgende:
Laten we het leuk houden...
Als Salt_Seafood denkt dat er wat centen te verdienen zijn met het gold wat hij nu binnenharkt door te handelen in de AH, laat hem dan lekker. Misschien heeft hij gelijk en houdt hij er een leuk zakcentje aan over, misschien heeft hij geen gelijk, lekker belangrijk dan ook.
Inderdaad, oh er zit +vit op, dus het kan 25K in prijs omhoog, ook al is het level 10 gearquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal, op hardcore rekent iedereen zich rijk, zelfs met mediocre items. Tja, dan koop ik zo goed als niets, zo simpel is het
Ik zie graag de afschriften van 35 euro per één miljoen gold van je...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wat een bullshit
Gold wordt al veel verkocht op sell sites met een gemiddelde prijs van 35 euro per miljoen, dus kraam geen onzin uit aub. Gold blijft altijd een waarde houden, die straks enkel direct gelinkt wordt aan euro's ipv daar illegale tussen sites voor nodig zijn.
Staat goed op je CV ook....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Blijft een discussiepunt dat (RM)AH, aangezien het voor sommige mensen hun brood gaat worden en voor andere mensen een gamebreaker.
Op dit moment is het allemaal nog gokwerk. Persoonlijk denk ik ook niet dat het er leuker op gaat maken, maar aan de andere kant ben ik toch niet van plan om echt geld neer te leggen voor ingame items of verder gebruik te maken van de RMAH.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Blijft een discussiepunt dat (RM)AH, aangezien het voor sommige mensen hun brood gaat worden en voor andere mensen een gamebreaker.
Niet mijn afschriften, maar ige, Itemgarden, en noem de grote jongens in die handel maar op wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zie graag de afschriften van 35 euro per één miljoen gold van je...
Die handel is geen drol waard en dat weet je zelf ook.
[..]
Staat goed op je CV ook....
Dat deel van de AH is offline.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Geen enkele Pages of Blacksmithing in de AH, Really? Ik geloof er geen zak van..
Voor 100gold per stuk heb ik er nog wel 1000 voor je liggen of zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Geen enkele Pages of Blacksmithing in de AH, Really? Ik geloof er geen zak van..
De grote jongens, ik denk dat we een beetje van visie verschillen over wat grote jongens zijn. Ik snap wat je bedoelt maar ik vind het geen grote jongens.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Niet mijn afschriften, maar ige, Itemgarden, en noem de grote jongens in die handel maar op wel.
Overigens is het (AH campen) voor mij een manier om snel aan gold en goede equipement te komen, zodat ik laatste stukje van inferno kan halen, want zonder ten minste 800 to all res. is dat als barb niet haalbaar.
Vind ik prima, volgens mij heb ik er iets van 25 in totaal nodig ofzo..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor 100gold per stuk heb ik er nog wel 1000 voor je liggen of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |